Mulla on viikon loma. Lähden siis pe Lontooseen, tulen ma iltapäivällä takaisin. Ja miten miehen työt menee? No sillä on se viikonloppu vapaa kun oon Lontoossa, ja sitten sen lomaviikon se on töissä ma-la
Mua TURRRRHAUTTAA että MIKSI se ei ole pyytänyt edes YHTÄ päivää vapaaks kun mulla on loma!!
No, mitäköhän tekemistä sitä sitten yksin keksisi. Pitihän meidän mennä pankkiin juttelemaan asuntolainasta yms että voitais alkaa etsiä isompaa kämppää, mutta ilmeisesti herra on tämän unohtanut (vaikka siitä puhuinkin sille). Olis kai pitänyt sanoa että pyydä *TUO* päivä vapaaksi, niin olisi ollut varmaan mahdollista sitä vapaata saada. Ehkäpä me sit ehditään ennen sen *tun iltavuoroa... *ttu *tana.
voiskohan sen sinkauttaa tonne kuun kiertoradalle hetkeks? 

Jos se vaikka sen jälkeen alkaisi taas arvostaa mua. Nyt on melkoinen laskusuhdanne menossa suhteessa. Tää on pahempaa kuin riitely. Ei nimittäin tunnu, että kelpaisin sellaisena kuin olen. Toisaalta molemmilla on vähän väsynyt fiilis. Ei ole syytä erota, mutta onko kunnollisia syitä pysyä yhdessäkään. Sitä nyt sitten pohditaan. Ehkä tää tästä, kunhan Miehekkeen alakulo helpottaa. Tai sitten se ei helpota ennen kuin saadaan ratkaisu tehtyä. 

Sitten vielä sivusto, joka linkkaa eteenpäin sivustoille, joiden artikkeleihin meillä on lukuoikeus, ei toimi (kiva kirjoittaa artikkelia) ja ohjaaja ei ole lähettänyt takaisin ties kuinka pitkään korjailussa ollutta osiota artikkelista, vaikka lupasi (kiva kirjoittaa artikkelia). 

) ja osa kalvoista ei tulostunut lainkaan - vaikka siis ruudulla ne näyttävät ihan normaaleilta. Vika on kai jossain kyseisen PowerPoint-esityksen asetuksissa, mutta en tiedä missä siellä. Oli pakko kopioida ne hiivatin muistiinpanot Wordiin ja printata ne sieltä ja sitten kalvot erikseen ja nyt mulla on pino sekalaisia papereita, jotka menevät taatusti esitystä pitäessä sekaisin.