Eli osallistujalistan perusteella jokaiselle arvotaan joku, jolle saa sitten lähettää kirjan. Ensisijaisesti ajatuksena olisi, että lähetetään omasta hyllystä jotain, josta raaskii tai haluaa luopua. Mulla on sattuneesta syystä ainakin sekalainen valikoima kirjoja, joista luulisi löytyvän jotain sopivaa.
Mutta ehkä ei suljeta pois ostomahdollisuutta, jos joku haluaa osallistua vaikka olisi vastikään konmarittanut kaikki kirjansa
. Kirjojahan saattaa saada hyvinkin halvalla divarista tai jostain alesta.Ajattelin, että jos ilmoittautumisaikaa olisi vaikka tämän kuun loppuun, sen jälkeen arvottaisiin kirjan saajat, ja kirja pitäisi lähettää joskus syyskuussa, vaikka 23.9. mennessä. (Vai tuleeko nyt liian pitkät ajat, saa kommentoida).
Ja tietysti jotta voisin itsekin osallistua, olisi kiva, jos osoitteet haluaisi arpoa joku luotettava henkilö, joka ei välttämättä itse kirjarinkiin halua osallistua, mutta jos ei kukaan ilmoittaudu tehtävään, voin tehdä sen (mutta osallistun silti).
Onko kukaan messissä?
Ilmoittautuessanne kertokaatte myös vähän minkälaisista kirjoista pidätte.

Osallistujat:
L-S
**
Mä pidän fiksuista romaaneista ja nykyrunoudesta. Jännityskirjallisuudesta ja fantasiasta en erityisesti välitä, mutta kaikkea voi kokeilla ja tutustua, luen tarvittaessa lähes mitä vaan, joten hirveän tarkkoja rajoituksia en halua asettaa.

(Just liityin kotikaupungin lukupiiriin, tarkoitettu vanhemmille
)