Eivät tarkistaneet matkalippuja, vaan vitsailivat! Ei siinä, oli ihan hyviä vitsejä siihen klo 23 aikaan.
Pascal Lemoix kirjoitti:Kun miettii vaikka sitä, että joskus VR:llä oli aikeita joistakin hiljaisista vaunuista, niin...![]()
Matkustan itse niissä vain harvoin, mutta muistaakseni joskus on ollut kuulutuksetkin hiljaisella.
Mutta se nyt ei onneksi tule kuin kerran per matka.
Kieltämättä tuntuu erikoiselta ratkaisulta, mutta kai siinä sitten joku logiikka on...
Jotain tekemistä niillä oli kai katujen nimien kanssa, mutta... 

Onko tällanen kyltti oikeesti? Senhän tällanen maalainen lukee automaattisesti "ulos ämmän perässä".Pascal Lemoix kirjoitti:"Ulos. M-N, P, R, S."

Jorssi kirjoitti:Onko tällanen kyltti oikeesti? Senhän tällanen maalainen lukee automaattisesti "ulos ämmän perässä".

Miesystävä laittoi mulle videon, jossa tyttärensä kysyy, milloin minä tulen heidän luokseen.
Voihan suloisuus.

Kibaya kirjoitti:Perjantaina akupunktiossa tuli isoja tajuamisia ja sen jälkeen vielä lisää. Löysin palan jotain rauhaa mikä on ollut vähän kateissa.
Henkinen rauha. 
(Perjantaina jo työkaverikin kyseli asiasta, kun olen kuulemma viimeaikoina vaikuttanut niin onnelliselta.
Ei, en ole saanut apurahaa tai töitä. Mä oon tapaillut viime aikoina yhtä sellaista kivaa tyyppiä.
)
(viime vuoden lista on olemassa ni voi tarkistaa).

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa