Sen kyllä tiesin että vanha passi käy uutta hakemusta vietäessä.

Wildchild kirjoitti:Sen kyllä tiesin että vanha passi käy uutta hakemusta vietäessä.
Vanha passi oli kyllä mukana ja ajokorttikin varmasti olisi ollut mukana, mutta ei kai sekään sitten käynyt. Tästä on kyllä jo useampi vuosi.L-S kirjoitti:No mähän olen joutunut tuohon "mikä on äitisi tyttönimi" -tyyppiseen kyselyyn vastaamaan kerran, kun entinen passi oli vanhentunut, joten se ei enää kelvannut uutta haettaessa.Vanha passi oli kyllä mukana ja ajokorttikin varmasti olisi ollut mukana, mutta ei kai sekään sitten käynyt. Tästä on kyllä jo useampi vuosi.

ja vastasi ettei täällä niin lue. Siinä vaiheessa pomo oli ollut
ja että miten niin ei lue, ei hällä ole koskaan muitakaan moottoripyöriä ole ollut. Lopulta tarkempien selvitysten jälkeen oli selvinnyt että pomo oli oikeassa ja poliisisetä väärässä. Mistä lie oli sen toisen merkin kaivanut. 

Muistaakseni mulle sanottiin, että esimerkiksi vanhempien syntymäaika riittää suurin piirtein, tosin tiesin kyllä täsmälleen oikein. 

(No ei, huono vitsi.
)
Mullahan oli sama ongelma nimikaiman kanssa pitkään, että se useammallekin taholle jakoi mun sähköpostiosoitetta. Ekalla kerralla mulle tulleessa tilausvahvistuksessa oli puhelinnumerokin, ja silloin laitoin tekstarin, mutta ei se oppinut/uskonut kerrasta, ettei mun osoite ole sen.
Takki on vuosia vanha ja halpakin se oli. Pesetys maksaisi melkein takin hinnan. Vesipesu 40 asteessa villapesulla ei auttanut. Onko kellään ideaa: mitä mä voin tuolle tehdä????? 
Käsittämätöntä ainakin mun mielestä.
En siis halua Mynthoneita tms. kurkkupastilleja, en mitään missä on eucalyptusta, enkä Sisu-pastilleja tms. hengitystä raikastamaan.
Mutta tuijotin eilen kaupan pastillihyllyä ja silmiin osui vaan Mynthoneita ja muita kurkkupastilleja, joiden mausta tulee vaan flunssa mieleen, ja erilaisia Xylitol-pastilleja kaikille vauvasta vaariin, eikä lainkaan sellaisia pieniä sieviä lääkepillerin kokoisia minttupastilleja, joita olisi myyty sievässä peltirasiassa. Joskus Jenkeissä ollessa mulla oli sellainen kiva peltirasia. Todennäköisesti ko. vinkkikin oli ihan turha, mutta olisin halunnut testata, koska mulla on aamuisin suuria vaikeuksia nousta ylös (älkää neuvoko, että mene aikaisemmin nukkumaan, sen olen jo testannut
). Vai pitäisikö ruveta syömään Marianne-karkkeja aamuisin? 

Mutta tilpehöörikaupasta tulikin mieleen, että pitäisi käydä katsomassa Tigerista, siellähän on jotain karkkeja myös.

Pitää katsoa sieltä. Tic taceja muistan Suomessakin mainostetun joskus, muttei niitä tosiaan ainakaan kaupassa nyt näkynyt.
Ilmeisesti suomalaisille riittävät Gifu-pastillit ja ne tuhat erilaista Xylitol-pastillia. 
L-S kirjoitti:Gifu

Niitä voisi melkein hankkia jo huvin vuoksi.

Kumma ettei näitä harrasteta Suomessa.

Sellaisissa ei vaan kumma kyllä tule kauheasti Suomessa käytyä...Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa