Perjantaipullo odottaa.
Tuskin maltan odottaa.
Tuskin maltan odottaa.
Menomatkalla pyörästä puhkesi kumi (taas!) ja kotimatkalla alkoi sataa kaatamalla.

Heti on parempi olo, vaikka vähän on vieläkin univelkaa. Kyllä se tästä!

Maija kirjoitti:En tiiä, uskaltaisiko tästä vielä mainita, mutta menkööt:
Olen tainnut päästä eroon nukahtamisvaikeuksistani.
Toivottavasti tämä ilo ei ole ennenaikainen. Nyt kuitenkin nautin täysimittaisista yöunistani - ensimmäistä kertaa miltei kolmeen vuoteen.
Mun vaikeudet palas tällä viikolla,
ja se, että asiat päätyy taas siihen, että hän tekee kotitöitä vähemmän kuin minä. Äitille en viitti nyt marista asiasta, kun se ei voi käsileikkauksen takia hetkeen tehdä moniakaan ruuanlaittoon liittyviä juttuja.

Ja kun kyseessä on asia, joka vaikuttaa heidän lisäkseen myös mun elämään. Ärsyttää, kun asioiden hoitaminen jätetään viime tippaan ja sitten suunnitelmani menevät moneen kertaan uusiksi. Ja vain koska toiset eivät viitsi hoitaa lupaamiaan asioita ajoissa. Onneksi muutan pian (alku viikosta. Kun eräiden saamattomuuden takia muutto ei onnistukaan viikonloppuna. )! Pikkuhiljaa alkoi olla hermot jo aika kireällä. En vain viittisi alata viime metreillä riitelemään.

Yksinäistä on. Toiseksiparas kaverikaan ei enää soittele mulle jostain syystä.
Kaipaan hirveästi kissan läsnäoloa, sen turkin

Sippura kirjoitti:Mulla on hirvee kissanläheisyyspulaKaipaan hirveästi kissan läsnäoloa, sen turkin
tuntua, kehräämisääniä, naukumista, kissan kynsien rapinaa lattialla, sitä ääntä, kun
kissa hyppää jostain korkealta alas, puskemista ja kissan rapsuttelua. Ikävöin Tyyneä,
mutta kaipaan myös ihan yleisesti kissan läsnäoloa. Höh, miksi Tyynen piti mennä jo
pois?

V**uttaa, ärsyttää, ahdistaa. Hirvee morkkis päällä. Miksi pitää olla näin tyhmä? 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa