Siinä oli myös kananmunaa, kun burgeriravintolan pöydissä olevissa mainoslapuissa sitä mainostettiin lakto-ovo-vegetaariseksi. (Lakto oli kaiketi burgerin juusto). Maku oli hyvä ja eroa lihaan ei todellakaan huomannut, aloin jo epäillä, että antoivatko tilauksestani huolimatta sittenkin lihaburgerin.
Nyt ei tarvitsekaan taas vähään aikaan syödä burgeria, kun olen näitä tässä testaillut. En ehkä muutenkaan olisi halunnut burgeria näin pian Muu-burgerin testaamisen jälkeen, mutta halusin testata tämän, kun oli mahdollisuus. Kyseisellä ketjulla oli useampia vege-vaihtoehtoja. Myös "No-chicken" olisi ollut tarjolla.
L-S kirjoitti:Kauppaan oli tullut uutuutena Fazer Dumle Oat Drink eli suomeksi kaurajuoma. Jostain syystä englantia korostetaan nimessä toisin kuin ainakin vielä toistaiseksi muissa Fazerin kaurajuomissa, joissa lukee kaiketi kuitenkin Fazer Aito kaurajuoma havredryck. Tästä pakkauksesta saa etsiä havredryckiä, se lukee vain pienellä purkin sivussa. En sitten tiedä mikä tämän kielistrategian taustalla on. Yritetäänkö tätä myydä ulkomaille, vai onko englanti vain coolimpi valinta taas?![]()
No, joka tapauksessa tartuin tähän, koska Dumle kuulosti hyvältä ja ajattelin, että tämä voisi olla hyvää kahvissa. En kuitenkaan suosittele. Kahvissa se tuntuu peittävän kahvin maun kokonaan alleen, eikä maku ole kuitenkaan kovin dumlemainen, lähinnä kauraisen kaakaon makuinen. Olen myös tykännyt käyttää kaurajuomista kahvissa niitä varsinaisesti kahviin tarkoitettuja, joita saa halutessaan myös vaahdotettua, mutta tämä ei siihen toimi.

Kibaya kirjoitti:Sen sijaan syksyn uutuuksista Fazerilta tykkään Tutti Frutti -lakusta, jossa lakuna on hedelmälakua. Siinä on joku esanssi tai muu, mikä tuo mieleen lapsuuden kesät.
marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Sen sijaan syksyn uutuuksista Fazerilta tykkään Tutti Frutti -lakusta, jossa lakuna on hedelmälakua. Siinä on joku esanssi tai muu, mikä tuo mieleen lapsuuden kesät.
Mä taas en voinut sietään niitä esansseja. Sain tuollaisen pussin. Maistoin yhdet molempia makuja ja annoin loppupussin Heppulaiselle. Mulle maku oli luotaan työntävä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa