Huomenna tulee kolme viikkoa täyteen tätä kimppa-asumista.
Hermot on olleet koetuksella pariin kertaan, mutta mun mielestä se on ihan luonnollista, kun ajattelee että kaksi toisilleen vierasta ihmistä muuttaa samaan asuntoon.
Kämppiksen estetiikka on "kaikki piiloon, kaikki pinnat tyhjäksi" ja omani on toisenlainen. Kämppiksellä on hinku tunkea nurkat täyteen tavaraa, mikä ärsyttää mua suuresti. Lisäksi hetkittäin pitäisi olla kiire sille, että asioita tapatuu, mikä tunnetusti ei mulla toimi.
Sisustuksellisesti meillä on pari eroa, koska mä kaipaan valoa ja ikkunan näkyviin ja nyt siinä edessä on osittain hylly

Haluan sen pois siitä ja se onnistuukin ihan ok, mutta nyt se on vielä vain tuossa. Ehkä sitten kun saan avustaja-asian kuntoon niin hylly siirtyy
Muuten menee kyllä ihan ok. Kämppis ei ollut tajunnut loppuun asti sitä, että en saa hyllyistä asioita ylhäältä ja jouduttiin tekemään aika rajuja muutoksia kaappien sisältöihin. Kämppistä ärsyttää keittiössä se että mikään ei hänen mielestään mahdu mihinkään. Mun mielestä ne mahtuu ihan hyvin
Kämppiksellä on myös huonompi näkö mitä mulla ja on pariin kertaan todennut ettei nähnyt jotain tilaa asialle X. Esim. kattilat sijoitettiin paljon paremmin mahtuvaan laatikkoon kaapin sijasta ja kävi ilmi ettei kämppis ollut hahmottanut että ne mahtuu paremmin sinne laatikkoon mikä oli puolityhjänä.
Ei olla mistään riidelty ja on ollut ihan ok myös viettää yhdessä aikaa. En juurikaan tee omassa huoneessa muuta kuin nuku, joten hengaillaan samoissa tiloissa aika paljonkin.