Se puolestaan ei kuulu kummallisten sanoitusten ryhmään.
T: nimimerkki "Pata Lukkoa soimaa, vasen laita vuotaa kummallakin."
Pascal Lemoix kirjoitti:Sä oot vissiin niitä ihmisiä, joista Pauli Hanhiniemi laulaa. Pitää saada viimeinen sana vaikka tekstiviestinä kännykkään.
Mun mielestä tää on kyllä ihan looginen, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei mun mielestä ole kyse vihaamisesta, eikä siitä että toista vihataan, mutta se tapa miten. Aggressiivisesti, vihaisesti, you know?Deni kirjoitti:Seether on viime aikoina vähän kummastuttanut mua.
"Fuck me like you hate me"?

Pascal Lemoix kirjoitti:Nostalgia on nostanut taas esiin Aikakoneen hittibiisin:
"Odota! Miksi karkuun juokset niin varoen?"
Tämä on huvittanut aina. Miten juostaan karkuun varoen?
Sillon juostaan karkuun varoen, kun ei tiedetä mistä suunnasta se takaa-ajaja seuraavaksi yllättääkään. Varovaisuus näkyy karkaajan olemuksessa hiiviskelynä, pälyilynä ja pikaisina sprintteinä suojapaikasta toiseen.

Vanilla kirjoitti:Mulle tulee ainakin mieleen vain sellaisia oksettavan näköisiä kiemuraisia kaasupalloja, jotka ovat kirjaimellisesti aivan liekeissä.
Lyyra kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Mulle tulee ainakin mieleen vain sellaisia oksettavan näköisiä kiemuraisia kaasupalloja, jotka ovat kirjaimellisesti aivan liekeissä.
Ja mitähän tämä sitten mahtaa kertoa sinusta? Sielusi on oksettava kiemurainen kaasupallo? :keittiöpsykologi:
Että sikäli Va-
Lyyra kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Mulle tulee ainakin mieleen vain sellaisia oksettavan näköisiä kiemuraisia kaasupalloja, jotka ovat kirjaimellisesti aivan liekeissä.
Ja mitähän tämä sitten mahtaa kertoa sinusta? Sielusi on oksettava kiemurainen kaasupallo? :keittiöpsykologi:
Mutta mun mielestäni kaikkien ihmisten sielut on kyllä varmaan saman näköisiä.
Ehkä ne ylevimmillä ihmisillä vielä jotenkin hehkuvat kirkasta, seesteistä valoa. Sehän sattuu varmaan jo silmiin katselijalla, kun siihen vielä tulta iskevät päälle.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa