Vain Elämää!

Re: Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Loka 2017 10:07

Jennin päivä :sydän:

Nyt oli esiintymisjärjestys laitettu niin, että tunnelma ja vedot paranee loppua kohden. Cheek oli ihan semi-ok, Sannin veto sai mut murisemaan ärsytyksestä kuin pelokas ja vihainen koira, mutta siitä eteenpäin oli toinen toistaan huikeampia versioita ja tulkintoja. Mun suosikki oli kuitenkin Kaija Koo. Tonikin oli ihan heevetin hyvä! Kaijan vedossa silti löysin samaistumispintaa suruun ja luopumisen vaikeuteen. Lisäksi joikaaminen/manaaminen/mikälieulvonta tuntui omassa rintalastassa myös. Se oli tavallaan myös lohdullista se ulvominen.

Jennin päivän ohella Kaijan päivä on mulle se mitä jännitän eniten. Nyt kuitenkin odotan jo että mitä Kaija Koolla on antaa muiden biiseihin. Tuntuu että hän on artistina se, joka vetää multa joka kerta maton alta. Toki, onhan hän myös artisti jonka mukana olen roikkunut sieltä alusta asti ja hänen biiseillään on mulle henkilökohtaisuuksia, niin ei kai ihme jos sitten pystyy tekemään version mikä tuntuu kuin turpaansa sais.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Loka 2017 12:38

Kaijan päivä :sydän: :sydän: :sydän:

Ekalla kaudella jännitin Kaijan päivää paljon ja nyt ehkä jopa eniten. Kaija on noista se, joka on mulle henkilökohtaisin ja syvimmällä. Sillon 90-luvun alussa oon pudonnut Kaijan musiikkiin ihan täysillä ja lähes jokaiseen levyyn on olemassa elämäntilanne mihin se kytkeytyy. Levyillä on biisejä jotka on mun, joten todellakin pelotti mitä niille tehdään. Lisäksi Kaija on eniten tossa porukassa se johon samaistun. Tunnen jotain hengenheimolaisuutta tai muuta vastaavaa Kaija kohtaan. Ei siis helppo avata telkkaria ja istua kuuntelemaan. Ehkä jotenkin sitä kautta ymmärrän myös noiden artistien omaa vaikeutta kuunnella muiden versioita. Kun kuitenkin olen vaan kuuntelija, enkä biisintekijä.

Tonin biisivalinta oli spoilaantunut jo aiemmin, mutta olin unohtanut sen ja sitten wildis spoilas sen mulle viime viikolla uudestan :keijo: Aluksi valinta ärsytti, mutta sitten mietin että valinta on kuitenkin turvallinen ja ehkä Wirtanen tuo siihen jotain sellaista voimaa mitä siinä ei ole, vaikkei se hirveästi voimaa edes tarvitse.
Vapaa kun julkaistiin oli mulla itselläni tilanne, jossa olin isojen muutosten äärellä ja mun elämä oli vuotta aiemmin vavisutettu tosi vahvasti. Vapaan julkaisun aikaan tuuletin sen biisin avulla pois tosi paljon pahaa oloa ja tuskaa. Wirtanen veti niin tykin setin kyllä että pakkohan siitä oli tykätä.

Juhan biisivalinta osui taas mun herkkiin kohtiin. En samaistu biisin alkuperäiseen tarinaan, mutta sen kertosäettä lauloin itselleni kun yritin pysyä järjissäni ja olla suunnittelematta miten päättää omat päivät. Sielu oli surusta suunniltaan ja kaikki tuntui ikuisuudelta. Juha ei päässyt siihen samaan paikkaan mihin Kaijan oma versio päätyy, mutta ei se huono ollut. Bändi veti tosi hyvin ja siitä tykkäsin. Vähän semisti karaoketunnelmaa, mutta hyvällä tavalla tällä kertaa.

Jennin veto sai mut itkemään ihan hulluna. Niin kaunis, niin herkkä ja niin koskettava. Jouset olivat samalla vahvat ja herkät ja yksinkertainen ja koruttomuus iskee nyrkillä rintaan. Kulutin varmaan puolet mun talouspaperirullasta tätä katsoessa :pillitys:
Ehkä sekin, että nyt on ollut jotenkin elämässä sellaissa hetkellisyyttä, tähän hetkeen sitovuutta ja läsnä jatkuvasti sellainen että pitää olla tässä ja nyt.

Siltsu. :huoh: Nyt oli karaokea. Hyvää ja kunnollista karaokea, muttei mitään omaa. Hymyily ja Siltsun karisma toi vetoon jotain omaa rauhaa, mutta ei hän minun tuulia soitellut. Ihan kiva, mutta siinä se.

Sanni. Pelkäsin Sannin vetoa paljon. Omat antipatiat artikulaatiota ja fraseerausta kohtaan on niin vahvat, että tosi vaikea alkuun sulattaa. Kappale onneksi oli sellainen mikä ei ole mulle vaikeimpia kuulla. Ja sitten Sanni räjäyttää potin! Ihan helvetin hyvä versio, joka ei mene pilalle Sannimaisuudesta. Ihan mahtavaa! Tämä versio toimii eniten koko kaudella Sannin vedoista. Pari sanakikkaa mulla särähtää korvaan, mutta annan ne anteeksi kokonaisuudelle. Ihan mahtavaa, hei!

Cheekin Surulapsi sitten taas on mulle nieleskelyn paikka. Jotain outoja rytmitysongelmia ja mua rupeaa ärsyttämään. Jos tämä olisi levy, niin skippaisin. En sano että versio on huono, mutta :norsu:-naamani on aika nopeasti läsnä. Meh ja njääh. Ei nyt osu eikä uppoa. Rallatiraaraa, mitäs sitten. Kertsi menee semi-kivasti, mutta sittenkin iskee se pohdinta että putoaako se rytmistä, miksi tämä ontuu ja mikä helvetti mua nyt muka häiritsee siinä. Ehkä se pitää katsoa uudestaan että siitä saa kiinni miksi ja mitä.

Selviän Kaijan päivästä hengissä, mutta tajuan vielä syvemmin sen roolin mikä artistilla Kaija Koo on mun elämässä. Kunnioitan hänen artistiuttaan niin paljon. Lisäksi ehkä just se, että Kaija Koo on sellainen naisartisti, jonka vahvuus ja omaleimaisuus on pysynyt melkein läpi uran. Kaija ei ole mikään iskelmätähti, enkä muista oliko ysärillä popnaisartisteja kovin montaa, siis kotimaisia? Itse näen Kaijan nimenomaan uranuurtajana meidän tän hetken popnaisille.

Ihana Kaija Koo :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » La 21 Loka 2017 16:45

Kibaya kirjoitti:Kaija ei ole mikään iskelmätähti, enkä muista oliko ysärillä popnaisartisteja kovin montaa, siis kotimaisia? Itse näen Kaijan nimenomaan uranuurtajana meidän tän hetken popnaisille.

Ihana Kaija Koo :sydän:

Kaijan päivä oli kyllä ihana. :sydän: Ja totta, että Kaija on kyllä vahvojen naisartistien edelläkävijä, vaikka sitä ei ehkä ysärillä osannut hahmottaa. Mä kuuntelin silloin joskus 9-vuotiaana ja niillä main niitä Kaijan kahta ensimmäistä ysärilevyä, mutta sittemmin lakkasin kuuntelemasta Kaija Koota, koska mielsin hänet iskelmäartistiksi eikä iskelmä enää sopinut mun musiikkimakuun ysärin loppupuolella (koska tykkäsin teiniysärimusasta ja sittemmin Ultra Brasta ja suomirockista ja niin edelleen...). Olen löytänyt Kaija Koon uudestaan vasta viime vuosina, toki viime vuosien levyt ovat olleet hieman erilaisiakin, mutta joka tapauksessa arvostan sitä ääntä ja esiintymisvoimaa ja tulkintaa.

Mutta Kaijan päivä oli kyllä hyvä, ehkä paras jakso tällä kaudella. Hän avasi hienosti omia kokemuksiaan, vaikeitakin, osassa niistä oli jotain samaistuttavaa. Tykkäsin Tonin, Juhan ja Sannin esityksistä, miksen Cheekinkin. Jenni ja Siltsu menivät vähän enemmän ohi, ne olivat jotenkin liiaksi jenni- ja siltsumaisia perusvetoja, tai ehkä Jennin kappale oli vain liian sentimentaalinen mun tunnetilaan eilen. Ja ne ylioppilasjuhlat olivat hauskat. :virne:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 31 Loka 2017 21:34

Voi paska, eivät tajunneet lopettaa. :epäilevä: IS kertoo, että keväällä tää taas jatkuu. :epäilevä:

"Tänä syksynä nähdyn 7. kauden yhteydessä on kulkenut huhu, että kyseessä olisi viimeinen kausi. Se ei missään vaiheessa ole pitänyt paikkaansa." :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Loka 2017 21:57

Ymmärrän että halutaan tehdä rahaa, koska konsertit, levyt ja tää koko ilmiö tuo Warnerille ja Neloselle todella paljon rahaa.
Ei siitä haluta luovuttaa ennenkuin se ei enää tuo rahaa. En usko että seuraava kausi saa katsojalukuja tai mahdollisesti myy niin paljoa konserttilippuja mitä nyt. Uskon meinaan että tuo "huhu" on myös siivittänyt konserttimyyntiä ja tuonut katsojia myös. Mun mielestä se on myös ollut enemmän kuin vain "huhu" :epäilevä:

Joo, oisvat antaneet olla :epäilevä: :ei: :jaaha:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 03 Marras 2017 23:07

Ehkä se Espanjassa kuvattu kausi joudutaan ottamaan uudestaan Hirvensalmella, kun se oli vähän epäreilu sen kauden artisteille... :epäilevä:

--

Oikeasti veikkaan All Stars 2 -tyyppistä kautta, jossa on mukana pääosin kertaalleen mukanaolleita ja Toni Wirtanen. :P
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » La 04 Marras 2017 11:05

Mä olin kyllä myös jo varautunut Vain elämään loppumiseen, enkä hirveästi innostunut myöskään kevään Espanja-kaudesta, mutta uskoisin kuitenkin katsovani seuraavankin kauden edes toisella silmällä, ainakin jos artistit ovat yhtään kiinnostavia.

Mutta eihän sitä pakko ole katsoa, jos ei enää kiinnosta. :sori: En sinänsä ihmettele, että tehdään lisää, koska kuten Kibs sanoi, tuohan se rahaa.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 31 Tammi 2018 13:22

Uusi kausi ilmoitettu :jaaha:
Listalla olis Arttu Wiskari, Kasmir, Terhi Kokkonen, Danny, Mira Luoti, Aki Tykki ja Sani.
:epäilevä:

Sori, mutta en halua nähdä Dannya versioimassa ketään, enkä ketään versioimassa Dannya.

:ei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ke 31 Tammi 2018 13:40

Kibaya kirjoitti:Sori, mutta en halua nähdä Dannya versioimassa ketään, enkä ketään versioimassa Dannya.

No terve. Tulen jonoon tämän asian suhteen.

Onko sillä ees omia biisejä? Eikö ne kaikki oo jotain käännösvirityksiä? :friikkihaukotus:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 31 Tammi 2018 13:56

Wiggin kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Sori, mutta en halua nähdä Dannya versioimassa ketään, enkä ketään versioimassa Dannya.

No terve. Tulen jonoon tämän asian suhteen.

Onko sillä ees omia biisejä? Eikö ne kaikki oo jotain käännösvirityksiä? :friikkihaukotus:

On kai sille sävelletty joskus joku biisi, mutta tunteeko niitä kukaan? Euroviisuihinkin Danny on pyrkinyt kai pari kertaa.
Ois edes ollut Frederik, niin ois ollu voinu valittaa seksismistä ja käppäukkoilusta. Ehkä Dannykin vielä repäsee ja saa kunnon sovinismivihat päälleen jos kommentoi Erikaa pahasti. Tosin uskon että Danny ei pysty siihen. :spekulaatio:

:friikkihaukotus: on just se fiilis.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 31 Tammi 2018 14:57

Kibaya kirjoitti:Uusi kausi ilmoitettu :jaaha:
Listalla olis Arttu Wiskari, Kasmir, Terhi Kokkonen, Danny, Mira Luoti, Aki Tykki ja Sani.

:rotflmao: No, nyt on kyllä maailman helpoin kausi skipata! :keijoei: Kukaan ei kiinnosta kunnolla ja mukana on useampi sellainen, jota en missään nimessä halua nähdä.

Kibs, jos olen joskus luonasi ja haluat tuota katsoa, siinä menee mun raja. Putousta voin pakon edessä katsoa, mutta en tuota VE kautta. :P
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 31 Tammi 2018 19:27

Tääkin on siis Espanjan-kausi eli b-luokan tuotanto. Ei sinne niin hyviä artisteja kannata laittaakaan.

Mutta jos Danny vetää Sirpan, niin mä haluan kyllä nähdä! :täpinä:

Terhi ja Mira tuossa ovat sellaisia, joita paljon on kuunnellut. Saakohan tuolla sitten käyttää UB-biisejä? :raps: Sehän toisi heti uuden ulottuvuuden. UB:ta ja PMMP:tä! :täpinä:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Helmi 2018 09:35

Marski, voin pyhästi luvata ettei mun luona katso tuota kautta kukaan. Ei ainakaan jos itse olen läsnä. Danny vetämässä PMMP:tä, UB:tä tai Kahvimaitoa niin hyppään parvekkeelta :epäilevä:
Eikä kyllä Aikakoneeseenkaan saa se fossiili koskea. :norsu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » To 01 Helmi 2018 10:11

Pakko katsoa :pillitys: Aki Tykki :pillitys: :sydän: :pillitys:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Huhti 2018 19:13

Kohta se on täällä ja tulee jopa ruudusta ulos! :täpinä: Terhin lähtöä/ulosheittämistä on veivattu kuukausikaupalla ja toisessa kohussa ryvettynyt Kasmir kertoo eheytyneensä matkalla. Tätä kautta ajattelin katsoa, edellinen lipsahti kokonaan ohi.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 27 Huhti 2018 17:01

Kyllä mäkin aion katsoa tämän kauden ja jopa odotan sitä, lähinnä koska Terhi Kokkonen on mukana, olkoonkin että jää ilmeisesti kahdesta jaksosta pois. Käsittääkseni Terhin jakso kuitenkin kuvattiin.

Moni näyttää yllä julistavan pyhästi, että ei katso tätä, mutta itse en siihen pysty. :sori: Vaikka en nyt riemusta kiljuen kuuntelekaan Dannya. :keijo: En kuitenkaan näe syytä boikotoida tätä yhden artistin takia, kuitenkin Wiskari, Tykki, Luoti ja Kasmir ovat ihan sympaattisia kaikki, vaikka en ole tai ole ollut kenenkään suuri fani (toisin kuin Terhin). Sanista mulla ei ole mielipidettä, mutta kyllä mä ysärillä Aikakoneestakin tykkäsin, vaikka en sitä pystykään nykyisin kuuntelemaan kuin keijousmielessä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 27 Huhti 2018 23:15

Täytyy kyllä sanoa, että ensimmäinen jakso oli aika ärsyttävä. Danny kehui koko ajan itseään (eikä siinä etteikö saavutuksia olisi) ja muut kehuivat koko ajan sitä kuinka paljon Danny on saavuttanut, siis ihan huikeeta, uskomatonta, ja että mä saan olla moisen jumalan kanssa täällä tänään ja esittää sille biisin. :P Vähän karrikoituna, mutta kuitenkin.

Olisin toivonut kuulevani kunnon Happoradio-rock-verson Kesäkadusta, mutta Aki Tykin Kauan oli vähän pettymys. Toki Miran Kesäkatu oli ihan hauska. Terhi lauloi kauniisti ja versio oli koskettava, varsinkin kun en kauhean hyvin muista alkuperäistä niin se ei häirinnyt. Kasmirin Seitsemän kertaa seitsemän (on 45) oli superkeijo, siis ihan hyvällä tavalla. Muut, joita en tässä maininnut, olivat aika tylsiä.

Mutta jos ja kun en odota mitään huikeita elämyksiä, niin uskon, että tämäkin kausi on ihan katsomiskelpoinen ja lisääkin hauskoja tai hyviä versioita voidaan vielä kuulla. Menee ihan hyvänä perjantaiviihteenä, kun perjantaisin ei muutenkaan jaksa mitään, varsinkaan mitään huikeaa keskittymistä mihinkään.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 28 Huhti 2018 11:26

Biiseistä ei mun mielestä jäänyt mitään elämää suurempaa käteen. Ehkä ne uudelleensovituksetkin alkavat olla jo yllätyksettömiä. En siis sano, että olivat huonoja tai mitään, mutta ei sellaista pysäyttävää pommia tullut.

Eniten kiinnitin huomiota itse Dannyyn, kuinka hauras hän nykyään on. Ja sekin oli melko koominen aspekti, että 60-luvusta puhuttiin paljon, mutta moniko pöydän kuulijoista oli edes syntynyt silloin? Ei yksikään! :keijo:

Katsoin syntymävuodet ihan huvikseen ja nehän ovat:

Danny -42
Sani -71
Terhi -74
Aki -75
Mira -78
Arttu W. -84
Kasmir -85

Ihan mielenkiinnolla seurasin ja tietysti odottelen erityisesti Terhin ja Miran päiviä. Dannyn nyt toki tiesin aika hyvin osittain tahtomattankin. :hullu:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 12 Touko 2018 02:10

Mua alkaa nyppiä tuo Terhi Kokkonen kun siitä nyt revitään draamaa mediassa ihan koko ajan. Mikä siinä nyt on niin paljon erikoisempaa kuin noissa muissa, että siitä saadaan otsikoita päivä toisensa jälkeen? Oliko kaikki loppujen lopuksi käsikirjoitettua?
Aranwe

ViestiKirjoittaja L-S » La 19 Touko 2018 18:26

Terhin päivää oli kiva katsoa, eikä siitä mun mielestä varsinaisesti edes näkynyt taustalla oleva draama, vaikka siitä tosiaan onkin kirjoiteltu paljon. Kai sitten vaan jotain kirjoitettavaa kokee media tästäkin sarjasta vielä velvollisuudekseen keksiä...

Terhin päivän versioinneista en innostunut sen suuremmin, mutta en suuria odottanutkaan. Olen jo aiemmin todennut, että vaikka Ultra Bran kappaleistakin on jonkun verran versioita tehty (ei edes kovin paljoa), mikään ei ole vetänyt vertoja alkuperäisille. :P En edes ajattele niin, että se musiikki olisi mulle niin pyhää, ettei siihen saisi koskea, mutta ei niitä kyllä parantamaankaan pysty. Pidin kuitenkin Miran SMG-versioinnista (Ei paniikkia), sitä ehkä kuuntelen jatkossakin Spotifysta. Noita muita tuskin. Ja pakko sanoa, että Danny oli vetänyt Jäätelöauton jotenkin ihan vitsiksi, aika kamala versio.

Arttu Wiskarin päivä oli hauska myös. Terhin Sirpa-versio oli todella kaunis, muuttui vielä mahdottomasti traagisemmaksi noin (ehkä hieman vetistelinkin sille :o). Sirpa on ylipäätään lempikappaleeni Wiskarin biiseistä, siinä on kiinnostava tarina, vaikka muistankin, että kun kuulin sen ekan kerran, mietin että ai herranjestas mitä tää on ja lisäsin saman tien Keijo-listalle. :keijo: Olen kuitenkin jopa kuunnellut sitä paljon, varsinkin silloin kun joku vuosi takaperin tein siitä joululauluversion, mihin olen ehkä eniten tyytyväinen niistä versioista. :keijo: Siinä versiossani toimii tarina vaikka itse sanonkin, mutta toki siinä auttaa, että pohjana on vahva tarina. Mulle tuli tosin yllätyksenä, että Wiskarihan ei itse edes kirjoita näitä biisejä, olin luullut että edes osallistuu, mutta mm. Sirpan sanat oli tehnyt Janne Rintala (tms.).

Wiskari on toki kamalan keijoa musaa, ja varmaan sellaista, että moni laatumusiikin ystävä vihaa sitä ja/tai pitää junttina, mutta toisaalta arvostan jotenkin Wiskarin omaehtoisuutta. Ja hän osoittautui mahtavaksi heittäytyjäksi taannoin Tähdet tähdet -ohjelmassa, mistä lähtien olen arvostanut häntä enemmän. :P

Eniten olen pitänyt tällä kaudella Terhion versioista kautta linjan, niissä jotenkin korostuu miten hyvä laulaja hän on. Sitä ei ehkä UB:ssa niinkään huomaa, kun siinä on paljon muitakin, mutta SMG:n joissain biiseissä kyllä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » Su 16 Syys 2018 12:59

Kukaan muu ei varmaan enää katso Vain elämää kuin minä, mutta koska mulla ei ole elämää, olen katsonut tätä nyt taas. :keijo: Perjantai-ilta töiden jälkeen on mulle yleensä niin koomaa muutenkin, ettei silloin jaksa mitään erityistä. Alkoi siis pari viikkoa sitten, tuttuun aikaan perjantaina. Joo, ehkä tämän sarjan olisi voinut jo lopettaa, eikä tässä nyt entistä viehätystä ole enää, mutta joskus tulee sentään kiinnostavia versiointeja.

Mukana ovat tälla kertaa Pepe Willberg, Eveliina, Ellinoora, Pyhimys, Tuure Kilpeläinen, Lauri Ylönen ja Anne Mattila. Näistä muutamat eivät tosiaankaan ole mitään suursuosikkejani, mutta pidän kyllä Pyhimyksestä ja Ellinoorasta. Lauri Ylösen päivästä en niin innostunut, kun en ole koskaan hirveästi hittitasoa enempää välittänyt The Rasmuksesta, mutta toisena tullut Ellinooran päivä oli aika ihana. Ellinoora on mielestäni kamalan lahjakas ja jaksonsa perusteella fiksu nuori nainen ja hänestä tulee toivottavasti pitkän hienon uran tekevä artisti. :munmo:

Ei mitenkään yllättävästi Pyhimyksen räp-versiot ovat olleet kiinnostavimpia. Pyhimys on muutenkin jännä tapaus, kun hänhän tekee ironista huumorimusiikkia Teflon Brothersissa ja sitten oudon viiltävästi asioita kommentoivaa omaa räppiään. Rasmuksen Rakkauslaulu ja Ellinooran Nartut muuttuivat hänen uusiksi sanoittaminaan melko raflaaviksi (tai Ellinooran tapauksessa vieläkin raflaavammaksi). Tuli molempien kohdalla fiilis, että koko Vain elämää -studio häkeltyi, että tuoko tuo tyyppi tosiaan tänne hyvän mielen ja puhdistavan itkun tyyssijaan käsiteltäviksi kaikki nämä rankat ja kiistanalaiset aiheet. Varsinkin Ellinooran Nartut-kappaleesta tehty versio oli mainio, siitä tuli Pyhimyksen käsittelyssä toksisen maskuliinisuuden vasta-anthem nimeltä Mulkut. :keijo: Suosittelen kuuntelemaan edes sen, jos ette katso sarjaa.

Toivottavasti kuullaan vielä joku Teflon Brothers -versio vaikka Pepen tai Annen biisistä. :keijotäpinä:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja kmaria » Ma 17 Syys 2018 08:45

L-S kirjoitti:Kukaan muu ei varmaan enää katso Vain elämää kuin minä,

Mä katson! Innostus on tosin sen verran vähentynyt, että edellisen kauden katsoin vasta jälkikäteen, eikä tämän kauden artisteista oikeastaan kukaan hirveästi innosta. Mutta katson kuitenkin, ja onhan sieltä jo tullut ihan mielenkiintoisia tulkintoja. Mietin myös (taas), kannattaako ohjelmaa enää jatkaa varsinkaan nykyisellä kaksi kautta vuodessa -linjalla, mutta ehkä sillä riittää kuitenkin katsojia edelleen.

Jonkun mainoksen tai trailerin taisin nähdä, jonka perusteella Teflon brothers -versio voisi olla tulossa tällä viikolla Annen päivänä. :D
kmaria

ViestiKirjoittaja theia » Ma 17 Syys 2018 11:21

Mä katselen kanssa, sivusilmällä lähinnä, mutta Lauri-jakso takana! Lauri on ainut näistä, jonka tuotantoa varsinaisesti tunnen, koska isolisko oli aikoinaan ihan hc-Rasmus-fani :virne:

Olin yllättynyt kuinka monta käännöstä (meinasi) jaksossa olla :o: Alkukausilla ei ihan näin suuria vapauksia taidettu ottaa?

Mulla Ellinooran laulutyylissä on jotain luotaantyöntävää, joka ei oo koko ajan esillä, mutta aina silloin tällöin tulee sieltä esiin.

Evelina vaikuttaa tooooodellla tylsältä! Unohdan koko tyypin jatkuvasti.

Pepestä yllätyin jotenkin tosi iloisesti, In my life -versiosta tuli mulle hyvä mieli :D

Pyhimyksestä (tai Krasimir :virne: [sohvaperuna-viittaus]) en saa otetta, varmaankin kun Teflon brothersia en lieemmin tunne, ja sen mitä tunnen, ärsyttää ihan mielettömästi :P

Nyt en pysty edes muistamaan mitä se Anne Mattila veti siellä :raps: Jäi siis tosi hyvin mieleen sekin.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 17 Syys 2018 18:07

Mä luovutin jo viimeisenkin pyristelyn. Pitkään boksi nakutti talteen jaksoja, mutta mitä järkeä niitä on tallentaa, kun yhtään ei ole katsonut Terhi Kokkosen päivän jälkeen.

Sinänsä ironisen hauskaa on se, että joka kauden jälkeen ollaan ihan varmoja, että nyt ei ainakaan voi enää jatkaa... ja sitten ilmoitetaan uusi kausi! Jossa on vielä jämien jämien jämiäkin mitättömämmät artistit.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 17 Syys 2018 20:29

Hienoa etten ollutkaan ainoa, joka tätä katsoo. :keijo:

Ja kai sitten katsojia on joitain muitakin kuin minä ja yllä ilmoittautuneet kaksi ihmistä, kun sarjaa kerran aina vaan jatketaan. Tekisi varmaan liian kipeää lopettaa hyvä lypsävä lehmä. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv