Onnea tuhannesti! 
Onnea tuhannesti! 

. Vieläkin pää pyörällä, että miten tässä näin kävi ja miten onnistuikaan tutustumaan noin ihanaan ihmiseen
.

Viikonloppuna tavattiin. Ja noh, asioita tapahtui. Keskiviikkona on treffit. Pitää nyt vielä varmistaa, että hänkin on ihan casualisti deittailemassa. Viestien sisällön ja tahdin perusteella voisi luulla muuta, mutta en sitten tiedä. Ainakin hän tietää, että en ole oikein edellisestä suhteesta yli. Itkin nimittäin asiaa muutamaan otteeseen illan aikana.
Voisiko tuota eroa käsitellä muutenkin kuin känni-itkuina? Ehkä mun pitää mennä uudelleen katsomaan La-la-land. Se nimittäin oli mulle melkoista itkuterapiaa. 
Toivottavasti treffit ovat mukavat. 
Mutta nyt on jo muun muassa läheisten päihdeongelmat ym. "kevyet" aiheet käyty läpi, joten ei ainakaan luulisi sen puoleen ongelmaa olevan sen suhteen, onko aihetta, josta voi puhua, kun tuntuu, että melkein kaikesta voi puhua. 
4,5 tuntia juttelua lähes non-stoppina ruoan ja sitten pelkän juoman äärellä.
Oon lähdössä lomailemaan, joten ei nähdä ainakaan 1,5 viikkoon, mikä on sinänsä ihan hyvä. On aikaa pohtia tätä juttua. Yritän pitää elämän realiteetit mielessä ja pohtia asiaa myös järkeä käyttäen. Vähän liiankin ihastunut meinaan nimittäin jo olla.
En mä taida osata casualisti deittailla ainakaan tätä ihmistä.
Ainakaan en lähtisi laskemaan mitään periaatteellista vuoden suruaikaa tai vastaavaa.
Mutta on tilanteita ja tilanteita. Nyt taas on kuitenkin auennut vähän henkireikiä, kun on mahdollisuus käydä salilla tai toisen olla pihalla ja toisen ei. Yllättävän paljon se vaikuttaa.
Ainoastaan siinä kohti, kun yötä myöten kirjoittelu haittaa muuta elämää, pitää yrittää hieman rajoittaa.

Kumpikin tiesi jo silloin treffien jälkeen, että on vain ajan kysymys, koska alamme kutsua tätä ihan virallisestikin seurusteluksi. Että muuta suuntaa ei ole.
Ja kyllähän sellainen voimakas tunne vaati pientä pysähtymistä. Sitä pohdintaa, että onko tässä mitään järkeä. Ja yllättävää kyllä, siinä on hyvinkin paljon järkeä.
Elämän realiteetit (mm. hänen lapsensa) on ollut hyvin paljon helpompi hyväksyä, kun on kuullut niistä pikkuisen enemmän ja on ollut aikaa ajatella. 
Nyt kirjoitellaan internetsissä vähintään kerran päivässä...tunteja. Murskaava, suloinen kaipaus. 
Tiedättekö, mulla on oikeasti sellainen olo, että tää suhde saadaan toimimaan, koska puhutaan asioista niin avoimesti. 

Huuteli vielä peräänkin
, mutta hihitytti koko loppumatka.

Ja samalla jopa vähän rasittavaakin.
Onko kokoajan pakko olla pakahtumassa onnesta?
Eihän tässä pysty mihinkään muuhun kunnolla keskittyä.
Mä en selkeestikään oo niitä ihmisiä, jotka jää rakastumiseen koukkuun. Olen niitä ihmisiä, jotka nauttii arjesta ja siinä näkyvästä rakkaudesta. Kuka tällaisia tunnemyrskyjä oikeasti kovin usein jaksaa? 

Mä luulen, että huonot asiat ilmoittavat joka tapauksessa itsestään, joten onnesta kannattaa tosin nauttia. 
(Alkuperäinen siis: Panosta parisuhteeseen).Pascal Lemoix kirjoitti:Onnea suhteeseen, marenki![]()
Kiitos!
Täytyi sitten kysyä, että mikä meidän status on: seurustellaanko me? Seurustellaan nyt sitten virallisestikin.
(Milläköhän nimellä häntä täällä kutsuisi?
)
)[/quote]
Aulis! (en tiedä hänen oikeaa nimeään
)
)
Kibaya kirjoitti:Itellä on kysymys.
Meneekö tunteet joskus ohi? Niinku semmoset tunteet joiden kanssa on ollut vaikeaa ja ne on kohdistuneet vahvasti johonkin henkilöön![]()
Ja saisko jostain sellaisia harjotteita että ne tunteet ei roihahda jostain piilosta jos ko. henkilö koskettaa tai vaikka katsoo silmiin![]()
T. Epätoivoinen työelämässä.
Mitään varsinaisia harjoitteita en ole tähän käyttänyt, mutta ehkä kokeilisin esim. lyhyttä meditaatiota ja sen jälkeen vapaata kirjoittamista niistä tunteista, kirjoittaisi siitä miltä ne tuntuvat ja mikä niissä on vaikeaa.
Tämän jos toistaa useammin jonkun ajanjakson kuluessa, ehkä se vaikuttaa.Kibaya kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti: Seurustellaan nyt sitten virallisestikin.![]()
![]()
)
![]()
Joku kiva ja helppo nimitysAulis! (en tiedä hänen oikeaa nimeään
)
Ei nyt mitenkään pahalla Auliksia kohtaan, mutta on tuo aika pappanimi. Tokihan hän on 4 vuotta mua vanhempi, joten selkeästi pappa-ainesta.

Kibaya kirjoitti:Meneekö tunteet joskus ohi? Niinku semmoset tunteet joiden kanssa on ollut vaikeaa ja ne on kohdistuneet vahvasti johonkin henkilöön![]()
Ja saisko jostain sellaisia harjotteita että ne tunteet ei roihahda jostain piilosta jos ko. henkilö koskettaa tai vaikka katsoo silmiin![]()
T. Epätoivoinen työelämässä.

Kyllä tää taas tästä lähtee. Ja jos ei niin, on mulla ollut ainakin älyttömän kivaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa