Selviytyjät

Re: Selviytyjät

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 16 Huhti 2018 13:17

Juhanalla meni hermot!! :keijotäpinä: :eivirne: :keijotäpinä: :rotflmao: :rotflmao: Vihdoin, vihdoinkin, sen itsevarmuuden kuori säröytyi ja tuli valitusta kiusaamisesta ja kieroilusta, joka on sallittua vain silloin, kun hän sitä tekee. :blah: Juhana seivas kyllä ihan hyvin kehumiskerhollaan ja jätti itsestään ei-niin-paskan maun lähtiessään (VIHDOINKIN). Mutta ei tuu kyllä ikävä!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 16 Huhti 2018 15:55

Onneksi Juhana tippui! Hän itse rinnasti kanssakilpailijoiden toimen koulukiusaamiseen, mutta eipä ole Juhanaa vissiin koskaan oikeasti koulukiusattu kun tollasia laukoo. :jaaha:

Mutta juuri se että juonittelu ja kieroilu on sallittua vain hänelle/hänen kanssaan, oli jotain ylitse pääsemätöntä. Ja sitten että kun lopuksi toteaa ottavansa tiputuksen kehuna, on pakko todeta että HYVÄ KUN TIPUIT! :tsau:

Mä itse ehdin jo miettiä että kannattaako koko kalamiestä enää edes tiputtaa koska finaalissa äänet menis sitten sille toiselle eikä Juhanalle. Sitten luin tämän haastattelun ja totesin notta hyvä vain kun tippui nyt. Kiero paskiainen. :norsu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 16 Huhti 2018 18:27

Niin kova jakso, niin kova! Hyvin leikattu, väännetty, käännetty ja tuotettu.

Juhanan tippuminen oli kyllä koko jakson draaman arvoista. Seurasin keskustelua twitterissä ja se oli hirveän kamalaa. Sielläkin Helmis syyllisti muita vainosta ja kiusaamisesta. "Kaikki muut vastaan Helmenkalastaja" oli ehkä ylimitoitetuin kommentti.
Oli pakko kysyä Ståhlilta pystyykö se katsomaan jaksoja nauramatta - ei pysty! :virne:

Nyt sitten jännittää miten peliä rakentuu eteenpäin. Ite liputan Ståhlia finaaliin, ehkä jopa voittoon. Janni kyllä pelaa hyvin ja vahvasti, mutta jännittävintä on että koska ne tajuaa Sahamiehen vievän kaikkia kuus nolla. Ihan paras peluri, pakko myöntää.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 16 Huhti 2018 20:40

Kibaya kirjoitti:jännittävintä on että koska ne tajuaa Sahamiehen vievän kaikkia kuus nolla. Ihan paras peluri, pakko myöntää.

Tämä!
Vaikka kannustan Katjaa, Sahamiehen pelaaminen on ollut kyllä jäätävää. Luovuttaa skaboissa ensimmäisenä, sluibailee leirissä eikä tee mitään, hekottelee jutuille ihan kuin olisi pihalla kaikesta. Kukaan ei pidä uhkana. Muut on unohtanu ihan täysin että Sahamies on maailman luokan pokerin pelaaja ja pokerinaama kestää. :keijoei:

Että tässä valossa Sahamieskin saisi voittaa. Ainoa tahra hällä on että oli kalamiehen kätyri, ainakin osittain.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Huhti 2018 08:37

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:jännittävintä on että koska ne tajuaa Sahamiehen vievän kaikkia kuus nolla. Ihan paras peluri, pakko myöntää.

Tämä!
Vaikka kannustan Katjaa, Sahamiehen pelaaminen on ollut kyllä jäätävää. Luovuttaa skaboissa ensimmäisenä, sluibailee leirissä eikä tee mitään, hekottelee jutuille ihan kuin olisi pihalla kaikesta. Kukaan ei pidä uhkana. Muut on unohtanu ihan täysin että Sahamies on maailman luokan pokerin pelaaja ja pokerinaama kestää. :keijoei:

Että tässä valossa Sahamieskin saisi voittaa. Ainoa tahra hällä on että oli kalamiehen kätyri, ainakin osittain.

Lisäksi Sahamies on onnistunut siinä, että on pelannut itelleen liitot minkä avulla päästä finaaliin. Muut on vielä siinä uskossa, että pitävät hänet mukana koska ei ole mikään uhka. Kukaan ei tiedä hänen fyysisyydestä mitään, kun on vaan sluibaillut ja hoohaillut. Alkujaksoissa teeskenteli vielä tyhmempääkin ja siellä paloi jengiltä hermokin siihen "tyhmyyteen".
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ti 17 Huhti 2018 13:00

Tuun komppaamaan!

Toivon, että Sampo ei voita. Oikeastaan kuka tahansa muu.

Kun Kibs oli mehustellut tota jaksoa, piti oikein poppareiden (eiku sipsin, enihuu) kans varautua siihen jaksoon. Oli kyllä ihan timanttia tuo! :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 16 Touko 2018 14:52

Oli vähän yllättävää kuinka vähän ääniä Janni sai finaalissa. Kaikkien mielestä hän vain meni Sampon siivellä, vaikka voitti koskemattomuuskilpailuja ja
pärjäsi uskomattoman hyvin muutenkin. Vähän jäi harmittamaan, kun finaalikaksikko ei käynyt kautta läpi menneitä muistellen niin kuin on tapana.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Touko 2018 16:29

Niin oli. Mietin jakson aikana kehollista ilmaisua, mikä saattoi vaikuttaa. Sampo istui selkä suorassa, katse suoraan eteenpäin ja hartiat takana. Janni kumartui helposti eteenpäin puhuessaan ja katsoi vähän kulmien alta, mikä voi tuntua selittelyltä ja keho oli paljon sulkeutuneempi kun Sampolla. Lisäksi Sampon perusilme on avoin ja rehellinen, jolloin on vaikea uskoa että hän olisi jotain muuta kuin vilpitön. Siinä rinnalla kuka tahansa näyttää epäilyttävämmältä.

Janni oli kovempi fyysisesti, mutta ilmeisesti äänestyskriteerit oli toisenlaiset tässä joukossa.

Nythän Sampo tempaisee synttärikampanjaa ja kerää rahaa hyväntekeväisyyteen.

(sori, en jaksa googlata mitä ja missä, mutta kaipa se löytynee jos kinostelee)
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Tammi 2021 12:14

Ensimmäiset mainoset seuraavasta suomen selviytyjistä nähty. Tai siis Selviytyjät Pohjola -mainokset.
En tunnistanut kaikkia naamoja, joten jännä nähdä jaksanko katsoa aloitusjaksoa pidemmälle.

Sen sijaan maikkarilla pyörii nyt jenkkikausista Ghost Island -kausi, missä käytössä on haamusaari, mihin randomilla päätyy aina yksi kilpailija ja hänellä on mahdollisuus voittaa joko joku etu, symboli, tms. mikä on edellisillä kausilla jäänyt käyttämättä tai "kirottu". Niitä on ihan älyttömän paljon ja aikalailla alkujaksojen jälkeen koko haamusaari on tuntunut lähinnä turhakkeelta.
Koska maikkari on esittänyt tätä kautta kaksi jaksoa peräkkäin, on nyt jo yhdistytty ja jäljellä on 12 kilpailijaa. Olen ihan pihalla ketä siellä on, en muista kuin osan naamoja ja muutaman pudonneen. Vähän turhauttaa yrittää seurata, kun pitäisi palata aina edelliseen tai sitä edelliseen jaksoon.
Katson varmaan kuitenkin koko kauden, ei oikein ole mitään parempaakaan seurattavaa.
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Leffa.tv