)? Samalla asialla aion kyllä olla itsekin, Ultra Bra -lippu menee hankintaan vaikka tänä kesänäkin ehdin jo Provinssissa käydä.
Onko kellään varaa hukata näin suurta suosiota?Pascal Lemoix kirjoitti:American Expressiläisille lipunmyynti on alkanut eilen ja ainakin Facen UB-ryhmän mukaan paikkoja on tosi vähän jäljellä.
Itse vähän päättelin tämän niin, että aika mahdotonta on lippu saada. En siis usko tekeväni kovinkaan vakavia yrityksiä.
Mutta voihan tämä poikia taas lisää keikkoja.Onko kellään varaa hukata näin suurta suosiota?

Onneksi ehdin saada normihintaiset liput, eivät nekään halvat olleet.
Vähän kyllä jännittää, onko siellä kuinka rasittavaa, jos paikalla on paljon teinejä ja lapsia, mutta on se varmaan ihan hyvä keikka.
(En kyllä varmaksi muista mitä ne maksoivat silloin 2001, kun kävin). Nykyään saa ravata Arenalla monta kertaa vuodessa, jos haluaa jotain esiintyjiä nähdä... 

Suvi kirjoitti:
Mulla on ikävä keikoille. Vähän on myös ikävä sitä, kun menin artistien keikoille, joista en oikein tiennyt mitään. Nykyään se on mukamas liian "vaikeaa", en tiedä miksi.

Erinäinen kasa keikkoja. 
En ole mikään hevifani, mutta kyllä sitä ihan kuuntelee. Viime aikoina enemmän, kun on tuo miesystävä.
Onneksi monet metal headit ovat huipputyyppejä, joten enköhän mä viihdy. 

)

5.6. A Perfect Circle Tukholmassa

)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa