Kirjoittaja skray » Pe 11 Marras 2016 15:31
On se mielestäni uskomatonta, että Trump oikeasti voitti. Siis oikeasti voitti. Mä en ymmärrä, mitä ne amerikkalaiset oikeesti meinaa? No tosin, jos kaikki ajattelet kuin tämä Kiban kohtaama henkilö, niin ei ihme, että voitti.
Trumphan on lupaillut vaikka ja mitä äänestäjille kampanjansa aikana. Yksi lupaus oli saada yritykset palaamaan amerikkaan ja siten työpaikkojen palauttaminen amerikkalaisille. Oon miettinyt tätä, että miten se muka meinaa siinä onnistua? Jos joku suuryritys (tai vähän pienempikin) on päättänyt, että se siirtää vaikkapa tuotantonsa johonkin indokiinaan, niin tuskinpa se nyt ihan noin vain lähtee perumaan koko hommaa ja palaakin amerikkaan tuotantonsa kanssa. Ellei sitten palkat ym. ole samaa tasoa kuin siellä indokiinassa. Suostuukohan amerikkalaiset työhön samalla palkalla kuin joku kehitysmaan ihminen?
Muun muassa tätä olen pohtinut ja sitä, että kauankohan Trumpia äänestäneillä menee siihen, että ne tajuaa tehneensä virheen? Kauanko kestää, ennen kuin ihmiset tajuaa, ettei se Trump ainakaan mitään työpaikkoja takaisin tuo? Tai rakenna oikeesti muuria mihinkään. Tai jos rakentaa, niin kauanko menee, että ihmiset tajuaa sen olevan virhe? Tai kauanko kestää, ennen kuin joku listii koko tyypin tai syöksee sen vähintäänkin vallasta? En usko, että Trump saa toista presidenttikautta, jos selviää ensimmäisestä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.