Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 30 Heinä 2008 22:24

Oh, the irony! Ettepä ikinä arvaa, mitä sain tänään tietää. Exän uusi tyttöystävä on... tattadadaa: Norjasta! Olipahan taas harvinaisen ilkeäntuntuinen kolaus. Olin mä jo jossain määrin valmis ajatukseen, että se on löytänyt uuden ja paremman. Mutta pitääkö sen piru vie sotkea kaikki koukeronsa linkittyen jotenkin mun elämään. Eihän tämä tietty sen ongelma ole... Mutta eikö mistään muualta??
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Pvi » La 02 Elo 2008 10:15

Onneksi Norja on iso maa ja on hyvinkin mahdollista, että sinun ei tarvitse siellä häneen törmätä.
--
Omasta puolestani ei ole paljoa ilmoitettavaa. Kysyttävää sen sijaan olisi vaikka millä mitalla, mutta ei teidän tarvitse ruveta minun terapeutiksi ja sydänsolmujen availijoiksi. Se on oma homma.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » To 07 Elo 2008 14:16

Musta on tulossa elämätön. :hämillään:
Tai siis, mä arastelen kovin lähteä rientoihin. Siis semmosiin kotibile-tyyppisiin.
Tulevana viikonloppuna olisi kahdet kemut, enkä taida uskaltautua kumpiinkaan, mikä hitto mua vaivaa?
Toisissa olis varmana rentoa rokkiporukkaa ja mielenkiintoisia ihmisiä, toisissa lukioaikaisia kavereita,
joita ei ole vuosiin tullut nähtyä muuten kun vahingossa. Haluaisin mennä ja tavata uusiakin ihmisiä, mutta
pieni panikoiva jokin sisälläni estää. Yritän taivutella itseni menemään edes toisiin pirskeisiin, voisin olla
tyytyväinen itseeni jos kykenen. Ihme tissiposki munstakin on tullut / tulossa. :(
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Elo 2008 14:25

shaana kirjoitti:Musta on tulossa elämätön. :hämillään:
Tai siis, mä arastelen kovin lähteä rientoihin. Siis semmosiin kotibile-tyyppisiin. Tulevana viikonloppuna olisi kahdet kemut, enkä taida uskaltautua kumpiinkaan, mikä hitto mua vaivaa? Toisissa olis varmana rentoa rokkiporukkaa ja mielenkiintoisia ihmisiä, toisissa lukioaikaisia kavereita, joita ei ole vuosiin tullut nähtyä muuten kun vahingossa. Haluaisin mennä ja tavata uusiakin ihmisiä, mutta pieni panikoiva jokin sisälläni estää. Yritän taivutella itseni menemään edes toisiin pirskeisiin, voisin olla tyytyväinen itseeni jos kykenen. Ihme tissiposki munstakin on tullut / tulossa. :(

Minäkin oon alkanu tuommoseksi. Pitäis kai rohkaistua vähän, kun aiheesta on tullut jo sanomistakin. :vihellys:
Koitahan mennä kuitenkin, ei sitä tiedä vaikka siellä olis kuinka hauskaa. :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Deni » To 07 Elo 2008 18:08

Hurja harppaus parisuhderintamalla. :o

Sovittiin pojan kanssa, että se saa mun avaimen. Oikeasti, kellään miespuolisella ei ikinä ole ollut mun kämpän avainta, nykyiset vara-avaimet on kahdella kaveritytöllä naapurissa, mutta nyt taidan pyytää toisen niistä takaisin. :ahihi:

Muutenkin oikein hyvinkoulutettu poika, tuo. Oli yötä, jäi aamulla nukkumaan kun mä lähdin töihin, ja tuli äsken mua vastaan koiran kanssa kun palasin kotiin. Aww. Ja nyt se lähti kauppaan sillä aikaa kun mä kävin suihkussa. Saumaton yhteispeli. :virne:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 08 Elo 2008 09:17

Täällä päin palloa ihmetellään ja jahkaillaan edelleen. Hankalaa tämä elämä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 08 Elo 2008 10:47

Mua taidettiin kosia eilen. :O: Mennään tässä joku päivä avokin kanssa sovittelemaan kihlasormuksia. Apua. :sydän:
lumikukka

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 08 Elo 2008 10:49

OMG! :superhymy:
Onnea :hymyhali:

Mulla on joku ihmeen tunteikas kausi menossa, eilen itketti kaikki mitä tuli töllöstä ja samalla olin kokoajan onnellinen. Varmaan rättipäivät.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 08 Elo 2008 10:50

lumikukka kirjoitti:Mua taidettiin kosia eilen.

Miten niin "taidettiin"? :kauhistunut:
Onnea ponnea teille sinne :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Pe 08 Elo 2008 11:19

Joo, onnea täältäkin lumikukalle!

--

Mä oon vaan sekaisin. :sori:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 08 Elo 2008 11:34

Lumikukalle hurjasti onnea! :D
Ihanaa kuulla hyviä ihmissuhdeuutisia, varsinkin kun oma panokseni sillä rintamalla on nolla. :virne:

No mutta kun en vaan osaa kiinnostua oikein kenestäkään. :sori:
Tai oikestaan, tajusin, että minua viehättävät nykyään enimmäkseen vain erään tietyn urheilulajin harrastajat... :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 08 Elo 2008 11:45

Oi, onnea Lumikukka ja Mies! :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 08 Elo 2008 12:07

Lyyra kirjoitti:
lumikukka kirjoitti:Mua taidettiin kosia eilen.

Miten niin "taidettiin"? :kauhistunut:
Onnea ponnea teille sinne :)

No kun, se ei ollut sellainen perinteinen "Tuletko vaimokseni" -kosinta, vaan ennemminkin sellainen "Mitäs tuumaisit jos mentäisiin kihloihin?" -henkinen. :virne:

Kiitoksia vaan kaikille onnitteluista. :sydän:
lumikukka

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 08 Elo 2008 12:23

Joo... meillä oli ihan samanlaista :p Vuosiin ei sitten puhuttu naimisiin menosta mitään ja sitten eräänä talvi-iltana mies aloitti "tässä, kun on näin monta vuotta jo yhdessä oltu..." Heh! Eipä mennyt niinkuin elokuvissa :pepsodent:

Onnea kihlaparille!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 08 Elo 2008 12:54

Onnea minunkin puolestani!

Fantsu kirjoitti:Heh! Eipä mennyt niinkuin elokuvissa :pepsodent:

Harvoinpa taitaa mennä. Nyt kun tästä tuli puhetta, ajattelin udella että onko täällä ketään, jota olisi kosittu niin kuin leffassa (mies polvistuu täpötäydessä ravintolassa, sormus löytyy aamiaiscroissantista tai Eiffel-tornissa ollessanne ohi lentää lentokone, jonka perässä olevassa plakaatissa lukee "Menetkö naimisiin kanssani, Klaara?")?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 08 Elo 2008 13:03

Lumikki75 kirjoitti:Nyt kun tästä tuli puhetta, ajattelin udella että onko täällä ketään, jota olisi kosittu niin kuin leffassa?

Mulle järjestettiin aika ihana yllätys muutama vuosi sitten :D Avokki odotti erään työpäivän jälkeen
kotona puku päällä. Hän oli ottanut töistä puoli päivää vapaaksi, siivonnut kodin, tehnyt lempiruokaa-
ni, ostanut lempiviiniäni, maljakossa oli iso kimppu tummanpunaisia ruusuja ja stereoissa soi lempi-
musiikkini. Aavistelin jotain jo siinä syömisvaiheessa, mutta en sanonut mitään. Ruuan jälkeen tans-
simme meidän kappaleen tahtiin, ja siinä Avokki kosi. Vastauksena naurua, itkua ja kyyneliä, taisin
saada soperrettua "joo" jossain välissä :hullu: Seuraavana päivänä käytiin ostamassa sormukset ja oltiin
ihan täpinöissään molemmat :tilt:

"Ja nyt me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina.." :kailotus:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 08 Elo 2008 14:09

Aaaawwww.. :hullu:
Kovin olen iloinen toisten onnesta, siitä on hyvä ammentaa itsellekin. :D

Päätin mennä lukioaikaisten kavereiden kemuihin. Huomenna menen jopa erään näistä vanhoista ystävistä kanssa syömään ennen juhlia. Lämpimästi suosittelen muistamaan jotakuta vanhaa ystävää puhelulla tai viestillä jo tänään - siitä tulee sekä lähettävälle että vastaanottavalle osapuolelle hyvä mieli, vakuutan. :D
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Elo 2008 15:42

Onnea lumikukalle! (Vai taipuuko se lumikukkalle, kun kyseessä on nimimerkki? Vai onko se niin, että se taipuu niin kuin nimimerkin haltija haluaa sen taipuvan? :riips: )

Näin tänään ohimennen ystävääni, mutta oli harmi, ettemme ehtineet jutella. Mutta onneksi näemme illalla ja Wiin peluutakin olisi tiedossa. :superhymy: En malttaisi odottaa, että pääsemme vaihtamaan kuulumisia. Kuukaudessa kun on ehtinyt tapahtua vaikka mitä (tai no ei oikeastaan juuri mitään. :tilt: ).
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 08 Elo 2008 17:17

shaana kirjoitti:Päätin mennä lukioaikaisten kavereiden kemuihin. Huomenna menen jopa erään näistä vanhoista ystävistä kanssa syömään ennen juhlia. Lämpimästi suosittelen muistamaan jotakuta vanhaa ystävää puhelulla tai viestillä jo tänään - siitä tulee sekä lähettävälle että vastaanottavalle osapuolelle hyvä mieli, vakuutan. :D
Mäkin päätin mennä huomenna kaverin synttäreitä juhlimaan! Onnittelin jo keskiviikkona, kun olin unohtanut oikean päivän :nolo: mutta oikeasti kivaa nähdä pitkästä aikaan! :D Ei oo varmaan pariin vuoteen saatu aikaseksi nähdä, vaikka asutaan melko lähekkäin (eri kaupungeissa kylläkin) ja puhutaan puhelimessa/mesessä lähes viikottain. Ootan innolla huomista ja vanhan kamun näkemistä! :D

**
Onnittelu Lumikukalle! :D
**
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 08 Elo 2008 19:25

Lumikukalle onnea myös täältä! Aina on kivaa lukea hyviä uutisia. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 08 Elo 2008 22:41

Pvi kirjoitti:Onneksi Norja on iso maa ja on hyvinkin mahdollista, että sinun ei tarvitse siellä häneen törmätä.

Niin no ei se ole ongelma, kun typsy muuttaa Suomeen... :epäilevä:

Eiku mä oon oikeasti (ainakin aina välillä) tosi onnellinen niitten puolesta. Mä en pysty kehittämään mitään pysyä negatiivisia tunteita sitä miestä, vaikka kuinka yritän. Mutta Norjan piti olla mun uusi elämä, mun tilaisuus löytää uusia, ihania ihmisiä, mun juttu. Sitten se ei edes yritä, ja pokaa jonkun norjalaisen mallin/missin (tästä olen ihan varma :virne: ), joka muuttaa sen kanssa uuteen maahan... Ja sitten kun itse masennun siellä yksin asunnossani, ainoat sosiaaliset kontaktit ovat kaupan kassat, mulle huudetaan ja valitetaan joka päivä, kun en osaa kieltä jne jne, niin arvatkaa ottaako tämä ajatus päähän. :hullu:

- - - -

Niin ja lumikukalle onnea munkin puolesta!
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Deni » La 09 Elo 2008 02:28

Outolintu kirjoitti:Sitten se ei edes yritä, ja pokaa jonkun norjalaisen mallin/missin (tästä olen ihan varma :virne:

Höpö höpö, se on kuitenkin tanakka maantietukkainen hönö, joka käyttää villapaitoja ja haisee turskalle. :paijaus:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Shay » La 09 Elo 2008 14:49

Mulle puhuttiin tänään. :tipahdus: Puolituntematon asiakaspalvelija viittasi nähneensä mut
ennenkin. ( Joo... :epäilevä: Mutta mulle se on iso juttu. ) Oikia ihiminen, jolla on kaks jalakaa
ja kaks kättä ja pää... puhu mulle!!! Ja koska olen täysin kykenemätön sosiaaliseen kanssa-
käymiseen tupisin jotain vastaukseksi yrittäen kuitenkin hymyillä, mutta koska mulla on
uskomaton kyky saaha kanssaolijat tuntemaan olonsa vaivaantuneeksi mulle puhuttaessa
tuli siitäkin hetkestä täysin vaivaantunut. Hyvä minä! :friikkipeukku:

Ja tämä on ihmissuhdeilmoituksissa, koska tällainen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen
kanssa on lähimmäs oikiaa kanssakäymistä, mitä mää oon päässy moneen kuukauteen. :töktök:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » La 09 Elo 2008 15:18

Nyt kuulkaas minnuu ärsyttää.

Olin toverini kanssa Porissa baareilemassa (en ikinäikinäikinä enää tee samaa virhettä), ja tietenkin maailman kaikista baareista piti sitten entisen poikakaverin olla siellä samaisessa teinihelvetissä (Bar Kino, järkyttävä paikka!). Kävin moikkaamassa pikaisesti eksää ja juttelimme siinä pari minuuttia vaihdellen kuulumisia. Tämän kohtaamisen jälkeen en itse enää häntä nähnyt, sillä käänsin huomioni hyvin pian pois hänestä. Kaveri kuitenkin kertoi eksän viettäneen koko loppuillan tuijotellen minun tekemisiäni, vaikka hän olikin tyttöystävänsä kanssa liikenteessä.

Jossakin vaiheessa rupesin juttelemaan jonkun poitsun kanssa, josta en edes ollut kiinnostunut, ja sitten se alkoi: viestisade puhelimeen täynnä "Älä sitä jätkää!" -kommentteja. Meni hermot ja vastasin, ettei minua tarvitse holhota, ja että mitä kuvioni kenenkään miespuolisen kanssa hänelle enää mitenkään kuuluu. Ärrhhh. Viestittelyä jatkui vielä tovin, tosin kovin marttyyrimaisen vivahteen sävyttämänä.

Oikeasti. Mikä v***u niitä porilaisia oikein vaivaa?
Maija

ViestiKirjoittaja Forelock » La 09 Elo 2008 17:30

Onnea kihlaparille!!!!
Forelock

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö