Enää käytävä läpi n. 2500 viestistä ja päätettävä säästetäänkö ne vai poistetaanko. 
makokemus: :lujaafaktaa:

) olisivat jossain selkeästi näköetäisyydellä, muuten ne unohtuvat. Pöydänkulma on siksi lähes ainoa paikka. 
(Miehekkeellä oli n. kaksinkertainen määrä vaatteita siihen nähden, mitä mulla on.
) Hommaa on paljon, kun järjestää kaikki vaatteet ja muut tavarat uudelleen, mutta hitsi että on tyydyttävää hommaa. Saan kaikki arkipaitanikin nyt henkareille ja vaatteiden välissä on juuri sopivasti tilaa.
Mä en malttaisi odottaa, että pääsee takaisin kotiin järjestelemään komeroa. 
Kyllä tää tästä. Pikkuhiljaa. Jos sitä sais ens kuun aikana kämpän kuntoon ja loputkin (eroon liittyvät) elämän järjestelyt tehtyä, olisin todella tyytyväinen. Onneksi on kunnon listat siitä, mitä pitää vielä yhdessä hoitaa ja mitä pitää itse hoitaa. Eroaminen on kyllä niin viho viimeistä. 
Tavaraa jäi kuitenkin kaappiin vielä runsaasti. En siis konmarittanut kaappia, koska esimerkiksi kaksi avattua paketillista käyttökelpoista perunajauhoa ei juuri tuota mulle iloa, mutta pakkohan ne on säästää ja toivottavasti käyttää.
Helposti sitä kaupassa ajattelee, että voisi ostaa varastoon kikherneitä eikä muista, että niitä on jo kaapissa.
Tai sitten ostaa jonkun kastikkeen jotain tiettyä ruokaa varten, mutta sitten tulee muutos suunnitelmiin, ja ko. kastike unohtuu. Löysin esimerkiksi satay-kastikkeen, jonka olemassaolon olin unohtanut. 

) Lisäksi olen syömässä kuiva-ainekaapin ja pakastimen läpi. Vähäisessä määrin on myös poisheitettäviä ruokia löytyy, mutta ei onneksi mitään yllättävää. 
Sitä paitsi iPadilta lukeminen muuttaa olennaisesti lehden lukemisen kokemusta.
Tuli laitettua jonkin verran käsityömateriaalia+ muita tavaroita kiertoon. (Ehkä yhteensä kaupan muovipussillisen verran. Lisäksi tuli heitettyä pois materiaa lähes jätesäkillisen verran, mikä ensi alkuun kuulostaa järkyttävältä, mutta rehellisyyden nimissä suurin osa siitä oli ihan oikeasti roskaa.
Oli vanhoja pankkikortteja, rikkinäinen lampunvarjostin (joka sentään meni jätesäkkiin heti rikkouduttuaan säpäleiksi) jne. Lisäksi paperijätettä tuli kierrätettyä melkoinen määrä ja vähäisessä määrin poltettua lapsuuden kodissani (paperit, joissa esim. sotu). Pahvijätteeseen meni melkoinen kasa onnittelukortteja. Olen todella ylpeä siitä, miten hyvässä järjestyksessä suurin osa tavaroistani tällä hetkellä on. Kertoo hän ja katselee lattialla makuuhuoneessa rojuvia tavaroita. 
Toki, jos ostaisin gluteenijauhoja, voisi tehdä niistä ja kikhernejauhoista seitania.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa