Mulla on vähän sama. En halua tehdä asioita vain rahan takia. Niinku työkseni. Enkä halua kuulua mihinkään "menestyjien joukkoon" joka hurmiossa paahtaa rahankiilto silmissä. Nimenomaan, hyi.
marski

Ja hyvä tavoite kyllä. 

. Tuli kyllä hyvään saumaan, olen nimittäin ollut aika stressaantunut kaikesta viime aikoina ja saanut pienimuotoisia hermoromahduksia ja kiukutellut ihan kaikesta. Saa etäisyyttä koti-/parisuhdeongelmiin, koska lähden ylihuomenna ensin Jyväskylään hyvän ystävän luo ja jatkan sieltä sitten matkaa toisen hyvän ystävän luo Turkuun. Siinä se viikko nopeasti meneekin, tietty olisi ollut hyvä varata enemmän aikaa lepäilyynkin, mutta luulelen, että etäisyyden ottaminen asioihin rentouttaa kyllä enemmän kuin kotona nyhjääminen.
.
Oli hakkaamassa jotain jäätä ja se metallilapio millä iski jäähän bongaskin takas ja iski käden ulkosyrjään. Sen jälkeen ei sitten liikkunut kunnolla sen puolen sormet ja pinsettiotetta oli mahdoton saada. Pakotin sen päivystykseen kuvauttamaan kätensä, koska historiassa on noita luunmurtumia herkästi. Kolmisen tuntia me hengattiin siellä kunnes päästiin kuvaan ja pois.

Lähinnä O-ryhmä on poissuljettu (ellen sitten ole mutantti tai eri isästä kuin mulle on kerrottu
).
Verenluovutuksesta tulee kyllä hyvä mieli. Munkin on pitänyt taas mennä, tosin nyt tuli flunssa, joten en ihan heti pääse. Pitäisi kyllä ylipäätään käydä useammin, varsinkin kun olen veriryhmää O-. Mikähän siinäkin on, etten saa aikaiseksi käydä säännöllisesti luovuttamassa, vaikka luovutuspaikkakin olisi kätevästi työmatkan varrella.

Aina välillä mietinkin, mitä sulle kuuluu. Toivottavasti aktivoidut enemmänkin. 
Ihanaa!

Kiva nähdä pitkästä aikaa.
Mulla vaan on hyvin rajallinen ruutuaika nykyään, ja sen vähän käytän IRCissä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa