Kati kirjoitti:.
Edelleen olen ymmärtänyt -osaston juttua. Olen ymmärtänyt, että tänä vuonna BB:n hakijoissa oli aiempaa enemmän korkeastikoulutettuja ihmisiä. Aika selvältä tämä henkilölinjaus sitä taustaa vasten vaikuttaa. Jotenkin siellä vedetään yhtäläisyysviiva koulutuksen ja tylsyyden välille.
Purple kirjoitti:Harri näyttää lättätukkaisena ja rillittömänä Kristo Salmiselta.
Onko hiivassa sokeria?

Siis kyllähän hän yrittää, mutta kun ajoitus on vaan pielessä. Jotenkin tulee mieleen myös Salkkareiden Eero, joka yrittää miellyttää aina kaikkia.SimonTemple kirjoitti:Mun inhokki on Niko, joka yrittää olla Sauli mutta ei, ei onnistu ja se lapsellinen vitun viljely ja jatkuva munaaminen, mm. kauppareissu meni pipariksi.
LazyBastard kirjoitti:Kati kirjoitti:Edelleen olen ymmärtänyt -osaston juttua. Olen ymmärtänyt, että tänä vuonna BB:n hakijoissa oli aiempaa enemmän korkeastikoulutettuja ihmisiä. Aika selvältä tämä henkilölinjaus sitä taustaa vasten vaikuttaa. Jotenkin siellä vedetään yhtäläisyysviiva koulutuksen ja tylsyyden välille.
Ehkäpä ne on lukeneet tilastoja? Koulutetut kun elävät keskimäärin siivompaa elämää kuin kouluttamattomat. Ja ei (kai?) tuota kukaan älykkäiden keskustelujen takia katsoa, vaan örvellyksen ja ropeltamisen.

SimonTemple kirjoitti:Mun inhokki on Niko, joka yrittää olla Sauli mutta ei, ei onnistu ja se lapsellinen vitun viljely ja jatkuva munaaminen, mm. kauppareissu meni pipariksi.
) :
Harri taas jää ikään kuin suosiolla viimeiseksi ja alkaa sitä kautta tulla huomatuksi.Crux kirjoitti:Noin muuten en ollenkaan tajua, että mikä idea oli ostaa tupakkaa ylipäätään jos kerran tiesi, ettei sit'ä saa polttaa. Se ostaminenko se nautinto oikein on?

Uskomaton säheltäjä ja draamakuningatar tuo Niko. Enkä ole koskaan kuullut kenenkään himoitsevan mehua yhtä paljon kuin Nikon. Ärsyttävyydestään huolimatta Niko kuitenkin jaksaa ainakin vielä enemmän huvittaa kuin raivostuttaa. Ennemmin minä katson Nikon kilahtelua kuin esimerkiksi Minnan rääkymistä ja tissejä.
Haistan lorvikatarrin.sybe kirjoitti:BB:n kuri on löysää. Siinä hölkkätehtävässä joku naisista lusmusi sisällä, silti saatiin tehtävä hyväksytysti suoritettua ja lahjakorit siwaan haalitua.
sybe kirjoitti:Tarvittaisiin ilmeisesti siivoussulkeiset?
Sade kirjoitti: Enkä ole koskaan kuullut kenenkään himoitsevan mehua yhtä paljon kuin Nikon.
Mää en hirveesti ymmärrä tuota Sauli-Niko -vastakkainasettelua.
Crux kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:
minusta on edesvastuutonta jättää vuokriaan maksamatta
Onhan se edesvastuutonta. Mä vaan itse olen törmännyt tapauksiin joissa elämä on mennyt niin perseelleen hetkellisesti, että vähän kaikki omista asioista huolehtiminen on mennyt ratiritirallaa. Sit kun myöhemmin ryhdistäytyy niin niistä vanhoista jutuista joutuu kärsimään ihan helvetin pitkään, eikä muut ainakaan unohda, että joskus olet mokaillu.
Tr*ina kirjoitti:
Voitko todellakin kuvitella Riston sairastuneen niin pahaan masennukseen, että ote elämästä on karannut? Tai mielen ja elämän järkkyneen jostain muusta syystä? Riston, joka on pyrkinyt julkisuuteen niin kauneuskisojen, politiikan ja julkimo-ohjelmien avulla?
Ei sovi kaavaan.

Tr*ina kirjoitti:BB-Extra paljasti Mariannen olevan diskatun turkulais-Florencen varakilpailija. Marianne lähti taloon kahden tunnin varoituksella. Tarkoittaisiko tämä sitä, että Marianne ei ollut ensimmäinen varaehdokas; että Mariannen edellä olleet varaehdokkaat olisivat kieltäytyneet ja siksi BB-tuotanto joutui tyytymään floppi-Marianneen?
Miksi BB:n pitää ylipäätänsä olla roolitettu? Jotenkin epäilyttävää touhua. Etenkin kun ottaa huomioon roolitusten epäonnistuminen. Miten on mahdollista, että ihmiset, joita haastatellaan useita kertoja, jotka käyvät läpi psykologiset testit, silti pettävät roolin, johon heidät on valittu?

Kuolo kirjoitti:Olkaahan tarkkoina!
24/7 ja tv-kooste pidetään sit ihan oikeesti erillään. Jos jotain ei oo koosteessa nähty, siitä ei tässä ketjussa mainita.
Tr*ina kirjoitti:Nyt kuitenkin keskustelun aiheena oli Risto eikä kaikki jossain vaiheessa elämässään notkahtaneet.
Voitko todellakin kuvitella Riston sairastuneen niin pahaan masennukseen, että ote elämästä on karannut? Tai mielen ja elämän järkkyneen jostain muusta syystä? Riston, joka on pyrkinyt julkisuuteen niin kauneuskisojen, politiikan ja julkimo-ohjelmien avulla?
Ei sovi kaavaan.
Risto haluaa valtaa ja hyötyä. Helppoa elämää vähin panoksin.
Ristosta tekee entistäkin epäilyttävämmän tämän järkevä käytös BB:ssä. Onko tämä Risto todellakin se, jolta on ulosottoon mitattu lukuisia suorituksia? Se Risto, joka on potkinut ikkunoita sisään?
Kovin kummalliselta kuulosti Riston kommentti Nikosta. Risto ei BB-huoneessa ymmärtänyt Nikon kohellusta, edesvastuuttomuutta kauppareissulla. Mielenkiintoista, että Riston katsoo itsensä voivan arvostella toisia edesvastuuttomuudesta.
Mutta hyvin vakuuttavasti Risto sen kyllä teki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa