(Pakko silti ihmetellä Postin hitautta nykyään, toi korttikin oli näköjään melkein viikon ollut matkalla. Mäkin sain taannoin synttärikortin kolme päivää myöhässä, vaikka se oli lähetetty ykkösluokassa etukäteen. Ruohonleikkuu jne.
)
)
Kibaya kirjoitti:Tykkään tosi paljon mun ja Tyypän suhteesta.
Ootte ihania! (Vaikka en ole Tyyppää tavannut, olen vakuuttunut tästä!
)
. 

Kibaya kirjoitti:Entäs jos se säikähti, eikä osaa sanoa sulle sitä että säikähti?
Voitko sä sanoa sille, että tykkääminen ei vielä meinaa mitään ja että sä haluaisit jatkaa kuten ennenkin? Entäs jos se pelkää jotain sen edellisen suhteensa jäljiltä ja on siksi ollut menevä jne?
damn kirjoitti:Kysyin siltä, että ahdistuiko se siitä että oli puhetta tykkäämisestä. Ei kuulemma ahdistunut ja juteltiin asioista..

Aranwe kirjoitti:Kuinka jättää ihminen, joka on luultavasti ihan rakastunut?

Kibaya kirjoitti:Ei mitään piilomerkityksiä, koska niissä menee vaan metsään.

damn kirjoitti:. Kerkesin jo luovuttaa tämänkin jutun suhteen, mutta ehkä minä vielä yritän, koska tykkään vain niin paljon.
damn kirjoitti: Sen jälkeen kun lopetin yhteydenpidon tuohon tyyppiin niin olen saanut treffikutsuja ja kävin tuossa elämäni parhaimmilla treffeilläkin. Eipä se auta kuin jatkaa eteenpäin.

.

, mutta ilman että tiedän miksi
Hullluuuuuuuuu 
Semisti ahdistaa.
Kuulut sä keijojen joukkoon ainakin
. Käytiin aamulla ensitreffeillä lenkillä, sit myöhemmin päivällä kahvilla ja biljardia pelaamassa ja sit parin tunnin tauon jälkeen leffailta. Ei huono päivä
.
Kuulostaa kivalta. Kyllä mä nuo kolmiksi treffeiksi laskisin. 

.
Kaikkea hyvää teidän suhteeseenne! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa