Ja alushousujakin joudun sovittamaan (omien päälle toki) ja lähes aina ne eivät ole edes siedettäviä. Mieluummin etsin rintsikoita kuin alushousuja. 
Ja alushousujakin joudun sovittamaan (omien päälle toki) ja lähes aina ne eivät ole edes siedettäviä. Mieluummin etsin rintsikoita kuin alushousuja. 
vyötäröisiä pikkuhousuja.
Sopivat aika hyvin yhteen mun matalavöytäröisten
marenkienkeli kirjoitti:Muoks. Varasin itselleni juuri ajan kampaajalle.
Parturipalvelut on se josta olen aina pihistellyt, joskus olosuhteiden pakosta ja joskus muuten vaan. Ja aina olen lähtenyt pettyneenä tai en ainakaan täysin tyytyväisenä (jos ei lasketa niitä kertoja teininä kun kaveri leikkasi mulle rokkitukan). Tänään varasin ajan Ihan Oikeaan paikkaan Helsingin keskustaan. Saa nähdä miten käy, lähdenkö tällä kertaa itkien vai nauraen.
Mää haluaisin jotku ihkupihkut pitsiliivit,

En siis maksa siksi, että rahaa tunkis ovista ja ikkunoista, vaan pakosta. Nurrr.Deni kirjoitti:Ei sillä, että mäkään riemusta vinkuen syytäisin rahaa moisiin hepeneisiin, mutta toi on ehkä ainut mun vaatevalinta josta en rupea tinkimään. Kun kokoja ei löydy taviskaupasta, mä en rupea survomaan tissejäni liian pieniin tai muuten epämukaviin kapistuksiin. Kun ostaa kerralla hyvät, on niska huomattavasti vähemmän kipeä eikä niitä tarvi koko ajan nyhtää ja asetella ja pelätä milloin olkain valuu tai jostain tursuaa yli.
Kun kerran pääsee hyvin istuvien ja oikeasti mukavien rintsikoiden makuun, paluuta ei ole.

) sandaalien kanssa vai ei? Entä paksummat sukkahousut? Entä jos kenkä on kärjestä avoin, mutta kannassa on "kuppi"? Puhutaan nyt siis siitä, että kengät olisivat värillisesti yhteensopivat sukkisten/sukkien kanssa.
Kuolo kirjoitti:Eiks se nyt oo sanomattakin selvää, että uusia kenkiä on ostettava? Tekosyyksi sen tekemiseen kelpaa melkein mikä vaan

Kuolo kirjoitti:Eiks se nyt oo sanomattakin selvää, että uusia kenkiä on ostettava? Tekosyyksi sen tekemiseen kelpaa melkein mikä vaan
Muutenhan en edes epäröisi.

)
ja alla oli musta/ruskea/punertava/ruskea. 
On ne jo kuivuneet jotenkuten ja vimmatun terottamisen jälkeen ihan ok
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa