Oli vaikeuksia päästä kotikotoa takaisin tänne

Sippura kirjoitti:Mulla on kyllä ihan paras pikkuveli
), olemme yllättäen viettäneet aivan mahdottoman paljon aikaa yhdessä ja hauskaa on. En oikein ymmärrä miksi se 18-vuoden ikäraja siihen vaikuttaa, mutta näköjään se vain vaikuttaa...

no enivei. Pikkusyssa 

Janet kirjoitti:Mutta sen verran ollaan jo toisissamme kiinni, että tuskin tässä kilometrit ainakaan väliin tule.
Onneksi olkoon

. Ja sit se kysyi yritetäänkö jotain vai pitääkö meidän olla vaan kavereita. Ihan mielettömän vaikea tilanne. En ole vieläkään osannut vastata sille, kun unessa ja vieläpä krapulassa sanon kuitenkin jotain väärin ja sit molempia vaan loukkaan. Meillä oli vähän säpinää viime viikonloppuna ja se on kiva poika. Voisin ollakin siihen ihastunut, jos tilanne ois eri. Nyt minä oon yrittänyt vaan työntää kaikki tunteet pois mielestä ja ajatella järjellä. Se asuu toisella puolella Suomea ja on vieläpä intissä. Mahdollisuudet nähdä sitä on hyvin hyvin huonot. Ja kuten täälläkin aikaisemmin sanoin niin ajattelin ottaa etäisyyttä tämmöisiin seurusteluhommiin. Ja se päätös tuli itseasiassa just sinä aamuna kun heräsin tuon pojan vierestä ja mua niin otti päähän jos tuon kaverisuhteen onnistun pilaamaan. En juurikaan luota siihen, että seurusteluni kestäisivät, vieläpä jos lähtökohdat on se, että nähään kerran sadassa vuodessa. Joskus minulla oli kaukosuhde, matkaa tyypin luo oli jotain 300 kilsaa, nytten olis vielä pidempi matka. Itse en koe, että tällä hetkellä pystyisin olemaan kaukosuhteessa
.
Tää juttu aiheutti myös hänessä suurta hilpeyttä. 
En osannut olla oikein diplomaattinen siinä. Varsinkin, kun olin antanut ohjeet miten homma pitäis tehdä ja isäntä tekee jotain ihan muuta. No, huomenna se tekee uudestaan. [/orjapiiskuri] Kyllä se nyt tajuaa, että mun tapa on parempi. Mun logiikkapiiri on parempaa mallia. 

Ihanaa. 

Ihmisistä (mustakin) on tullut ihan liian kyynisiä.shaana kirjoitti:Voisin ottaa kilpi-tatuoinnin sytämen kohdalle.

mä en tarvii ketään kertomaan

Ei sillä vissiin oo tyttöystävää. Ei me minkään sellaisen takia erottu... Ei vaan sovittu yhteen." Hassua, miten mumma heti oletti, että mut jätettiin jonkun toisen takia.
Tuntuu, että kaikkiin mahdollisiin lopputuloksiin,joihin voimme päätyä liittyy joku kauhuskenaario. Ärsyttää ajatella asiat (lähes) aina negatiivisen kautta. Mutta mikä sille voi, jos on pessimistinen ihminen?Fantsu kirjoitti:Every sperm is sacred
Every sperm is great....
Ahem. Jonot on kyllä pitkiä melkein mihin vaan. Mietin jo miten mahtaa käydä jos haluaa julkisen puolen hampilekurille joskus tulevaisuudessa. Mun YTHS:n diili loppui nyt kesällä.

Herkku kirjoitti: No, ehkäisyasioista ehkä sen verran, etten ole koskaan törmännyt niin voimakkaaseen ehkäisyvälinemarkkinointiin kuin lääkärissä viimeksi. Lääkäri ei tahtonut millään uskoa, etten halua minkäänlaista kierukkaa. Ei pitänyt argumenttejani minään, mutten antanut periksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa