tätä säätä! Kolme vuotta (okei siis huomenna kolme) sitten paistoi aurinko ja oli kesän tuntua, mustassa hääpuvussa oli tuskaisen kuuma olla hääkuvia otettaessa 

Mä palelen tosi herkästi.
Kesäsateetkin on ihania.
Niin kauan, kun ei ole liian kuuma tai kylmä+kostea (n. 1-5 astetta), kaikki on ok.
Aamuisin se on uskomaton pätsi, mutta siitä saa viilentämällä ihan kelvollisen, jos ulkona on viileetä. Iltaisin tykkään tosi paljon kun käy suihkussa ja sitten verhoutuu viltein istumaan parvekkeella ja vaan olemaan. Haluaisin kokeilla joku sadehetki nukkua ulkona yön
Tai arkena, kun herää niin aikaisin ettei se helle ehdi paahduttamaan itseä.
Eikä meidän kämppään edes paista aurinko lähellekään jatkuvasti.
Sen verran olen säästä viime aikoina valittanut, että todettakoon nyt tämäkin.
kuitenkin kaikille, jotka kärsivät. Mun asunnossa ei onneksi ole vielä ollut mitenkään liian kuuma.Kibaya kirjoitti:. Oisko Shay teillä apua jostain mikä pyörittää ilmaa? Ropelikoneista, tuulettimista, mitä ne nyt on. Viilentimistä? Entä verhot jotka pitää pahimman lämmön ulkona?

Kibaya kirjoitti:Tavalliset verhot päästää lämmön läpi, mutta sälekaihtimet ja pimentävät verhot torjuu lämpöä.
Yhessä ikkunassa ei oo kyllä pimennysverhoja sälekaihtimien lisäksi. Saa nähdä vihtitäänkö investoida.
Olin pihalla matkalla bussipysäkille, kun kaatosade alkoi. Ei mennyt montaa sekuntia, kun vaatteet olivat läpimärät. Ukkosen ajaksi ehdittiin bussikatokseen "suojaan". Olin hyvin paljon fiiliksissä tuosta säästä.
Ainut harmi oli se, että ukkosmyräkkä meni niin nopeasti ohi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa