Pistin viestiä Changelle, että missä vitussa mun liivit ja seurantatiedot, kun en päässyt niihin käsiksi, kun tilasin kirjautumatta ja sitten kirjauduin, mutta eihän se ennen kirjautumista tehty tilaus kuitenkaan näkyny mulle. Noh, se perseen paketti oli just tullu paikkakunnalle ja siinä oli menny kaks viikkoa! Tilasin päivää ennen noita liivejä kengät Adidakselta ja ne tuli kolmessa arkipäivässä Saksasta eikä tarvinnu maksaa postimaksuja! Liiveistä maksoin 10 euroa (!!!) postimaksuja ja ne tulee kahdessa viikossa Ruotsista! Parempi ois tänään tulla postista lappu tai tuoda liivit mun laatikkoon tai menen ja puren jotakuta nilkkaan!!!
Kävin kampaajalla tänään... Sitte piti tulla kotia ja laittaa hiukset!

Oon käyny samalla kampaajalla varmaan kakskymmentä vuotta ja se sälytti mut jollekin tytölle, joka tekee siellä töitä kans. Mun kampaaja on hirveä hölöttäjä, jolla on aina ideoita, mitä mun hiuksille pitäis tehdä ja keksii aina vähän jotain uutta. Tyttö ei uskaltanu leikata hiuksista kuin vähän latvoista, vaikka rohkaisin häntä leikkaamaan vähän lisääkin. Hän kysyy multa, kuinka paljon hiuksia pitää kerrostaa. Vitustako minä tiedän, kun en ole kampaaja! En ole koskaan hiuksia kerrostanut! Sitten se vähän hiustenkuivaajan kanssa ilman muotovaahtoa kääntää mun latvoja, jotka halusin lyhyemmäksi, etteivät ne kääntyisi ulospäin, mutta kääntyväthän ne edelleen, kun se ei uskaltanut leikata niistä tarpeeksi. Mietin sitä varovaista napsimista ja hissuttelua kattoessani, että kai saan jonkun opiskelijahinnan, kun tuo on joku aloittelija. Mutta EI. Maksoi saman verran kuin oman kampaajan käsittely, vaikka tyttö ei käytä mitään aineita eikä laita hiuksia mitenkään eikä uskaltanut edes leikata!
Viimeinen kerta, kun annan jonkun muun leikata... Pitää vaatia omaa kampaajaa ensi kerralla. 
Joo, ei mulla muuta tällä kertaa.

Joo, se raha-asia siinä toki on. Ehkä joku päivä. Mietin kyllä, että niin voi olla liian kalliita, mutta päätin silti laittaa tänne linkkiä.
Onko kellään mitään hyvää ideaa rasvaisesta herkusta, joka tyydyttäisi menkkakipuisen ihmisen rasvahimon? Mä hajooooon.
:kuukautiset: Kerrankin varauduin ennakkoon.
ja luomusti vielä