Fantsu kirjoitti:Pitihän sitä heti kokeilla!138 mulle. Pitää varmaan lähteä Mensan oven taakse kolkuttelemaan... No ei tosiaankaan. Tämmösiä aivopähkinöitä on tullut tehtyä jo niin paljon, että tehtävätyypit on tulleet tutuiksi. Nyt vaan harmittaa, kun mistään ei saa selville, mitkä tehtävät meni pieleen
Muistaakseni tuo Tieteen kuvalehden testi on aika paljon monipuolisempi kuin Mensan testi, joka keskittyy pelkästään loogiseen päättelyyn (jos nyt oikein olen käsittänyt). Jos haluaa sitä puolta testailla, on netissä aika paljon vastaavia testejä, mutta taitavat olla kaikki amerikaksi.
------------------
Tänään reissuun taas. Faces kutsuu! (Toivottavasti Vituiksmän ei tuu mukaan.
)
138 mulle. Pitää varmaan lähteä Mensan oven taakse kolkuttelemaan... No ei tosiaankaan. Tämmösiä aivopähkinöitä on tullut tehtyä jo niin paljon, että tehtävätyypit on tulleet tutuiksi. Nyt vaan harmittaa, kun mistään ei saa selville, mitkä tehtävät meni pieleen 
Myös mulla on tänään eka lomapäivä. Kaveri tosin sanoi, että eka päivä työttömänä. 

ja käynyt lenkillä. Hirveästi tekisi mieli tehdä jotain luovaa, vaikka edes käydä pihalla kuvailemassa. Toisaalta tuonne keskustaan päin ei ainakaan huvita liikkua, rallihumu ei oikein innosta. Saas nähdä mitä tässä keksitään. Ehkä lopulta päädyn vaan vetelenä tuijottelemaan elokuvia koko päivän. 

Ihan loistava festari, ensi vuonna uudestaan. Kaikukasti.
" "No, olin kaljakellunnassa ja kävelin yhden pellonreunaa. Jalassa oli bikinien alaosa. Siinä mun jalat tuli tällaisiksi." "
" "Onneksi ne ei oo enää oikeastaan kipeät. Niitä lähinnä raavituttaa." "Vaikea uskoa."
Tyhmästä päästä kärsivät koko jalat. 
Ilmeisesti keho niin tottunut skraiduihin ja muihin niin enää noin pienestä jaksa välittää. 

Mä hermostuisin.
Ehkä mie siis ajelen nyt sit tällä nykyisellä