Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 29 Heinä 2008 01:08

Aargh!
Ajoin eilisen iltapäivän nurmikkoa ilman paitaa ja poltin selkäni. Sattuu!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 29 Heinä 2008 07:48

Fantsu kirjoitti:Sippura: onks teidän kiinteistössä vartiointia? Kannattaa ilmoittaa heillekin tapauksesta, jos on. Osaavat pitää silmänsä auki.

Varsinaisesti paikan päällä ei ole vartiointia, hälytysjärjestelmä tietty löytyy. Tulevat
sitten paikalle, jos hälyt menevät päälle. Ja eilisestä lähtien ovi pysyy tasan lukossa
jos tulija näyttää vähänkin epäilyttävältä :O:

Mukavampaakin ilmoiteltavaa: 2 hyvää ystävää tulee meille tänään istumaan iltaa ja
vaihtamaan kuulumisia :superhymy: Tarkoitus olisi myös aikatauluttaa hääjuttuja, mutta saat-
taapa olla, että juoruaminen vie kuitenkin voiton :virnu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 29 Heinä 2008 12:34

Lista:
-Postissa tuli kaksi kiejettä. Parasta.
-Suunnitlemanin videoviikonlopusta ystävisen kanssa näyttäisi olevan mahdollinen. Suunittelu ja tulevaisuuten katsominen saattaa sittenkin olla hyvä asia.
-Tapasin kadulla miehen. Olin ystävällinen, koska minulle hymyiltiin. En vieläkään osaa olla tarpeeksi napakka, jos asiat liukuvat minun mielestäni väärään suuntaan. Pidän yllä kohteliasta meininkiä, enkä aiheuta hämminkiä. Opeteltavaa.
-Iskä tuo tänään itserakennetun sängyn minulle. Tosi kivaa, mutta pelään vähän, että se ei ole ihan SirPetin taidonnäytteiden tasoa.
-Tänään tuntuu paremmalta. Viikonloppuna itkeskelin aikatavalla yksinäiyyksissäni.
-Vanha työkaveri oli lähettänyt nassukirjakaveripyynnön, vaikka hän muutama vuosi sitten sanoi, ettei kaipaa enää enempää ystäviä. Minua hymyilytti.
-Lähden kohta työasioille ja sitten mahdollisesti iskän kyydissä kotiin kotiin. Toivottavasti ehtii nähdä pieniä veljenpoikia. Vanhempi on ihna mahtava, kun se on ainoa ihminen joka näyttää suoraan, että se tykkää musta. Lapsenrakkausterapiaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 29 Heinä 2008 12:53

Mutsin synttärit huomenna ja kortti laittamatta. D'oh! Mökille kusti polkee kaksi päivää, joten eipä auta mikään.

Pitäis varmaan ottaa aamupalaa.
Fantsu

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 29 Heinä 2008 13:51

Äiskällä synttärit tänään ja onnittelut vielä laittamatta.
Joku keijo katkaisi meiltä vedet yöllä :norsu: Mietin hetken metelin nostamista aiheesta, mutta totesin, että jos tästä olisikin joku tiedote postiluukusta tiputettu, olisin sen varmaan hajamielisyyksissäni roskiin heittänyt. Kämppä kaipais vähän siivousta, jostain vain tulisi vielä löytää into siihen. Pyykkejäkin on mieletön vuori, en tiennytkään omistavani noin paljon vaatteita. :keijo: Kaveri oli yökylässä ja heräsi puoli yhdeksältä :friikki: Kyllä mäkin sitten nousin, mutta hetken heiluttuani menin takaisin punkkaan ja kuorsasin kahteentoista asti. Mitenhän mulle käy kun palaan normaaliin työrytmiin? :raps:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja MrsBond » Ti 29 Heinä 2008 13:59

Tänään siskolla laskettu aika ja jänskättää syntyykö napero ajallaan. :sydän:

Itse olen haikaillut koko ajan hypnoositilaa. Se on niin jännä tila ja vaikea kuvailla. Itse kun vielä vaivun keskisyvän ja syvän hypnoosin rajamaastoon. Sen jälkeen on aina ihan utopinen olo, ja silloin muilla on ollut ainakin hauskaa kun käyn tavallistakin hitaammalla. :virne: Mutta mistäs mä nyt yhtäkkiä hypnoosiin menisin. :p

Ja kauppaan voisi lähteä. Kolmeen päivään en ole mitään syönyt kun ei maistu. :friikki: Mutta pakko se on jotain syödä, olo alkaa olla sen verran heikko.
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
MrsBond

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 29 Heinä 2008 15:36

Käytiin siipan kanssa pelaamassa minigolfia. Voitin sen ensimmäisen kerran (kuuden vuoden aikana on kumminkin jokunen kerta tullut minigolfia pelailtua)! Ainoa ikävä puoli on se, että siippa on niin kilpailuhenkinen, että meinaa oikeasti masentua häviämisestä. Hassu mies, eihän sillä nyt niin kovin suurta väliä ole.

Jotain ruokaa pitäisi tehdä ja leipominenkin innostaisi... Täytynee lähteä kauppaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Heinä 2008 17:03

Tänkin pitäisi mennä kauppaan. Ei huvita. :(

Huvittaa oikeastaan niin vähän, että pohdittiin eilen jo palkkaavamme kodinhoitajan, joka siivoaisi ja kävisi kaupassa. Mun puolesta saisi tehdä ruokaakin. Selvitettiin au pairin palkkaamiskuvioitakin :virne: , mutta se on niin vaivalloista ja kallista tähän elämäntilanteeseen.

Kotityöt. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 29 Heinä 2008 17:32

Mä lykkään siivousta päivä päivältä. EI ehkä valtavan järkevää, mutta kun ei vaan jaksa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 29 Heinä 2008 17:33

Otin urakakseni siirtää kuvia koneelta kehitettäviksi. Niitä on paljon. Imuroidakin pitäisi jossain vaiheessa.

Ei paljoa ilmoiteltavaa, ihan normaalia arkipäivää vietetään. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 29 Heinä 2008 20:31

Vihdoinkin!

Tänään ruuvailin tossa vähän yhden jälkeen rekkarit ranskattareen virne naamallani. Loppu hyvin kaikki hyvin. Sain hyvitykseksi lahjakortin :virne:

Silti pitää vähän miettiä, että pitäsköhän tehdä akeen ilmotus, jottei samaa virhettä jatkossa toistettaisi.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 29 Heinä 2008 21:00

Kuolo kirjoitti:Silti pitää vähän miettiä, että pitäsköhän tehdä akeen ilmotus, jottei samaa virhettä jatkossa toistettaisi.

Ei kai siitä mitn haittaakaan oo, jos sinnepäin huhuilee asiasta. Oot sitte meijän pieni Erin Brokovich. :keijo:
Viattoman ihimisen asialla. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Heinä 2008 22:13

Nukuin kevyet 3,5 tunnin päiväunet. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 29 Heinä 2008 22:25

Tämä ei ole kivaa. Selkä ja olkapäät on edelleen kipeät palamisen jäljiltä. Tänään kokeilin laittaa niihin oliiviöljyä, muttei tainnut olla mitään vaikutusta koska vahinko oli jo tapahtunut.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 29 Heinä 2008 22:48

Ylimyöhäiset onnittelut Suville :nolo:

Eipä ole täälläkään tullut nyt vierailtua taas vähään aikaan. Kesä on kivaa kun on paljon reissailua ja muuta mukavaa. :)

Viikonloppu meni mahtavasti mökkeillessä parillakin eri mökillä ja maanantai oli vapaata, niin pääsi jopa vähän lomatunnelmaan. Ja tänään sitten palasin arkeen, mutta onneksi ei kestä tämä enää kauaa. Parin viikon päästä on kesäloma ja kaikenlaista kivaa tiedossa.
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 29 Heinä 2008 23:18

Kiva, että Migreenikin on jälleen päk in pisnes. :D

Huomenna lähden kyläilemään siskon luokse tuonne Itä-Uudellemaalle. Takaisin tulen joskus viikonlopun jälkeen, joten olkaapa siivosti sillä välin. :virne:

Kuvat tuli siirrettyä pois koneelta. Nyt pitäisi vielä vähän pakkailla ja siivoilla. Katsotaan nyt, miten se etenee vai jääkö kuitenkin huomisen huoliksi. :p
Maija

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 29 Heinä 2008 23:26

Maija kirjoitti:Kiva, että Migreenikin on jälleen päk in pisnes. :D

Joo tää mun pisnes tulee olemaan melko katkonaista tuonne syksylle asti, jolloin koulu ja tietokoneen käyttö lisääntyy... Ja kuten tuolla elämänolemattomuus-ketjussa sanoin, ne terassit suljetaan... :virne:

Mutta syksyllä ette pääse minusta eroon niin millään. :virne: Buah! :muahaha:
Paitsi, että viikonloput kuluvat varmaan aika kiitettävissä määrin miekkosen kanssa (ainakin toivottavasti) mutta arkena I belong to forde and the keijo-meininki...

Okei, nyt alkaa olla sen verran väsynyttä juttua, että taitaa tämä heppu painua nukkumaan. Aamulla kuitenkin jo puol8 töihin :hullu:

Öitä :hehei:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 29 Heinä 2008 23:52

Dnd kirjoitti:Selkä ja olkapäät on edelleen kipeät palamisen jäljiltä. Tänään kokeilin laittaa niihin oliiviöljyä, muttei tainnut olla mitään vaikutusta koska vahinko oli jo tapahtunut.

Oliiviöljyä? Mites olisi hydrokortisoni ja tulehduskipulääke sen sijaan?
Onhan itsensä öljyäminen ihan miehekästä, muttei välttämättä tässä tapauksessa se oikea ratkaisu. Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 30 Heinä 2008 00:32

No minä aattelin sinnikkäästi, että se paranee itekseen äkkiä, mutta eihän tuo tunnu asettuvan. Se oliiviöljy tuli siitä, kun työkaveri löi sitä kouraan purkin ja sanoi, että tämä vois auttaa. Kun ei muutakaan ollut, niin laitoin sitten sitä.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Heinä 2008 08:17

Pascal Lemoix kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:
Mä en jaksaisi yhtään olla töissä. En yhtään. Olen saanut aikaan yhden kinan, jossa minun puheeni päälle vain huudettiin samaa lausetta.

"Sä oot heikoilla hangilla!" ? :riips:

Vähän tähän tyyliin :friikkipeukku:.

Olin eilen migreenissä kotonassa ja tämä samainen huutelijaihminen oli saanut jonkun käsittämättömän ongelman itselleen siitä, että joutui tekemään reseptejä ja muita hänen työhönsä kuuluvia paperitöitä. Oli esittänyt miten hän on valmistunut vuonna kivi ja kypärä ja miten monta vuotta on tehnyt töitä siellä ja täällä.
Onneksi oli se migreeni. Jotenkin tuollaiset asennevamma-tyypit käy aina vaan pahemmin ja pahemmin hermoille. Ne on kuitenkin niitä, jotka vähiten tietää mitä ne tekee. Näitä ihan parhaita besserwissereitä, joiden mukaan pitäisi tehdä kaikki muutokset. Ärf.

Tänään on uusi päivä. Toivottavasti.

Ikkunaremontti tulee meille torstaina :epäilevä:.
Ihan tosi, tosi kiva. Mulla ei ole mun karvalapsille mitään paikkaa siksi aikaa ja on todella epätodennäköistä, että saan vapaata siksi päiväksi. Eläimiä ei lasketa lapsiksi :epäilevä:.
Vähänkö epätoivoista!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 30 Heinä 2008 08:35

Migreeni kirjoitti:Ylimyöhäiset onnittelut Suville :nolo:

Kiitos! :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 30 Heinä 2008 14:10

Fantsu kirjoitti:Mutsin synttärit huomenna ja kortti laittamatta. D'oh! Mökille kusti polkee kaksi päivää, joten eipä auta mikään.

Kato ihmettä! Kortti olikin löytänyt tiensä peräkylille yhdessä päivässä! Phewwwww...... :tilt:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 30 Heinä 2008 18:03

Iiks, kun en ole aikoihin taas käynyt täällä :o: Tai no, pari päivää sitten taisin lueskella jotain, mutten jaksanut kirjoitella.

Olen ollut todella, todella väsynyt viikonlopusta lähtien. Pikkuveli oli meillä kylässä perjantaista maanantaihin. En uskaltanut antaa velipojalle avaimia tänne, kun se olisi kuitenkin hukannut ne. Niinpä jouduin heräämään joka yö siinä neljän kieppeillä, kun veli tuli rymyämästä. (Onneksi en antanutkaan sille niitä avaimia. Oli nimittäin onnistunut hukkaamaan ajokorttinsakin. Mie jo säikähdin, ettei sitä korttia tietenkään ikinä enää näy, mutta lopulta se olikin jäänyt Lidliin ja sieltä löytyi maanantaina. Jee jee.)

Olen ollut töissä, nyt alkoi mahdollisesti jopa kolmen päivän vapaa! Huomenna pitää kylläkin rehkiä, kun lupasin auttaa tätiäni muuttamaan. Pitää siivoilla se vanha kämppä ja silleen.

Koirakin on meillä vielä hoidossa, ja olen kulkenut ahkerasti lenkillä. Jopa niin ahkeraan, että reisi- ja peppulihaksia on särkenyt jo pari päivää :o
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 30 Heinä 2008 18:15

Maija kirjoitti:Huomenna lähden kyläilemään siskon luokse tuonne Itä-Uudellemaalle. Takaisin tulen joskus viikonlopun jälkeen, joten olkaapa siivosti sillä välin. :virne:

Väärä hälytys. Lähtö on sittenkin vasta huomenna. :virne:
Sain järjestettyä hieman halvemman kyydin bussien sijasta.
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ke 30 Heinä 2008 19:09

hihhei, kämpän siivous suoritettu :D Spice Girls taustalle ja siivous käyntiin. Mie imuroin, sisko seurasi lattioita pesemällä. Oli oikeastaan ihan kivaakin :D

Töitä kaksi jäljellä, sitten X-files, sitten Kaljakellunta... Elämä hymyilee! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa