Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Elo 2008 16:59

Mulle yleensä löytyy rintsikoista kokoja (pienet rinnat). Valintaa tosin rajoittaa sen, etten halua, että vaatteissani on pitsiä. (En tiedä mistä tuollainen rajoitteellisuus johtuu.) Ja helpottaa kovasti, kun tietää hyvän mallin. Viimeksikin ostin kahdet samaa mallia olevat, mutta eri väriset rintsikat, jota mulla oli jo ennestään kolmet samaa mallia. Nyt mulla on niitä viidet, kolmea eri väriä. :gay: Ja alushousujakin joudun sovittamaan (omien päälle toki) ja lähes aina ne eivät ole edes siedettäviä. Mieluummin etsin rintsikoita kuin alushousuja. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 08 Elo 2008 17:31

Joo, matalavyötäröiset pöksyt takaisin! Helvetin muoti, kun ei mistään
enää löydä kuin normaali- tai korkea :epäilevä: vyötäröisiä pikkuhousuja.
En halua sellaisia! :kiroilu: Sopivat aika hyvin yhteen mun matalavöytäröisten
tai muuten vain löysien housujen kanssa. :epäilevä:

Rintsikoissa on vähän siinä ja siinä. Jotkut c-kupit menee, toiset taas ovat
auttamattomasti liian pieniä. Ja siihen c:henhän ne kupit noissa halpakaupoissa
yleensä loppuvat. (Ja ei, mulle ei ole yleensä kokoja myöskään niissä up to big cups
-rintaliiveissä, kun olen niin kaponen.)

Nyt alkaa taas olla pula alusvaatteista ja eilen yritinkin etsiä sopivaa relettä, mutta
ei hitto kun se on vaikeaa. Olispa rikas, niin voisi kirmata rintaliivikauppaan.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 08 Elo 2008 21:55

marenkienkeli kirjoitti:Muoks. Varasin itselleni juuri ajan kampaajalle.

Mieki. :O: Parturipalvelut on se josta olen aina pihistellyt, joskus olosuhteiden pakosta ja joskus muuten vaan. Ja aina olen lähtenyt pettyneenä tai en ainakaan täysin tyytyväisenä (jos ei lasketa niitä kertoja teininä kun kaveri leikkasi mulle rokkitukan). Tänään varasin ajan Ihan Oikeaan paikkaan Helsingin keskustaan. Saa nähdä miten käy, lähdenkö tällä kertaa itkien vai nauraen.
irvikissa

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 08 Elo 2008 22:17

Mä tykkään ostaa alusvaatteita! Just pari päivää sitten ostin rintsikat ja kuudet alushousut. Ihan vaan siksi, kun oli paljon kivan värisiä ja mallisia. :D
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 08 Elo 2008 23:06

Mulle ei oo halpiskaupoissa kokoja rintsikoille. Eikä kalleimistakaan kaupoista kovin helpolla
löydy mun kokoa iliman kauheita toppauksia. :norsu: Mää haluaisin jotku ihkupihkut pitsiliivit,
mutta pitäs kai mennä jonnekin erikoiskauppoihin viettämään aikaa ja pulittaa lähemmäs sata
euroa, että löytäs sopivat. Siihen asti pitä pärjätä Lindexin vääränkokosilla, mutta ihkupihkuilla
pitsiliiveillä narutoppien kansa. :p

Siite pitäs tehä alushousuinventaario ja heittää huononmalliset housut menemään, mutta
säästäväinen kotikasvatus ei anna periksi heittää ehjiä housuja pois... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 09 Elo 2008 01:54

No, olen tyytynyt kohtalooni ja haen liivit Funky Ladysta. Ne on ainakin kohdallaan. 80 hintaan saakin jo olla... :epäilevä: En siis maksa siksi, että rahaa tunkis ovista ja ikkunoista, vaan pakosta. Nurrr.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Deni » La 09 Elo 2008 02:24

Kahdeksankympin rintsikat on ihan perusostos.

Ei sillä, että mäkään riemusta vinkuen syytäisin rahaa moisiin hepeneisiin, mutta toi on ehkä ainut mun vaatevalinta josta en rupea tinkimään. Kun kokoja ei löydy taviskaupasta, mä en rupea survomaan tissejäni liian pieniin tai muuten epämukaviin kapistuksiin. Kun ostaa kerralla hyvät, on niska huomattavasti vähemmän kipeä eikä niitä tarvi koko ajan nyhtää ja asetella ja pelätä milloin olkain valuu tai jostain tursuaa yli.

Onneksi pikkuhousuja sentään löytyy "kolmet kahden hinnalla" -tarjoushyllyistä. Henkilökohtainen konkurssi uhkaisi, jos niistäkin pitäisi maksaa mansikoita, kuitenkin niitä tarvii paljon ja ne kuluu suht nopeasti.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 09 Elo 2008 03:37

Deni kirjoitti:Ei sillä, että mäkään riemusta vinkuen syytäisin rahaa moisiin hepeneisiin, mutta toi on ehkä ainut mun vaatevalinta josta en rupea tinkimään. Kun kokoja ei löydy taviskaupasta, mä en rupea survomaan tissejäni liian pieniin tai muuten epämukaviin kapistuksiin. Kun ostaa kerralla hyvät, on niska huomattavasti vähemmän kipeä eikä niitä tarvi koko ajan nyhtää ja asetella ja pelätä milloin olkain valuu tai jostain tursuaa yli.

:femmat: Kun kerran pääsee hyvin istuvien ja oikeasti mukavien rintsikoiden makuun, paluuta ei ole.

Hämmentävää, kuinka sujuvasti uin nykyään tässä ketjussa. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Su 10 Elo 2008 12:33

Saattaa mennä mainostuksen puolelle, mutta ostan aina underpantsini Prismasta. Muistaakseni Pierre Roberts - merkkiset mikrokuituiset hipstersit on matalat ja uskomattoman mukavat! Ekan kerran kö tämmöiset sain äipältä lahjaksi, niin ne näytti miun mielestä tosi pieniltä, mutta tämmöiselle vähän persevällekin on tosi passelit.

Merkki tosin miun korvaan kuulostaa vähän urpolta, mutta silti. En luovu enää näistä, hintaa on noin 5 ecua per kappale. :sydän:
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Elo 2008 12:58

Minäkin kävin pikkariostoksilla. Kaupasta löytyi bambupikkarit! Ne oli siinä luomupuuvillaisten vieressä! Ostin kahdet.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Su 10 Elo 2008 13:06

Uu, mitä bambuiset kustansi?

:D
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Elo 2008 13:36

Taisivatten olla AU$16,95/pari.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 10 Elo 2008 20:16

Hame/kenkäongelma: Haluaisin myös pitää uusia hameitani, mutta ulkona on näköjään joka päivä kylmä, joten sukkahousut olisivat tarpeen. Hameiden kanssa on ostettu ihania sandaaleita, jotka passaavat tyyliin ja joilla on mukava kävellä. Avokärkisten kenkien kanssa vaan ei saisi käyttää sukkia, sanovat pukeutumisoppaat. Kuitenkin jossain Trendintapaisessa lehdessä oli muotivinkki, että sinkkuelämän Carriella oli ollut paksummat polvisukat sandaaleiden kanssa ja tätä hehkutettiin syysmuodiksi. Onko nykyään siis rikollista laittaa sukat (puhun nyt siis koristeellisemmista sukista kuin tavallisista sidostesukista :virne: ) sandaalien kanssa vai ei? Entä paksummat sukkahousut? Entä jos kenkä on kärjestä avoin, mutta kannassa on "kuppi"? Puhutaan nyt siis siitä, että kengät olisivat värillisesti yhteensopivat sukkisten/sukkien kanssa.

T: Nimimerkki Täytyykö ostaa lisää uusia kenkiä vai voinko hyödyntää nykyisiä vielä syksyllä?
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Sade » Su 10 Elo 2008 20:27

Älä huoli Outolintu. Muotiblogeista ja naistenlehdistä olen oppinut, että tällä hetkellä on suorastaan Kuuminta Hottia käyttää sukkia sandaalien ja avokärkisten kenkien kanssa. Voit siis huoletta pukea sukkahousut kesämekkojesi ja sandaaliesi kanssa, etkä suinkaan ole Muodista Mitään Ymmärtämätön Moukka vaan Muodin Aallonharjalla Ratsastava Tyyliniekka.

Terveisin nimimerkki Asioista perillä oleva stylisti
Sade

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 10 Elo 2008 20:29

Eiks se nyt oo sanomattakin selvää, että uusia kenkiä on ostettava? Tekosyyksi sen tekemiseen kelpaa melkein mikä vaan :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Su 10 Elo 2008 20:36

Kuolo kirjoitti:Eiks se nyt oo sanomattakin selvää, että uusia kenkiä on ostettava? Tekosyyksi sen tekemiseen kelpaa melkein mikä vaan :virne:

Meinasin muuten tulla sanomaan just samaa. :virne:

Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa!!! Määki tarttisin uuet korolliset syyskengät ja korottomat syyskengät
ja tennarit ja vaelluskengät ja lenkkarit ja talvisaappaat ja talvikengät ja ja ja....
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 10 Elo 2008 20:50

Kuolo kirjoitti:Eiks se nyt oo sanomattakin selvää, että uusia kenkiä on ostettava? Tekosyyksi sen tekemiseen kelpaa melkein mikä vaan :virne:

Niin mutta kun mulla ei ole enää rahaa! :pillitys: Muutenhan en edes epäröisi.

Sade :hymyhali:
Eli jos laitan mustat sukkahousut paksuusastetta leggingsit (en minä denier-arvoja muista.. 40? 60?) ja mulla on mustat sandaalit, joissa on vain remmi varpaiden päällä ja toinen kantapään takana, niin en näytä moukalta vaan suorastaan tyrmäävältä? :kauriinsilmät:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Ma 11 Elo 2008 11:55

Tuun taas keuhkoamaan niistä underpantseista, kö en kengista tai hamosista tai leggareista tai sandaaleista tiiä pennin jeniä. :p

Ne miun hehkuttamat oli siis tämmöiset: http://www.fredslamote.fi/tuotteet/pier ... e_stretch/, mallia hipster. :sydän:
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 13 Elo 2008 14:34

Ostin tänään kolmet alushousut. Toivottavasti nyt ovat sitten hyviä. Ahdisti alusvaateliikkeessä, kun joka paikka oli täynnä kuviollisia alusvaatteita ja jotain pitsihepeneitä. No, onneksi löytyivät nuo alushousut. Pitää vain toivoa, että ovat sitten kans hyvät.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 13 Elo 2008 15:53

Joo, noi Pierre Robertsit on tosi hyviä.
Mulla on muutamat semmoset hipsterit. Mukavimmat pikkarit ikinä!

Ostin kahdet rintsikat ja yöpaidan(sellaisen paitulin) Seppälästä, kun siellä oli kolme kahden hinnalla-tarjous kaikista alusvaatteista.
Seppälän rintsikoissa on kivoja printtejä ja muuta, mutta muuten ne eivät ole mitään maailman laadukkaimpia.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 13 Elo 2008 19:19

Hei, kiitos hipster-vinkistä! Käyn hipeltämässä Robetrseja, kunhan eksyn Prismaan tässä joskus. :D
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 13 Elo 2008 20:47

Onkos täällä muita, jotka olisivat vetäisseet hiuksiin värinpoiston kaupan tuotteilla kampaajalla käynnin sijaan? Se kun olisi tässä suunnitteilla. Hiuksissani on pohjalla monen vuoden värjäykset: monta vuotta tummanpunaisella ja pari kertaa tummanruskealla. Nyt kuitenkin tekisi mieli palata takaisin sinne omaan väriin päin, eli vaaleaan. Kampaajalla käynti ei houkuttele, joten kävin ostamassa värinpoiston kaupasta. Ei tässä niinkään pelota se, että tukasta tulee kanarialinnun keltainen tai oranssi vaan se, jos tukka lähtee kokonaan päästä tai muuttuu katkeilevaksi hamppukasaksi. Mahdollisia sateenkaaren värejä varten ostin vielä oranssiin vivahtavan kevytvärin, kai sellaisen uskaltaa laittaa päähänsä värinpoiston jälkeen? Vai olisiko tavallinen kestoväri ollut parempi? Vai uskaltaako laittaa yhtään mitään väriä?
elegia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ke 13 Elo 2008 21:56

Pakko sanoa, että kun pitkästä aikaa taas luin tätä ketjua niin nauru pääsi kyllä moneenkin otteeseen. Kiitos, piristitte päivääni arvon naiset :hymyhali:

---

Nuo Roberts-pikkarit pitää kyllä testata. Itselläni on ongelmana se, että persvako jatkuu melko korkealle, joten aina pitää olla kiskomassa alushousuja ylemmäs... (Tämän kaikki varmaan halusivatkin kuulla) Ja nämä aikamme matalavyötäröiset housut eivät auta asiaa yhtään. Nyt on kyllä tullut muotiin taas korkeat vyötäröt, mutta jostain syystä en osaa kuvitella käyttäväni sellaisiakaan. Rumia ovat minusta... (Tai no kumpi sitten on nätimpää... Vilkkuva pylly vai korkeavyötäröiset housut... ööö... :pahis: )
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Elo 2008 22:48

Elegia, pari kertaa oon tehnyt itse värinpoiston (tai kaveri on), ja ihan hyvin on tukka pysynyt päässä. Vähän enemmän hiustenhoitotuotteita (siis hoitoainetta) piti käyttää, mutta ihan hyvä siitä sitten tuli kuitenkin :) ja alla oli musta/ruskea/punertava/ruskea.

Mutta sinänsä kannattaa värinpoiston päälle laittaa toinen väri, joka on sitten se tarkoitettu väri. Jostain luin että niin se OIKEASTI pitäisi tehdä (tais olla Trendi).
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 13 Elo 2008 23:10

Mäkin tein ite värinpoiston ja päälle pistin keskivaalean kestovärin. Tuli ihan hyvä eikä hiukset irronneet. :)
Muistaakseni oli Garnierin väripoisto. Väri ainakin oli sitä "luonnolliset sävyt"-sarjaa...

Mun meikkikynät kastuivat. :( On ne jo kuivuneet jotenkuten ja vimmatun terottamisen jälkeen ihan ok
käytettävyydeltäänkin, mutta voiko ne olla jotenkin "sisäisesti" homeessa..? Ei millään olis intoa nyt lähteä
ostamaan uusiakaan... Ne on semmossia puisia (siis kynämäisä...ei mitn muoviputkiloita), ja vallan
turposivat kiinni korkkeihin. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa