Meillä tosin on työpaikan pikkujoulut perjantaina, joten ihan aamuvarhaisella en olisi valmis lähtemään.
Jos sieltä vaikka löytyisi jotain kivoja syötäviä lahjoja, olisin tyytyväinen.
Meillä tosin on työpaikan pikkujoulut perjantaina, joten ihan aamuvarhaisella en olisi valmis lähtemään.
Jos sieltä vaikka löytyisi jotain kivoja syötäviä lahjoja, olisin tyytyväinen.
Mukaan vaan! 

theia kirjoitti:Emeritus, onko sun muistissa P-juna, joka on jäänyt pois käytöstä v. 2004? Ja olisihan sillä P-junalla päässyt kohteeseen, tosin "pienen" kehän kautta
Emilia kirjoitti:Pakko viilata pilkkua ja korjata, että kyseessä on kehärata. Pisararataa ei ole vielä rakennettu. :ärsyttäväviilaajakeijo:

Ainakin tarkoituksena on tänään leipoa mallassämpylöitä. Laitoin eilen illalla kaljamaltaat likoamaan.
(Siihen vielä siirappia ja rusinoita kaveriksi ja jauhoiksi ohraa, ruista ja täysjyvävehnää niin...
) Lisäksi ohjelmassa on vähän kotitöitä sekä apurahahakemukseen ja artikkeliin liittyviä juttuja.

Eilen tuli talven komein lumisade. Oikein isoja hiutaleita leijaili tiheänä verhona peittämään viikkoja kestäneen loskapaskan.

Hyi mikä olo se on. Johtunee osittain työhenkilöihin näkemiini uniin. Onneksi sain unta uudestaan. Sain nukkua kahdeksaan ja sitten meni hermot kisseen

(Onneksi se paha olo puuttuu.) Yritin päivittää puhelimen sovellusta useita kertoja siinä onnistumatta. Kun itse käy hitaalla, en kyllä yhtään kestä että esim. teknologia toimii yhtä hitaasti.

Hakkasin sitä tablettia minkä ehdin noin puolen tunnin ajan ja se riitti
Kun joka aamu tulee herättyä kuudelta töihin. Sunnuntaisin jaksan nukkua jopa seittemään.
On kyllä kumma, kun viikolla väsyttää ihan sikana, mutta viikonloppuna ei aamuisin osaa nukkua.
Harvassa on ne illat, kun ehtii sänkyyn ennen yhtätoista. Mulla on siis krooninen väsymysdarrapaleluolo.
Odotan tilanteen helpottavan kellojen siirron myötä, mutta jos näin ei käy, saatan pistää rakkauspakkauksen asiakaspalautuksena Kätilöopistolle.

Shinyan kanssa köllilöllittiin vielä aamulla kahdestaan (no se kerjäs ruokaa) sängyssä ja vaan oltiin. Sekin oli aika ihanaa. Semmoinen hyvin rento aamu, vaikka mun lihaksia eilisestä jumppaamisesta vähän kolottaakin.
). Avasin olkkarin oven, istuin viltin alla kissa sylissä. Oikeen kunnon crazy catlady.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa