Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 15 Elo 2008 21:13

"Ensimmäinen ilta pitkään aikaan juoman parissa..."

Perjantaipullo odottaa. :täpinä: Tuskin maltan odottaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 18 Elo 2008 03:55

Tärinä ja vapina ja ahdistus. Tarvin haliterapiaa!
Luulen kyllä, että tämä johtuu taas liiallisesta kahvinjuonnista.

Pitäis alkaa lukemaan, mutta eihän tässä pysty keskittymään. Onneksi netti toimii taas kuitenkin, niin ei tarvi katella telkkaria.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 18 Elo 2008 10:36

Uni ei tullut silmään niin millään ja pyörin sängyssä kaikenlaisia ajatuksia pohtien varmaan vielä puoli kuuden maissa. Yksi syy on tulossa oleva minireissu Pariisiin, koska en vielä tiedä saanko työpäivän vapaaksi. Työtunteja on muuteltu, mutta liput on kuitenkin jo ostettu vanhojen tuntien perusteella. Nyt on ihan vetämätön olo, mutta pitäis jotenkin saada itsensä piristymään, koska työtä olis. Allergialääkkeetkin on loppu ja räkää tulee sangoittain... Olisin toivonut, että lisää lääkkeitä ei enää tarvis, mutta heinät näyttää/tuntuu kukkivan vielä iloisesti. Urgh.
Fantsu

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 18 Elo 2008 13:28

Ehdin nukkua viime yönä kolmisen tuntia, kun en ollut päästä nukkumaan aiemmin. Samoin lauantaita edeltävänä yönä nukuin ehkä tunnin, kun en vaan saanut unta. Normaali unirytmi hoi! Väsyneenä herätessä ärsyttikin aika laajalti. Ulos lähtiessä jouduin toteamaan, että joku oli nostanut mun varastossa olevan pyörän sellaiseen koukkuun, josta sitä on lyhyen ihmisen hankala kiskoa alas. Saatoin puoliääneen mutista jonkun kirosanan, ja ohikulkeva mummo mulkaisi aika pahasti. :o Menomatkalla pyörästä puhkesi kumi (taas!) ja kotimatkalla alkoi sataa kaatamalla. :epäilevä:

Jottei menisi pelkäksi valittamiseksi, sentään voin todeta, että viime viikko puolestaan oli oikein mukava, kun ehdin vihdoin keskittyä omiin hommiini ja oivalsinkin vaikka mitä. Harvoin on työnteko ollut niin mukavaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 19 Elo 2008 15:06

Väsyttää ja kiukuttaa. Ja kun ei asialle voi oikein muutakaan tehdä, poljen jalkaa turhautuneena kuin jokin uhmaikäinen. Huono päivä. Onneksi en sitä kuitenkaan kavereihin purkanut.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 21 Elo 2008 09:18

Sekava ja väsynyt olo. Nukuin viime yönä yhteensä noin neljä tuntia. Ei vaan pystynyt nukkumaan enempää. Väsy olisi ollut, mutta uni ei oikein tullut silmään. Ja sitten kun tuli, heräsin jo melko pian. Joku on vialla, jos herään lomalla klo 6.30 eikä saa enää nukuttua. :haukotus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 21 Elo 2008 10:04

Kolmen huonosti nukutun yön jälkeen viime yö meni ihanasti hirsiä vedellessä :D Heti on parempi olo, vaikka vähän on vieläkin univelkaa. Kyllä se tästä!
Fantsu

ViestiKirjoittaja ahkera » To 21 Elo 2008 12:55

Olen kehitellyt itselleni jonkun ahdistuksen. Mielessä pyörii ressaava juttu 24/7 ja luulisin, että siitä johtuen puristelen käsiä nyrkkiin kokoajan. vähän väliä huomaa, että kynnet on taas kämmenessä ja pitää oikein yrittämällä yrittää rentoutua. Ilmeisesti teen samaa jalkapohjilla, kun ne on ruvenneet kramppailemaan. Tosi kiva. Miksei sitä osaa nykyään mitään ottaa sillee rennosti. Aina on pakko vaan ahdistua liikaa. Kohta tulee kyllä itku.
ahkera

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 21 Elo 2008 13:32

Väsyttää :viha:
Oisin halunnu mennä keikalle, mutta väsyttää liikaa että musta ois kyttäämään juna- ja bussiaikatauluja siinä pelossa että missaan viimeisen. Joskus se Holden ois kyllä ihan kätsä olla tossa pihassa. Miksei semmonen vois kuulua kämpän kalustukseen?

Bleh. Haliterapiaki kelpais..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 22 Elo 2008 21:59

Vihaan viikonloppuja nykyään. Viikolla, kun oon töisä ja ihimisten ympäröimänä en tuu muistaneeksi,
että oon täysin yksin ja kaverit on josaki hevon kutusa ja kotona ei oo ketään oottamasa... Hiton masentavaa... :huoh:
Ei oo ketään kelle soittaa... Ei oo mitään muuta kuin toivon hippunen, joka ei näytä katoavan. Se ainoa syy, miksi
mää vielä oon täälä. Toivo, perhana.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 22 Elo 2008 23:23

Kaikille haliterapiaa tarvitseville tasapuolisesti. :halitus:
Kyllä se aina jossain vaiheessa helpottaa. Vielä kun sen itsekin muistaisi.
Ja jos oikein yksinäiseltä tuntuu, ainahan tänne voi tulla keijoilemaan. :keijohalihynppä:

Itselläni on tänään ollut pitkästä aikaa oikein mainio päivä. Kummasti se vaikuttaa mielialaan, kun herää hieman aikaisemmin ja ehostaa itsensä ilman kiirettä. Olo oli jotenkin varmempi koko päivän, ja muutenkin olin enemmän oma itseni viime aikoina esillä olleen ärhäkän eukon sijasta. :virne:

En tiiä, uskaltaisiko tästä vielä mainita, mutta menkööt:
Olen tainnut päästä eroon nukahtamisvaikeuksistani. :D
Toivottavasti tämä ilo ei ole ennenaikainen. Nyt kuitenkin nautin täysimittaisista yöunistani - ensimmäistä kertaa miltei kolmeen vuoteen. :D
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 22 Elo 2008 23:32

Maija kirjoitti:En tiiä, uskaltaisiko tästä vielä mainita, mutta menkööt:
Olen tainnut päästä eroon nukahtamisvaikeuksistani. :D
Toivottavasti tämä ilo ei ole ennenaikainen. Nyt kuitenkin nautin täysimittaisista yöunistani - ensimmäistä kertaa miltei kolmeen vuoteen. :D

Koputan puupäätä sun puolesta, mutta onneksi olkoon. :hymyhali: Mun vaikeudet palas tällä viikolla,
mutta luultavasti vain hetkellisesti.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » La 23 Elo 2008 09:53

Kiitos. :hymyhali:
Toivottavasti sullakin helpottaa pian.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Elo 2008 14:05

Tänään on v**uttanut koko aamupäivän. Veljen "Miksi aina minä?" -marinat :raivo: ja se, että asiat päätyy taas siihen, että hän tekee kotitöitä vähemmän kuin minä. Äitille en viitti nyt marista asiasta, kun se ei voi käsileikkauksen takia hetkeen tehdä moniakaan ruuanlaittoon liittyviä juttuja.

V**tutti myös mumman soitto siitä, kuinka hän antaisi mulle jonkun täkin. (Oiskohan viides kerta, kun hän yrittää mulle samaa täkkiä lahjoittaa.) Mumma myös tietää asiat paremmin kuin minä. Kun hänelle sanoo, että en tarvitse täkkiä, hän sanoo tietävänsä, että mä oikeasti tarvitsen sellaisen. Argh! Luulisi tuohon ikään mennessä ihmisen oppineen uskomaan puhetta. :epäilevä:

Onneksi tänään pääsen täältä pois. Kun on viettänyt lähes koko kesän kotikotona, alkaa jo pikkuhiljaa olemaan hermot kireällä.

Ja ärsyttää jo etukäteen, että taas on vaikka kuinka paljon tavaraa, joita pitää viedä kotiin. Muutto on pian edessä, joten ylimääräisiä laukkujakin piti toisten laukkujen sisään laittaa.

Tänään tuntuu ärsyttävän kaikki. :norsu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 24 Elo 2008 18:46

Sunnuntaiahdistus. Bläh.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2008 14:31

Ärsyttää. Mun moraaliin kuuluu, että jos lupaa toiselle hoitavansa jonkun jutun, se myös hoidetaan. Mieluiten mahdollisimman pian. Ja kun asia ei edes vie kovin kauaa aikaa. Mutta osa vaan ei hoida asioita niin. Pitää moneen kertaan patistaa ja melkein vieressä vahtia, että hommat tulee hoidettua. :viha: Ja kun kyseessä on asia, joka vaikuttaa heidän lisäkseen myös mun elämään. Ärsyttää, kun asioiden hoitaminen jätetään viime tippaan ja sitten suunnitelmani menevät moneen kertaan uusiksi. Ja vain koska toiset eivät viitsi hoitaa lupaamiaan asioita ajoissa. Onneksi muutan pian (alku viikosta. Kun eräiden saamattomuuden takia muutto ei onnistukaan viikonloppuna. )! Pikkuhiljaa alkoi olla hermot jo aika kireällä. En vain viittisi alata viime metreillä riitelemään.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 02 Syys 2008 13:06

Vähän ottaa aivoon, ei tää morkkista ole mutta kuitenkin - missä vaiheessa musta tuli huoleton kylillä riekkuja? Finanssiasiat tässä kusahtaa, ei taida tulla mitään mistään tälle kuulle suunnitellusta jutusta. Ärsyttävää. Onneksi kohta on pakko rauhoittua vähän tipattoman merkeissä, josko siitä sitten oppisi jotan. Aina oon tän finanssipuolen tyylillä hoitanut, tyhmäksikö tässä on oikein tultu vai. :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 02 Syys 2008 22:23

Pääkoppa täynnä tunteiden sekamelskaa. Olen innoissani uudesta kämpästä. Tästä voi tehdä ihan oikean kodin. On kuitenkin vähän haikea fiilis. Sinne jäi vanha kämppä. Toisaalta tuntuu myös vähän yksinäiseltä. En oo koskaan ennen asunut ihan yksin. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 05 Syys 2008 21:40

Paha olo. :( Yksinäistä on. Toiseksiparas kaverikaan ei enää soittele mulle jostain syystä.
Ikävä on suklaasilmäistä ex-ns.poikaystävää, jonka kasvot näin vieraalla miehellä telkkarissa,
mikä aiheutti mahan ympärikääntymistä ja haikeutta. On myös ikävä suklaasilmäistä kesäpoikaa...
Periaatteessa ensimmäistä miestä, johon olen ihastunu viisi vuotta sitten alkaneen tuskaisen
ex-ns. -taipaleen jälkeen. Entiseen miekkoseen en oikeastaan kunnolla ihastunu. Se oli vaan
mukavaa. Haluaisin viettää iltaa vaikka tuon toisen suklaasilmän lämpimässä kainalossa, jossa
voisin olla turvassa edes vähän aikaa... :huoh:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 08 Syys 2008 12:20

Mulla on hirvee kissanläheisyyspula :( Kaipaan hirveästi kissan läsnäoloa, sen turkin
tuntua, kehräämisääniä, naukumista, kissan kynsien rapinaa lattialla, sitä ääntä, kun
kissa hyppää jostain korkealta alas, puskemista ja kissan rapsuttelua. Ikävöin Tyyneä,
mutta kaipaan myös ihan yleisesti kissan läsnäoloa. Höh, miksi Tyynen piti mennä jo
pois?

:huoh:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 12:32

Voi Sippuraa. :paijaus:

--

Mulla on vaan blaaaah-olo. Kaikesta.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 08 Syys 2008 19:00

Sippura kirjoitti:Mulla on hirvee kissanläheisyyspula :( Kaipaan hirveästi kissan läsnäoloa, sen turkin
tuntua, kehräämisääniä, naukumista, kissan kynsien rapinaa lattialla, sitä ääntä, kun
kissa hyppää jostain korkealta alas, puskemista ja kissan rapsuttelua. Ikävöin Tyyneä,
mutta kaipaan myös ihan yleisesti kissan läsnäoloa. Höh, miksi Tyynen piti mennä jo
pois?

Voi toista :paijaus:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Syys 2008 14:12

:kops: V**uttaa, ärsyttää, ahdistaa. Hirvee morkkis päällä. Miksi pitää olla näin tyhmä? :kops:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 13 Syys 2008 14:30

Elämä on. Perseestä nimittäin.

Ei oikeestaan edes ahdista, mutta vähän kuitenkin. Miten voi olla, ettei aamulla oo yhtään mitään syytä herätä. Ainoo asia joka saa sängystä ylös on tieto siitä, että asiat vaan menee tosi pahasti perseelleen jos nukkuu neljään.

Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Syys 2008 15:25

Vois hypätä auton alle jos jaksais lähtä ulos.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa