Haastava mutta mielenkiintoinen ja olis just sellasta, minkä perään olen haikaillut nykyisessä pestissä.

Ne teki mulle tarjouksen, josta en voinut kieltäytyä. Hommat on vähän enemmän sentapaisia, mitä mun " vanhat" hommat. Se vähän harmittaa, kun oon nyt vasta kolme viikkoa opetellut uutta ja se on ollut kivaa. 

Ja toivottavasti työkin mukavaa.

Mä joka toinen päivä mietin, teinkö väärän ratkaisun. Sitten taas esimerkiksi siivotessa työsähköpostia, tulee vaan mieleen, että eihän nämä jutut kosketa mua kohta enää ollenkaan, ja siitä tulee kiva fiilis.
Päädyn aina sitten lopulta kuitenkin siihen, että tein oikean ratkaisun.

kiire on, ja kahden vuoden takaiseen nähden on kamala ilmapiiri ja esimiestoiminta superankeaa. Oma, uusi, esimies palaa lomilta onneksi maanantaina, ja toivottavasti homma vähän saisi aurinkoa...

), mutta kun noita aamuvuorotoiveita on siirretty, koska palaverit yms - MIKSI niistä ei voinut ilmoittaa etukäteen?!?! Saataishan me ne järkätyks just niin kun MUN työnantaja tarvii, jos vaan tietäis etukäteen mitä toivoa, ja että tietyt toiveet ei vaan voi mennä läpi

No, onneks nyt saatiin sumplittua, että anoppi pääsee hakemaan lasta aiemmin ja saadaan rytmi pidettyä. Ainakin osin, vielä on pari "jännäpäivää" kun en osannut käyttää tota meidän työvuorosuunnitelujärjestelmää 

Kibaya kirjoitti:Saatoin just laittaa työhakemuksen sellaiseen duuniin missä pääsisi näkemään terveydenhuollon muutosta etulinjasta. Vaikuttamaan siihen tuskin pääsisi, mutten mä sitä kaipaakaan.
Oli kuulkaa oikein suosittelijat ja kaikki.
Sormet ristiin että pääsen edes haastatteluun. Haluaisin.

Kiva tietty, että on rauhallista. Tästähän pitäisi nauttia niin kauan kuin voi. Sain "pakolliset" hommat tehtyä jo aamusta ja nyt vaan odotan lounasta.
En ole saanut minkäänlaista otetta uudesta esimiehestä, hyvä että hän edes ottaa minkäänlaista kontaktia minuun. No, viikon päästä kehityskeskustelu, niin nähdään sitten mitä siitä seuraa. Itse työssähän ei ole sinänsä mitään vikaa, ja kiva tietty että palkka juoksee näinkin, mutta on vähän hämmentynyt olo.
AARRGH, VITTU!!!
Ääripaskaa muutosjohtamista kyllä. Ja paskaa muutenkin. Kibs. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa