Aamu alkoi 6.30.
Silloin partsilla alkaa paistaa aurinko naamaan. Jos ois unimaski, pärjäis ehkä tunni pidemmälle, koska ennen kahdeksaa alkaa paistaa aurinko äässiin
Siirryin sisälle, katsoin jotain tauhkaa areenasta (kotimainen kamalan huono "komedia" auttaa nukahtamaan kamalan nopeasti), mutta se vain ärsytti, joten laitoin kirjan päälle. Olin jo sen verran hereillä että kirjan kuunteleminen ei herättänyt enempää, mutta auttoi vähän rentoutumaan kun ei tarttenut pitää silmiä auki. Kehossa särkee ja rentoutuminen on vähän niin ja näin.
Myyyyy hengaili alkuun mun vierellä, mutta kun kirjan iskin tulille, hän halusi läheisyyshuomiota, eli rapsutuksia.
Myyyyn huomionhaku on vähän hassua. Sängyssä hän tulee sekä ihan kylkeen kiinni, jolloin tapahtuu mm. putoamisia kun kellahdus menee pieleen tai väärin rapsutuksia, kun mun käsi ei olekaan siellä missä hänen mielestään pitäisi. Sen lisäksi on tämä, missä hän kaatuu käden päälle, mutta se käsi pitäisi olla sen jälkeen liikkumatta. No touch - only rapsuttaa -tilanne on se, missä ei saa paijata, eikä saa liikuttaa omaa kättään, mutta pitää rapsuttaa sitä kohtaa millä hän nojaa käteen. Joskus se on pää, joskus se on perse.
Tänään tämä hetki kesti aika pitkään. Jos lopetin rapsuttamisen, hän kävi tönimään. Kirjan uniajastus päättyi ja olin sen verran menossa kohti unta, että vaivuin horteeseen. Otin pienet päikkärit ja heräsin siihen kun Myyyyy huutaa että rapsuta nyt saatana! Laitoin kirjaan uutta aikaa, koska halusin tietää miten se jatkuu ja makoilu tuntui aika kivalta.
Taas hinkattiin ja rapsuteltiin.
Sitten.
Laitoin rapsutellessa silmät kiinni.
Hän ei halunnut.
Nyt ei nuku hoomannit.
Sain pehmeän tassun poskelle ja pienen "mau"n.
Aivan.
Ei nukuta.
Shinyan herätysele. En usko että Myyyy on oppinut tuota nimenomaista elettä, hänellä on tapana tassulla koskettaa jos haluaa rapsutusta tai huomiota. Mutta koskaan hän ei ole mua koskenut tuolla tavalla naamaan. Käsiin kyllä ja jalkoihin.
Noustessa hän juoksi suoraan ruokakipolle - ruuat tänne!
Myyyyllähän on tilanne, että märkäruoka ei maistu. Ei kelpaa. Nytkin syömättä jäi, vaikka kastikkeet tuli livottua. En tiedä yhtään että mitä mä sille syötän, koska siitä tonnikalasta mitä hän kyllä söisi (kissojen tonnikala) menee iho rikki. Hemmetti.
Nyt on smoothiet ja kahvit hörpitty.
Mitähän sitä sitten tekis.