Miksei Vantaallakin voisi käydä.
Tai tulee kyllä käytyäkin, mulla on siellä myös ne yhdet synttärit parin viikon päästä. 
Miksei Vantaallakin voisi käydä.
Tai tulee kyllä käytyäkin, mulla on siellä myös ne yhdet synttärit parin viikon päästä. 
L-S kirjoitti:Mikähän olisi hyvä ei-suurkaupunkikohde kotimaassa, jonne mennä vaikka yöksi tai pariksi?
L-S kirjoitti:Vielä viikko töitä ja sitten loma. Pitäisi sitäkin suunnitella ja keksiä jotain muutakin tekemistä kuin pakolliset synttärit ja sukulaisvierailut. Mikähän olisi hyvä ei-suurkaupunkikohde kotimaassa, jonne mennä vaikka yöksi tai pariksi?

Olen tosin käynyt siellä useasti aiemminkin, kun isovanhemmat asuivat aikoinaan siellä, mutta nyt en ole käynyt vuosiin. 

Nyt viikonloppuna pitäisi tehdä vielä rästiin jääneitä siivoushaastepoistoja (ks. Siivoushaaste-ketju). Ja lisäksi töitä.
Tänään on varmaan kuitenkin luvassa lisää maalailua ja samalla true crime -podcasteja.

Ei nyt isommin, mutta niillä rajoilla. Yleensä kaiken maailman kiirettä ulottuu viikonloppuihin, mutta nyt ei osunut mitään isompaa menemistä.
Sitten voi leikkiä syksyä ja juoda kynttilänvalossa teetä ja syödä maustekakkua.
Saa nähdä lähdenkö kuitenkin käymään autolla kaupassa, tavaksi on muodostunut käydä ostamassa vähän enemmän kerralla niin ei tarvitse sitten viikolla joka toinen päivä juosta jossain kaupoissa. Viikolla harvoin tartun autonrattiin, viimeksi ajoin viime sunnuntaina juuri sen kauppareissun. Ehkä hölmöä, mutta tuntuu silti jotenkin väärältä ajaa autolla juuri autottomana päivänä. 
Kibaya kirjoitti:Mun lauantai ei ollut päästötön, koska autoilin, roskasin ja söin. Sunnuntainakin autoilin![]()
Ei menny ihan nyt putkeen sitten.
Itsekin vaan juutun johonkin yksittäisiin päiviin, kun tuntuu että vaikutusmahdollisuudet ovat muuten liian vähäiset. Toki sitä kaikkea pientä tulee tehtyä omassa arjessa, mutta eihän se oikein riitä.
Mutta pakko sinne kauppaan on joskus mennä, eikä autoakaan kai kannata viikkokausiksi jättää käyttämättä.
Olen yrittänyt kuitenkin tietoisesti ottaa taukoja, pakko pysyä jotenkin järjissään.
Ehkä menen johonkin merenrantaan ja tuijotan vain sinne hetken. 
Enkä ole mielestäni hidas tai tehoton, tai ainakin teen sillä teholla kuin pystyn, mutta töitä vaan riittää.
Alku oli hieman hankalaa, ja aloitin sen pipon muutaman kerran uudestaan, mutta nyt sujuu paremmin. Onneksi olen saanut asiantuntevia vinkkejä ja kannustusta asiantuntevilta tahoilta.
Ainoa vika, että neulominen jumittaa entisestään selkää. Kai sekin pitäisi sitten lopettaa.

). Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa