En. Vaan. Tajua!
Keskusteluja

Naurua
Yhteinen sävel
Katottiin aamulla Kummelia ja roudasta rospuuttoon ja naurettiin niin että melkeen pissattiin housuun.
Oon niin onnellinen että itkettää!

Wildchild kirjoitti:Sori keijot, en palaa vielä meidän avioliiton tilaan vaikka tänne kirjoitankin.
Mutta te parisuhteessa olevat (tai joskus olleet), kuinka monta kertaa teidän toinen puolisko kertoo sun olevan kaunis/komea (yliviivaa tarpeeton)? Kuuletko sitä päivittäin, viikoittain, silloin tällöin, harvemmin vai et koskaan? Vai onko se sellaista "no sä kelpaat mulle"-tyylistä kommentointia? Miltä se susta tuntuu? Haluaisitko kuulla kehumista useammin/harvemmin, vai onko se kokonaan tarpeetonta?
En ees hääpäivänä
Joo, joskus mun vaatteita että kiva paita tai jotain, mut ei kauneutta. Eikä se mua haittaa
Vois ehkä olla kiva että kehuisi, mutta toisaalta ei mies vaan oo sellainen. Harvemmin edes sanoo että rakastaa, eikä sekään haittaa
Mä tiedän, että rakastaa ja kaipa se ulkonäöstäkin ainakin joskus tykkää

Toive/kehu toki esitettiin siinä vaiheessa, kun kyseistä lakkayhdistelmää ei ollut mukana. 
Enjoy!

Lisäksi muistan joskus lukeneeni jostain tutkimuksesta (siitä on jo niin monta vuotta, että en enää tiedä mistä luin), jonka mukaan lähekkäin nukkuvat pariskunnat ovat onnellisempia kuin kaukana toisistaan nukkuvat. Meillä on edelleenkin 120cm "leveä" sänky ja nukutaan aina kylki kyljessä. Onkohan se meidän suhteen salaisuus? Jotenkin uskon, että tuo pitää jollain tasolla paikkansa. Pitää kai jatkaa nukkumista tuossa sängyssä, eikä ostaa uutta leveämpää, mitä ollaan suunniteltu jo n. 10 vuotta. 

Kiva muutenkin lukea tuollainen pidempi ihmissuhdepäivitys. 
Olipas mukava tosiaan lukea tällainen päivitys.

Ja muutenkin tuo skrayn päivitys oli ihana. 

). 

Wildchild kirjoitti:
Mä haluaisin että saisin kuulla joka päivä olevani rakastettu juuri tälläisenä kuin olen. Että mua halattaisiin ja pussattaisiin joka päivä. Kyllä, minä tykkään hellyydestä. Tykkään niistä pienistä eleistä mitkä kertoo mulle että mua rakastetaan enkä ole itsestäänselvyys toiselle.
Onhan toki isommatkin eleet välillä kivoja, mutta ei välttämättömiä voidakseni tuntea itseni toiselle tärkeäksi.skray kirjoitti:Pienet asiat on mullekin tärkeitä. Mulle merkitsee enemmän se, että mies on vaikkapa tyhjentänyt tiskikoneen tai tehnyt jotain muuta pientä sen eteen, että mun olisi kivempi olla myöhemmin. Ohimennen annetut pusut ja kosketukset on myös tärkeämpiä kuin vaikkapa synttärilahjat tai joku muu isompi juttu. Isommat jutut tuntuu välillä vähän... hmm.. paremman sanan puutteessa sanon, että tuntuvat teennäisiltä. Leffoissa romanttiset kohtaukset on aina jotain ravintolaillallisia ja ilotulituksia, mutta ei sellaiset merkitse juuri mitään oikeassa elämässä. En tiedä tajuaako kukaan, mitä tarkoitan.Onhan toki isommatkin eleet välillä kivoja, mutta ei välttämättömiä voidakseni tuntea itseni toiselle tärkeäksi.

Ottaa niin päähän kun mikään juttu ei ikinä toimi! Mutta erään kaverini sanoin "ihana kun sä jaksat yrittää ja tutustua kokoa ajan uusiin ihmisiin vaikka sulla on niin paljon paskoja kokemuksia". Alkaa vaan pikkuhiljaa loppua usko ja toivo siihen, että mikään tulisi koskaan toimimaan. Minulla on tulevana viikonloppuna ikisinkun 75-vuotiaan isotätini synttärit ja olen koko elämäni miettinyt että mikä siinä on, että ei oo miestä löytänyt, kun selvästi olisi kyllä halunnut sellaisen. Nyt ymmärrän hyvin ja näen itseni samassa tilanteessa vajaan viidenkymmenen vuoden päästä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa