shaana kirjoitti:Musta on tulossa elämätön.![]()
Tai siis, mä arastelen kovin lähteä rientoihin. Siis semmosiin kotibile-tyyppisiin. Tulevana viikonloppuna olisi kahdet kemut, enkä taida uskaltautua kumpiinkaan, mikä hitto mua vaivaa? Toisissa olis varmana rentoa rokkiporukkaa ja mielenkiintoisia ihmisiä, toisissa lukioaikaisia kavereita, joita ei ole vuosiin tullut nähtyä muuten kun vahingossa. Haluaisin mennä ja tavata uusiakin ihmisiä, mutta pieni panikoiva jokin sisälläni estää. Yritän taivutella itseni menemään edes toisiin pirskeisiin, voisin olla tyytyväinen itseeni jos kykenen. Ihme tissiposki munstakin on tullut / tulossa.

Mennään tässä joku päivä avokin kanssa sovittelemaan kihlasormuksia. Apua. 

lumikukka kirjoitti:Mua taidettiin kosia eilen.

Lyyra kirjoitti:lumikukka kirjoitti:Mua taidettiin kosia eilen.
Miten niin "taidettiin"?
Onnea ponnea teille sinne

Vuosiin ei sitten puhuttu naimisiin menosta mitään ja sitten eräänä talvi-iltana mies aloitti "tässä, kun on näin monta vuotta jo yhdessä oltu..." Heh! Eipä mennyt niinkuin elokuvissa
Fantsu kirjoitti:Heh! Eipä mennyt niinkuin elokuvissa
Lumikki75 kirjoitti:Nyt kun tästä tuli puhetta, ajattelin udella että onko täällä ketään, jota olisi kosittu niin kuin leffassa?
Avokki odotti erään työpäivän jälkeen
Seuraavana päivänä käytiin ostamassa sormukset ja oltiin 

)
En malttaisi odottaa, että pääsemme vaihtamaan kuulumisia. Kuukaudessa kun on ehtinyt tapahtua vaikka mitä (tai no ei oikeastaan juuri mitään.
).Mäkin päätin mennä huomenna kaverin synttäreitä juhlimaan! Onnittelin jo keskiviikkona, kun olin unohtanut oikean päivänshaana kirjoitti:Päätin mennä lukioaikaisten kavereiden kemuihin. Huomenna menen jopa erään näistä vanhoista ystävistä kanssa syömään ennen juhlia. Lämpimästi suosittelen muistamaan jotakuta vanhaa ystävää puhelulla tai viestillä jo tänään - siitä tulee sekä lähettävälle että vastaanottavalle osapuolelle hyvä mieli, vakuutan.
mutta oikeasti kivaa nähdä pitkästä aikaan!
Ei oo varmaan pariin vuoteen saatu aikaseksi nähdä, vaikka asutaan melko lähekkäin (eri kaupungeissa kylläkin) ja puhutaan puhelimessa/mesessä lähes viikottain. Ootan innolla huomista ja vanhan kamun näkemistä! 

Pvi kirjoitti:Onneksi Norja on iso maa ja on hyvinkin mahdollista, että sinun ei tarvitse siellä häneen törmätä.

), joka muuttaa sen kanssa uuteen maahan... Ja sitten kun itse masennun siellä yksin asunnossani, ainoat sosiaaliset kontaktit ovat kaupan kassat, mulle huudetaan ja valitetaan joka päivä, kun en osaa kieltä jne jne, niin arvatkaa ottaako tämä ajatus päähän. 
Outolintu kirjoitti:Sitten se ei edes yritä, ja pokaa jonkun norjalaisen mallin/missin (tästä olen ihan varma![]()

Puolituntematon asiakaspalvelija viittasi nähneensä mut
Mutta mulle se on iso juttu. ) Oikia ihiminen, jolla on kaks jalakaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa