Terkkuja junasta!
Ollaan wildiksen kanssa paluumatkalla. 

Ollaan wildiksen kanssa paluumatkalla. 

Beibellä on viikonloppuvapaat, huraa!
Ihanaa kun tänään sai nukkua ysiin asti, ja tiedossa sushilounasta miehen veljen & vaimonsa kanssa (lapseni pitää enemmän raa'asta lohesta kuin kypsästä, äitinsä tyttö).
) taikka sitten Handmaid's talea, riippuen onko beibe kotona vai harrastuksissaan. Mutta VIIIIKONNNLOPPPUUUUUU! 
n kanssa syömään kakkua 
Kibaya kirjoitti:Palomiehet kävi taas kanniskelemassa mua![]()
![]()
Jäin Savion asemalle jumiin, kun hissi oli rikki. Soitin hätäkeskuskeen, koska siinä ei ollut mitään numeroa mihin soittaa ja hissikori oli alhaalla. Siellä päivystäjä löi lopulta luurin korvaan, kun oli ensin kysynyt:
- "miten sä sitten muka normaalisti liikut?"
- "etkö sä voi pyytää joltain apua?"
- "eikö sieltä muka muuten pääse pois, en usko"
- "mitä sä kuvittelet että me täältä voidaan tehdä"
- "pyydät että joku joka tulee junasta kantaa sut alas"
- "Soitat invataksin"
Laita palautetta hätäkeskukseen. Ihan sama, voivatko auttaa vai ei, mutta kyllä silti pitäis normaalit käytöstavat olla hallussa.

DarkSide kirjoitti:Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.

Arkena Katia ei kuule, koska hän on äänessä vain joskus työpäivän aikana. 
DarkSide kirjoitti:Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.

Kun maatessaan jollain tavallisella alustalla tekee sen että alusta tavallaan pistää vastaan, mutta nyt piti sitä veden liikettä käyttää hyödyksi. Mun oli tarkoitus olla ihan rento ja fyssarin liikuttaa sitä kättä. Se onnistui kyllä ihan kohtuullisesti ja yllätyksellisesti auttoi enemmän kuin semmonen "runnomis"tyylin manipulointi. Lisäksi fyssari vielä availi kallonpohjan lihaksia ja käsitteli niska-hartiaseudun kalvoja. Ihan ku ois eri pää

), mutta olen kuitenkin ollut lähinnä kotona, en keksi mihin olisi voinut mennä jä säätkin ovat olleet huonot.
Pakko oli viikonloppuna tehdä töitä, kun arkena hommat eivät oikein edenneet sydänsurujen keskellä.
Sinne ei tällä hetkellä haeta.

Kerran olen livenäkin tavannut (meillä on yhteisiä kavereita).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa