aiemmin oon aina nakittanu sen homman jollekki toiselle. 
aiemmin oon aina nakittanu sen homman jollekki toiselle. 

Sulla on käänteiset numerot, mulla kun tuli ikää 23 

) Siellä haluaisin olla jo terve. 
Eilen kävin kaupungilla ja tuhlasin aivan liikaa rahaa. Vaikka kuinka yritin todistella itselleni, että saa sitä joskus humputella, on nyt hurjan huono omatunto.
(Mutta ostinpas sentään luomujuttujakin! Ja tosi inspiroivan keittokirjan! Ja alusvaatteita!)
Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.
) Hän ei pidä synttäreitä ja lahja saa olla ihan pieni. Mutta mitään toiveita ei ole. Eilen etsin lahjaa pari tuntia (tosin silloin etsin myös itselleni tavaroita) ja tänään lahjan etsimiseen meni pari tuntia. Mutta löysin lopulta hyvän lahjan.
Onhan tarjoiluastia, serveteitä ja kynttilä aika mielikuvitukseton lahja, mutta nuo olivat sen näköisiä, että uskon hänen niistä pitävän ja alennusten ansiosta hintakin oli melko alhainen. 
Voi hiivatti, mä vihaan hirvikärpäsiä!

Vanilla kirjoitti:Lisäksi tajusin tänään herätessäni, että näin taas unta, jossa käytännössä petin heppua. Varmaan kolmas kerta parin viikon aikana.Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.
irvikissa kirjoitti:Vanilla kirjoitti:Lisäksi tajusin tänään herätessäni, että näin taas unta, jossa käytännössä petin heppua. Varmaan kolmas kerta parin viikon aikana.Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.
Mulla on joskus samanlaisia unia, vaikka miekään en tod. mieti mielessäni mitään uskottomuutta. Enkä miekään ole ratkaissut niitten alkulähdettä. Jotain huonoa omatuntoa nuo ehkä silti (mulla) peilaa?

irvikissa kirjoitti:...sen jälkeen houkuttelen sen vielä Tennarin taidemuseoon ihmettelemään Anton Corbijnin retrospektiiviä. Tai sitten Mies palaa kotiin katsomaan olympialaisten avajaisia ja menen yksin katselemaan valokuvia.
Setä rokkasi, vaikka enempikin

Aika
Tuo Tieteen kuvalehen testi oli joskus vanhallakin fordella esillä, mutten

.
Täältä löytää söpöjä kitsuja
.
tiipetti kirjoitti:irvikissa kirjoitti:...sen jälkeen houkuttelen sen vielä Tennarin taidemuseoon ihmettelemään Anton Corbijnin retrospektiiviä. Tai sitten Mies palaa kotiin katsomaan olympialaisten avajaisia ja menen yksin katselemaan valokuvia.
Mene vaikka yksin, on niin huima näyttely, että itku meinasi poskelle lipsahtaa.

enpäs ollutkaan huomannut, mutta veikkaan ettei kukaan mukaan. 
Nyt kyllä lihakset vähän jumittaa. Ilta vähän venähti ja jäin yöksi, kun kotimatka olisi venähtänyt suhteettoman pitkäksi siihen aikaan yöstä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa