Aamuradioahdistus

Re: Aamuradioahdistus

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 26 Tammi 2017 14:41

Wildchild kirjoitti:"Oooh! Kirjekuori! :tulipää: Kukahan mulle viestittelee? :pomppu: "

:virne:

Mä NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN muistan tän! :virne:

Paras källi oli heittää toi vilkkuva kirjekuori Ilmariin ja aiheuttaa muutamaksi sekunniksi kunnon härdelli :D

No... sitten tuli turpaan väärästä hälyytyksestä Kuva
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Wiggin » Pe 27 Tammi 2017 08:18

Wiggin kirjoitti:Onneksi on ainakin yksi poikkeus. Matti! :sydän: Ylösen Mattihan siirtyi Ylex aamusta Puheen puolelle joten ääntä saan vieläkin kuunnella. Huomaa kyllä että äijä panostaa haastatteluihin. Kyllä sen kysymyksistä ja kommenteista huomaa että nyt on tehty taustatyöt ihan toisella tavalla ja aistii että haastateltavakin nauttii ihan toisella tavalla haastattelusta. Muuten tuota en lähetyksiä kuuntele, mutta joskus kun on vähemmän aivoja rassaava työtä nenän edessä niin pistän Areenasta pyörimään Matin haastatteluja parit tsipaleet. Olen jopa löytänyt niiden kautta Spotifystä uutta kuunneltavaa. Jotain sellaista mitä en ikinä olisi uskonut kuuntelevani. Laura Moisio :sydän: :sydän: :nolo: :nolo:

Matti Ylönen ja Puheen iltapäivä. :sydän: :sydän:

:woohoo:

Yle Puhe uudistuu 30.1. alkaen!

"Puheen Aamu
Maanantaista perjantaihin klo 7-10

Päivän tärkein radio-ohjelma. Anna ajatuksesi herätä tähän päivään Matti Ylösen, Miia Krausen ja Jere Pehkosen seurassa. Joka arkiaamu seitsemästä kymmeneen."

Kuva
Wiggin

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 27 Tammi 2017 09:57

Ehdit ensin! Koska olin aikeissa tulla sanomaan että Wiggin ainakin taisi löytää itselleen aamuohjelman. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Wiggin » Pe 27 Tammi 2017 10:58

Wildchild kirjoitti:Ehdit ensin! Koska olin aikeissa tulla sanomaan että Wiggin ainakin taisi löytää itselleen aamuohjelman. :virne:

Wildis! Kuva
Wiggin

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 27 Tammi 2017 18:13

Wiggin kirjoitti:
Wildis! Kuva

Apua, en kestä tuota hymiötä. :virne:

Mulla on radion kuuntelu vähentynyt ihan kamalasti. Kuuntelen yleensä vain Radio Suomea sunnuntaisin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ke 13 Syys 2017 11:23

Wiggin kirjoitti:Matti Ylönen ja Puheen iltapäivä. :sydän: :sydän:

:woohoo:

Yle Puhe uudistuu 30.1. alkaen!

"Puheen Aamu
Maanantaista perjantaihin klo 7-10

Päivän tärkein radio-ohjelma. Anna ajatuksesi herätä tähän päivään Matti Ylösen, Miia Krausen ja Jere Pehkosen seurassa. Joka arkiaamu seitsemästä kymmeneen."

Kuva

Jep.. ilohan ei sitten ollut kovin pitkä. Ylönen siirtyi aamusta Radio Suomen päivään joten sepä oli siinä. Tuo Puheen aamu oli aika sekava konsepti mulle. Aika vähän juontajat oli siellä äänessä ja väliin työnnettiin jotain politiikkaradion uusintoja. :blah: Joten olen jälleen tuuliajolla ja päätynyt kuuntelemaan popin pissakakkapimppimpippelijuttuja.

Radioissa tuntuu pölisevän muutenkin aika huolella. SuomiPop pisti uuteen uskoon ohjelmansa (poislukien aamu).

Radio Suomipopin iltapäivä klo 14–18 uudistuu ja juontajina aloittavat Juuso Mäkilähde ja Tinni Wikström.

Juontaja Jenni Alexandrova siirtyy Radio Aallon iltapäiväjuontajaksi.

Juontaja Sami Kuronen juontaa yksin Suomipopin päivää klo 10–14.

Juontaja Kimmo Sainio siirtyy juontajaksi uudelle HitMix-kanavalle.

Pitää testata.. melkoista radionovaa tuo kanava on ollut muuten.. eli hajuton mauton eikä päästele pieruja. Mäkkärin iltapäivä pitää ehdottomasti koeajaa. Olen alkanut pikkuhiljaa pitämään jäpikästä.
Wiggin

Edellinen

Paluu Leffa.tv