En mä tiedä mitä haluan, jättäkää mut rauhaan, kapish?
No joku kiva saa edelleen lähestyä 
No joku kiva saa edelleen lähestyä 

Ja jos kerta molemmat tuntevat toisiinsa sellaista vetovoimaa joka on vähän eriä kuin pelkässä ystävyyssuhteessa niin anna mennä vaan!

Miksi rakkausjuttujen pitää olla niin vaikeita?marenkienkeli kirjoitti:Paljon onnea Migreenille ja seurustelukumppanille!![]()
Itse olen edelleen sekaisin tuon ystäväpojan takia. En tiedä, mitä haluan ja en oikein haluaisi liikaa miettiä asiaa. Siinä kuitenkin käy taas niin, että rakastun päätä pahkaa ja sitten toisella ei olekaan samanlaisia tunteita mua kohtaan. Ja asiaa ei yhtään helpota se, että hän on yksi parhaista ystävistäni. Entä jos rakastun kunnolla häneen ja hän ei olekaan kiinnostunut? Mitä meidän ystävyydelle käy?Miksi rakkausjuttujen pitää olla niin vaikeita?
Mutta oh well
)ceuro kirjoitti:onnittelut Migreenille täältäkin! :D

.
shaana kirjoitti:kiva kun kivoille tyypeille tapahtuu kivoja asioita

) lähetin silti takaisin aivan liian aggressiivis sävytteisen viestin...

Migreeni kirjoitti:Mieheen kyllä luotan... Mutta pistää raivostuttamaan tuommoiset tytönheitukat
Mä olen siis "vaativa" viihtyäkseni enemmänkin jonkun seurassa: ei saa olla liian tungetteleva, eikä liian etäinen, pitää pystyä juttelemaan syvällisiä ja pinnallisia, pitämään hauskaa mutta olemaan vakava
Yleensäkin pitää soljua samalla aaltopituudella mun kanssa. Harvoin sattuu kohdalle, mutta voin ilokseni kertoa, että työkaveri/kaverin kanssa näyttäisi tuttavuus ja työtoveruus saavan uusia ulottuvuuksia. Ai että kun kiva
Ei niin, että vanhoissa kavereissa ja ystävissä mitään vikaa olisi, juurikin sain muistutuksen, kuinka huippua porukkaa mun kaveripiiri on. Jotenkin on vain hurjan kivaa tutustua uuteen ihmiseen. Työkaverihan tuo on ollut jo useamman vuoden, mutta nyt ollaan jonkun verran vietetty yhdessä aikaa myös työajan ulkopuolellakin
Ehkä, toivottavasti, tämä on alkua ystävyydelle 
Aurora B. kirjoitti:mä olen huomannut olevani varsin hankala uusien tuttavuuksien syventämisessä kaveruudeksi. Ööö... niin ei se ole se iloinen asiaMä olen siis "vaativa" viihtyäkseni enemmänkin jonkun seurassa: ei saa olla liian tungetteleva, eikä liian etäinen, pitää pystyä juttelemaan syvällisiä ja pinnallisia, pitämään hauskaa mutta olemaan vakava
Yleensäkin pitää soljua samalla aaltopituudella mun kanssa.

No enpä yhtään ihmettele. Joskus on vaan parempi lopettaa ajoissa..Migreeni kirjoitti:
...Nyt jopa vähän kaduttaa... Varsinkin, kun vastausta ei kuulu, vaikka viestin lähetyksestä on jo muutama tunti ja sitä ennen viestejä kuitenkin läheteltiin pitkin iltaa.
-olo.
Mut eipä siitä. En osaa tehdä mitään muuveja mihinkään suuntaan ikinä. Siksi mulla ei koskaan ole mitään sutinoitakaan mihinkään suuntaan.
on saatu vihdoin!)Outolintu kirjoitti: jossain vaiheessa pitäisi käydä se sellainen "missä me mennään nyt"-keskustelu.

Ja mua kyrsii olla puheenaiheena. Tai siis lähinnä mua kyrsii, jos puheenaiheet ovat mun ihmissuhteet. Ei kai siinä mitään, jos itse kokisin, että mulla olisi jotain ihmeempiä. Mutta kun haluaisin vain olla ja pitää tarvittaessa hauskaa, enkä joutua sitten vastailemaan arvioihin kesähäistä.
TÄMÄN takia siis tuttavapiirin sisällä ei sekaannuta?Outolintu kirjoitti:Onko se muuten oikeasti niin outoa, että isommassa kaveri/tuttavapiirissä (jossa kaikki ei nyt ole lapsuudenkavereita tai ekstrahyviä ystäviä keskenään) tapahtuu eloa suuntaan ja toiseen?
Meidän piireissä kotokotona ainakin kaikki tuntuu jotain joskus säätäneen jonkun - tai todennäköisemmin useamman
- kanssa. Tässä tapauksessa on kylläkin myös pieni kaupunki, pienet piirit -aspekti, mutta onpa toisaalta täällä Joensuussakin kaveripiirien sisällä ollut kaikenlaisia suhinoita. En usko, että juoruilua tapahtuisi sen takia, että se olisi jotenkin outoa, vaan lähinnä siksi, että kun tuntee molemmat suhinan osapuolet, on paljon mielenkiintoisempaa puhua niistä suhinoista. Vrt. jos kaverilla olisi vain juttu jonkun random-tyypin kanssa - ei läheskään niin mielenkiintoista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa