Siis huhhuh! Täydet!
) ala liikaa tuijottaa.

Kyllä Tony Starkiinkin on Downeyn vaikea uusia tasoja repiä.
Kahden ryhmän välinen taistelu oli oikein nautittava.
(Sanon minä, joka ei yleensä jaksa leffatappeluita, useimmiten Marveleissa kyllä jaksan.) Mun lemppari oli se kissamies, oliko se nyt sitten T'Challa (supersankarinimi meni multa vähän ohi
), Antman teki sen verran hienoja juttuja, että tekisi mieli nähdä se Antmanin oma elokuva.
Mutta nää leffat.
). Lisäksi siinä oli Martin Freeman. 

Menin nyt silti kuitenkin katsomaan tämän. 
Pirautan pari kyyneltä. Ihmemaan sivuhahmo-asukeissa on tällä kertaa enemmän särmää . Muistan edellisessä osassa esim. Matt Lucasin hahmojen vaan pönöttäneen jossain nurkassa, kun keskityttiin siihen eeppiseen taisteluun Smaug... siis Jabberwockia (Pekoralistia) vastaan. Hohhoijaa. Tämä osa oli siis jo hahmojen osalta parempi. Sacha Baron Cohen on oudolla saksalaisaksentilla puhuva Aika - jos ei muuten niin suosittelen katsomaan leffan edes sen kohtauksen takia, jossa Hatuntekijä, Jänö ja valkoinen hiiri (vai mitkä niiden hahmojen nimet nyt ovatkaan suomeksi/englanniksi) heittävät puujalkavitsejä Ajalle. Se on todella hauska ja vaivaton kohtaus. 
Hahmo oli ehkä semisti Moriarty 2, mutta silti mä olin niin onnellinen tuosta Scottista.
Kokonaisuutena leffa on kuitenkin aika keskinkertainen. Siinä on paljon hyviä ideoita, mutta ne jäävät vähän puolitiehen. Olisin ainakin kaivannut enemmän jotain psykologista syvyyttä tähän.
En ole yhtään perehtynyt näyttelijöihin, joten kun tajuan Elban, niin vaan tuijotan sitä duunia mitä se tekee. Ihan käsittämätön tapaus! Ja sitten se näytteleminen menee mun ihon alle. Kaikki nyanssit, useammalta tyypiltä. Koska ne tulee todella lähelle myös. Elba on ihan loppuun asti todella, todella osaava. Karmiva jopa. (ihan ku leikkauksella jne ei ois vaikutusta
). 
-fiiliksissä, koska no.. juuei vaan toiminut. Ne hetket oli semmoisia pakollisia hengähdystaukoja ennen seuraavaa mättökohtausta. Ihan kaikesta ei saanut selvää, koska se 3D oli aika pimee. Siis sävyllisesti pimeä ja hämärä. Sävy elokuvassa on aika tumma, joten pahimmissa "hakkaansunfaijas"-hetkissä se oli vaan mäiskettä.
On! Margot Robbie Harley Quinnina on myös
ja
. Tsiisös. Onpa kyllä vaan. Enemmän sillä sais olla vaattehia, mutta hey that's just me.
.
Haahuilija kirjoitti:Onko muuten 3D:t yleensä jotenkin "pimeitä"?
Kävin katsomassa pitkästä aikaa 3d elokuvan (independence day 2).
Jotenkin vaikka 3d tehostukset tuntu toimivan asiallisesti, koko elokuva oli jotenkin hämärä, siis ruudun valoisuus tuntui riittämättömältä ainakin verrattuna tavallisiin elokuviin.
Lasit tosiaan näytti 3d:n hyvin, niin ei kai se vika niissäkään ollut?

Wildchild kirjoitti:Haahuilija kirjoitti:Onko muuten 3D:t yleensä jotenkin "pimeitä"?
Kävin katsomassa pitkästä aikaa 3d elokuvan (independence day 2).
Jotenkin vaikka 3d tehostukset tuntu toimivan asiallisesti, koko elokuva oli jotenkin hämärä, siis ruudun valoisuus tuntui riittämättömältä ainakin verrattuna tavallisiin elokuviin.
Lasit tosiaan näytti 3d:n hyvin, niin ei kai se vika niissäkään ollut?
En mä ainakaan ole huomannut moista.
Ehkä se oli sitten siinä elokuvassa? Että hämärä koko elokuva?

Kibaya kirjoitti:
Ehkä tähän vaikutti se, että näin Dr.Strangen teaserin ja flippasin siitä niin paljon että rupesin kehräämään kuin kissa![]()
Ja kyllä, se teaseri täpisytti enemmän mitä kokonainen elokuva.
Mutta jumantsuikula leffassa oli hyvät musat.
Toivottavasti SCAPE-salissa järjestetään jotain konserttijuttuja. Toimii sen verran hyvin nuo äänet siellä.
)
a ja
ä.
Toki ihan täydellinen treffielokuva!!

skray kirjoitti:Kävin eilen katsomassa Teit meistä kauniin. Se oli huippuhyvä, paitsi että Apulannan musiikkia oli mielestäni käytetty todella vähän elokuvassa. Sitä olisi voinut käyttää paljon monipuolisemmin ja useampia eri kappaleitakin.
Jos leffa kertoo punk-bändistä, voisiko siinä olla vähän enemmän punkkia.
Mä kestin Loren, mutta Tommi Taurulan näen aina vaan Kari Taalasmaana, niin hän mua häiritsi eniten tuossa leffassa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa