En siis omaa pakettia vielä ole saanut, mutta tämä odotus. Tosin ilmoitan nyt, että lähden paikkakunnalta pois ensi viikon to. 21.12., niin toivottavasti sitä ennen paketti ehtii tulla/ehdin noutaa. 
En siis omaa pakettia vielä ole saanut, mutta tämä odotus. Tosin ilmoitan nyt, että lähden paikkakunnalta pois ensi viikon to. 21.12., niin toivottavasti sitä ennen paketti ehtii tulla/ehdin noutaa. 

Kiitos salapukille! Sen verran iso, etten varmaan raahaa sitä mukanani. Saako avata jo ennen joulua? 
iisa kirjoitti:Oma pakettini saapui ja on tuossa pöydällä.Kiitos salapukille! Sen verran iso, etten varmaan raahaa sitä mukanani. Saako avata jo ennen joulua?
mutta ei se nyt oikeasti ole niin tarkkaa. Ainakin Kibs on poikennut tästä ennenkin.
Mutta ainakaan ennen jouluaattoa ei mielellään paljasteta ketjussa mitä on saanut ja keneltä arvaa sen olevan, ettei pilaa muiden odotusta.

L-S kirjoitti:Mun mielestä joskus alkuaikoina pukkiringissä on käyty myös avausajasta periaatekeskustelu, että se olisi jouluaattonamutta ei se nyt oikeasti ole niin tarkkaa. Ainakin Kibs on poikennut tästä ennenkin.
Mutta ainakaan ennen jouluaattoa ei mielellään paljasteta ketjussa mitä on saanut ja keneltä arvaa sen olevan, ettei pilaa muiden odotusta.
)

iisa kirjoitti:Avaan lahjani tänään, koska huomenna lähden jo toisella paikkakunnalle. Ne jotka tietää mun Instan, niin älkää katsoko Instastorya.

"

Ensin mainittu tunnetusti toimii, onhan se tuttu ja turvallinen tuote. Tämä jälkimmäinen. Tämä vaikuttaa erikoiselta. Vielä ei uskalla maistaa. 

Myös Iso-Pepeä (Panda) oli mukana ja se viittasi Kummeliin. Cheek-sitaatti oli myös: "Kuka muu muka?"
Taisin saada paremman lahjan kuin lähetin... 

), pieni lehtikuva Kaisa Mäkäräisestä, Helsingin Sanomien "Eiköhän juoda kahvit" -otsikko sekä pahvilappu, jossa esitellään Teemu Selänne. Yhdessä lehtileikkeessä oli lisättynä teksti "Suomi 100 - ilossa ja surussa".

L-S kirjoitti:
Lahjan sisällön perusteella veikkaisin lähettäjäksi Pascalia.
Suomi 100 -teema muotoutui mieleen, kun osoitit, ettet kauheasti siitä innostunut. Sitten tuollainen näyttelyllinen esillepano muutenkin muodostui hauskaksi. Ja kun oli paketti ja merkitkin...
Ja kirjahan oli Finlandia-voittaja...
SirPet kirjoitti:Edellisen paljastuksen jälkeen musta tuntuu entistäkin vahvemmin siltä että mun paketti tuli kibalta.

). Pienoista ongelmaa aiheutti se, että tuossa ostarilla on kolme kauppaa, joiden yhteydessä on pakettiautomaatti. Loogisella (
) päättelyllä päädyin sitten Lidliin, mutta sinne pakettiautomaatille ei pääse, ellei ole kulkenut kassojen läpi. No, kävin sitten samalla kaupassa. Hämmästykseni oli niin suuri, kun paketti olikin niin iso, ettei se mahtunut kauppakassiin. Onneksi mahtui kainaloon. 
Mukana oli myös hieno spacecat-kissakortti (ei jouluinen). Lisäksi laatikossa oli vielä kolme(!) levyä erilaisia (paksumpia) Fazerin sinisiä, erilaisia kasvohoitomaskeja (joissa oli kaikissa eri eläimen kuva) ja pienet näytteet samanmerkkistä kasvovettä ja jotain vuohenmaitopuhdistusnestettä(?). Eikä tässä vielä kaikki - lisäksi laatikossa oli kissanpennut-kalenteri vuodelle 2018, johon oli merkitty tärkeimmät päivämäärät, kuten pyhisten ja BC:n synttärit ja ensi kevään New Yorkin reissu. 
Mä tulin tästä tosi hyvälle tuulelle. Enkelisuklaita ja on jo testattu, ja puputossut myös. Tossut täytyy piilottaa kissoilta, sillä he ovat hyökkäilleet jo vähän niiden kimppuun. 

(Siinä Python-DVD:ssä on pieni kökköys, joka mua vähän hävettää. Toivottavasti siitä silti pystyy nauttimaan.)
. Puputossuista vähän arvelin että kisset tulee ja teurastaa ne, mutta kun en saanut mahtumaan mukaan kisseille omaa juttua. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa