Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 02 Syys 2008 18:53

Syksy on yleensä sellaista aikaa, että tosiaan tekisi mieli ostella uusia vaatteita.
Haaveilen todella näteistä ja hyvistä saappaista ja uusista hameista, mutta
shoppailu on vain niin hemmetin tylsää. :friikki:

Uudet vaatteet eivät siis ole tylsiä, mutta shoppailu on.

Ostin muuten viikkoja sitten kivan väriset sukkahousut, ja innostuksissani ostin
liian pienet. :pillitys: Samaan tarjoukseen kuului kolmet sukkikset tai sukat kahden hinnalla.
Näiden liian pienten lisäksi ostin samaan satsiin sitten taas liian isot sukkikset.
Kolmannet (pelkät sukat) olivatkin sitten sopivat. Kannattipas sekin tarjous sitten
käyttää. :p

Lähiaikoina pitäisi tummentaa vähän hiuksia. Mietiskelen koko ajan, että jaksaisinko
kasvatta hiuspehkoani. Haaveilen välillä (edelleen) siitä, että saisin hiukseni leteille.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Syys 2008 12:06

Maija kirjoitti:Havahduin tänään ruotsin tunnilla kirjoittavani kovin maailmantuskaista tekstiä, suomeksi tietenkin, vaikka piti jotakin ainetta väsätä.

"Minä pelkään. Pelkään kadottavani itseni."

Mitä v*ttua? :virne:

Repesin :virne:

Mulla muuten sama juttu Pvin kanssa ton kierron kanssa :o: Ehkäpä se liittyy hengitysilmaamme tai vesijohtoveteen? :salaliitto:

Mulla on kans ensimmäistä kertaa vuosiin semmonen fiilis, että hei mulla on kenkiä ihan tarpeeksi - tosin muutamat pitäisi käyttää suutarin pakeilla, yhistä nahkasaappaista irtosi korko jo viime talvena, mutten ole saanut aikaiseksi käydä korjauttamassa. Vaatteita toki tekisi mieleni ostaa, etenkin muutamat uudet farkut olisi kiva saada - ja joku takki! Syystakki! Jooo! No ei kuitenkaan tässä kuussa, ellei Lontoosta sitten löydy jotain valloittavaa pukinetta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 03 Syys 2008 12:47

Minustakin shoppailu on kamalan tylsää. Ja aikaa vievää. Enkä nykyään löydä kaupoista yhtään mitään, vaikka mulla on itselläni kyllä täydelliset mielikuvat siitä mitä haluan. Mistä löytää ihania hameita? En osaa shopata edes netistä, koska täälläkin vaatteiden pyörittely ja pohtiminen vie ikuisuuden. Sain mä sentään viime viikolla ostettua itselleni uuden koululaukun, sellaisen tosi aikuiseen makuun sopivan jossa on Muppettien Elukka. :virne:

Ja kävin mäkin ostamassa uudet sukkikset, metsänvihreät. Kassalla vasta tajusin, että olisi saanut kolmet kahden hinnalla. En sitten jaksanut enää lähteä haalimaan lisää, vaan otin vain yhdet vaikka tarvisin vielä ainakin yhdet mustat. Ehkä käyn sitten myöhemmin ostamassa kolmet lisää. :epäilevä:

Otin toisen värinpoiston hiuksiini. Nyt nämä ovat lähinnä oranssit. :pepsodent:
elegia

ViestiKirjoittaja Leirum » To 04 Syys 2008 01:35

shaana kirjoitti:No ei kuitenkaan tässä kuussa, ellei Lontoosta sitten löydy jotain valloittavaa pukinetta.

Lontoossa olet kyllä kivan pukineen oston suhteen vaaravyöhykkeella. Uskaltaisin jopa väittää, että hälytystaso nostetaan code rediin. :)
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 04 Syys 2008 10:28

Vaasan alueen kenkäfriikkejä hemmotellaan. Tikanojan taidekodissa olisi näyttely: Kengät Kenkä taiteessa ja taidekengät

Pitäisiköhän visiteerata :ahihi:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Maija » To 04 Syys 2008 16:27

Arvatkaapa muuten minkä merkkiset pikkupöksyt tarttui eilen ostoksilla mukaani? :virne:
Kyllä vaan! Tähän mukavuuteen voisi melkein hukkua.

Muutenkin olen kunnostautunut alusvaateostoksissa. Nyt vaatekaappi pursuaa kaikkea ihanaa. Harmi, etten ihan kaikille niitä tohdi siveyssyistä esitellä. :virne:

Kummasti muuten sitä tuntee itsensä naisellisemmaksi asusteista, joita ei edes päälle päin kukaan näe. :o:
Maija

ViestiKirjoittaja Pvi » To 04 Syys 2008 22:49

shaana kirjoitti:Mulla muuten sama juttu Pvin kanssa ton kierron kanssa :o: Ehkäpä se liittyy hengitysilmaamme tai vesijohtoveteen? :salaliitto:

Kesän alusta Helsingin vesi on tullut Vantaanjoesta!!! Joko siinä on jotankin hormonitoimintaan vaikuttavaa jäämää... tai sitten joku juonii ja yrittää tahdittaa kaikkien helsinkiläisnaisten kuukautiskierron samaan aikaan joko katastrofaalisten PMS-päivien aikaan saamiseksi tai heidän yhtäaikaiseksi hedelmöittämiseksi???
Salajuonet alkavat paljastua.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Pe 05 Syys 2008 15:00

OT:nä voisin muuten sanoa, että Vantaanjoen vesi on, noh, aika ruskeahkoa.
Että naminami vaan. :keijo:

Mä muuten vihaan hiuksiani aika paljon.
Ne on tyypilliset suomalaiset hiukset, eli piikkisuorat, liukkaat ja überjäykät.
Näihin ei tehoa yhtään mikään. Vahakin piti näitä kuohkeina ehkä kaksi minuuttia.
Mieleni tekisi leikata radikaalisti erilainen leikkaus näihin, mutta en uskalla.
:huoh:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 05 Syys 2008 20:02

Jokiveden makuun on jo tottunut, mutta keskemmällä kesää ärsytti, ettei hanasta tule kylmää vettä. Nyt kun ilmatkin on viilenneet, ei vettä enää tarvii valuttaa ihan niin pitkään.

Ei tyttöjuttuja. Shoppasin urheiluvaatteita ja pari huivia. Huomenna pynttäydyn! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 05 Syys 2008 20:18

Ostin viime ke suklaata. En nyt ihan tiedä, onko se täysin aiheeseen liittyvää. No mutta ehkä se on, eikös naiset tykkää suklaasta? (Usein)

Kävin Tampereen Runsaudensarvessa ja ostin tumman minttusuklaalevyn ja yhden vegaanisen "maito"suklaan. Se maistuu ihan tavalliseta suklaalta, mitä nyt koostumus ehkä pikkaisen eri. Ainakin jos fazeriin vertaa. Tietysti nyt valmistajasta riippuu aika paljon.
Näiden lisäksi ostin kaksi levyä Kalevin tummaa kirsikkasuklaata :kuola:

Ja sitten kävin katselemassa uutta päiväkirjaa, vaikkei olisi vielä uuden tarvetta muutamaan kuukauteen. Löysin Akateemisesta yhden aivan ihanan. Ei tosin ollut sellainen millaista olin etsimässä.

ot
Tapasin matkalla mukavan munkin ja si me juteltii kauan ihan kaikesta :virne:
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Syys 2008 12:15

Crazy_Clown kirjoitti:ot
Tapasin matkalla mukavan munkin ja si me juteltii kauan ihan kaikesta

Mäkin tapasin eilen mukavan munkin sittarin kahviossa. Sitten mä söin sen :pepsodent:
Sorry

Naismaisia juttuja sen verran, että nyt on syksyn farkkukiintiö täynnä. Löysin parit
upeat byysat nyt loman aikana ja on ihan huippua, että ilmat on alkaneet viilentyä
sen verran, että niitä voi käyttääkin. Etelässä oli niin kuuma, että illallakaan ei voi-
nut pitää pitkiä housuja. Ja nyt täällä voi pitää farkkujen lisäksi myös buutseja, jee!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » La 06 Syys 2008 19:39

Sippura kirjoitti:Naismaisia juttuja sen verran, että nyt on syksyn farkkukiintiö täynnä. Löysin parit
upeat byysat nyt loman aikana ja on ihan huippua, että ilmat on alkaneet viilentyä
sen verran, että niitä voi käyttääkin.

Farkuista tulikin mieleen:
Löysin UFFilta aivan ihanat vihreät vakosamettiset housut. Ja sitä ennen Pelastusarmeijan kirpparilta samalntyyppiset punaiset.

No okei, onhan tuosta jo aikaa, mutta en tainnut silloin muistaa raportoida.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 16:13

Iik! Finni! Mun nenässä! Ei mulla IKINÄ ole finnejä (koska riesanani on atooppinen ihottuma). Järkytyin aamulla. Tiedän, kuinka turhaa on valittaaa yhdestä finnistä, mutta kuitenkin... :p
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 08 Syys 2008 17:37

Mutta jos ei normaalisti kärsi finneistä, niin se yksikin on tosi iso juttu, ainakin kaikkien muiden mielestä. Vai törmäänkö mä vain sellaisiin ihmisiin, joiden on pakko huutaa kymmenen metrin päästä, että "mikä sulla on tossa naamassa/otsassa/nenässä?!?" :läps: Tai vaihtoehtoisesti tulla osoittelemaan, että "onko sulla finni tossa?" tai "sulla on tossa finni". Joskus oikein pahana hetkenä olen ajatellut vastata, että juu, niin on, sulla on kymmenen. Tai "onko sulla uus ryppy tullut?" :p Ei tämäkään maailman isoin asia ole, mutta välillä ottaa kyllä päähän niin rankasti. Ja aina ne selittelee, että kun ei sulla yleensä ole mitään. Ja siksipä on niin kiva tehdä hirveä haloo siitä kerrasta kun saan virheen täydelliseen hipiääni? :jaaha:

Lainaan itseäni Ilmoitusluontoista-ketjusta:
Tänään aion hemmotella itseäni ostamalla kengät ja takin, jos löytyy

No löytyi...

kengät

Kolmet. :nolo:
ja takin

Kaksi. :nolo: :nolo:

Ja hame ja hanskat. Onneksi ei tule ikäännyttyä tämän useammin, kävisi muuten kalliiksi. Muttakun tässä iässä tarttee ostaa itse lahjansa. :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 08 Syys 2008 17:52

Kuukautiset alkoi. Tällä kerralla onneksi aika kivuttomat (eli ens kerralla on sitten normaaliakin kovemmat kivut. :epäilevä: ). Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja aloin jo olla vainoharhainen. Onneksi ne alkoivat. Vaikka nyt jää kyllä viikonlopuksi suunnittelemani saunominen väliin. :(

Musta ei taida tulla mitään kodin hengetärtä. En jaksais millään siivota. Lisäksi osaan tehdä vain muutamaa ruokaa ja uuteen kämppään muutettuani en ole tehnyt vielä kertaakaan ruokaa (toki olen asunut täällä vasta viikon ja osan ajasta olin kotikotona). Mutta kun päivällä syö itsensä täyteen, ei ole ennen iltaa nälkä. Ja silloin riittää leivän syöminen. Viikonloppuna pitää kuitenkin varmaan jotain ruokaa tehdä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 08 Syys 2008 18:01

marenkienkeli kirjoitti:Kuukautiset alkoi. Tällä kerralla onneksi aika kivuttomat (eli ens kerralla on sitten normaaliakin kovemmat kivut. :epäilevä: ). Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja aloin jo olla vainoharhainen. Onneksi ne alkoivat. Vaikka nyt jää kyllä viikonlopuksi suunnittelemani saunominen väliin. :(

Jaa miksi? Seuruesaunomistako luvassa? Ratkaisu on kuukuppi! :D

Omasta puolestani voin ilmoitella, että vaatteet hajoavat käsiin, mutta ei jaksa tahi kerkeä lähteä metsästämään uusia. Vihaan shoppailua.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 08 Syys 2008 20:51

Ostin saappaat. :sydän: Ei löydy nyt kuvia linkitettäviksi, mutta ne ovat mustaa nahkaa.
Niissä on jonkin verran korkoa, ja aivan ihanat jalassa. :sydän:

Tulisipa vähän kylmempi, niin pääsisin käyttämään niitä. Niissä on vuori, joka saattaa olla
hiukan kuuma vielä nyt. (Silti istun tässä koneella ne jalassa. :hullu: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 08 Syys 2008 20:58

Outolintu kirjoitti:Mutta jos ei normaalisti kärsi finneistä, niin se yksikin on tosi iso juttu, ainakin kaikkien muiden mielestä. Vai törmäänkö mä vain sellaisiin ihmisiin, joiden on pakko huutaa kymmenen metrin päästä, että "mikä sulla on tossa naamassa/otsassa/nenässä?!?" :läps: Tai vaihtoehtoisesti tulla osoittelemaan, että "onko sulla finni tossa?" tai "sulla on tossa finni". Joskus oikein pahana hetkenä olen ajatellut vastata, että juu, niin on, sulla on kymmenen. Tai "onko sulla uus ryppy tullut?" :p Ei tämäkään maailman isoin asia ole, mutta välillä ottaa kyllä päähän niin rankasti. Ja aina ne selittelee, että kun ei sulla yleensä ole mitään. Ja siksipä on niin kiva tehdä hirveä haloo siitä kerrasta kun saan virheen täydelliseen hipiääni? :jaaha:

Mulle ei kukaan enää huomauttele, vaikka finnejä nousee naamaan kuin sieniä sateella.
Tai ehkäpä juuri siksi kukaan ei sano enää mitään. Ei mulla kyllä kovin paha akne ole, mutta aina mulla jossain on finni.
Mutta todennäköistä on, että mun iho rauhoittuu ainakin jonkin verran iän lisääntyessä.

Ja joo, toi finneistä huomauttelu on tosi ärsyttävää.
Gaffa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 09 Syys 2008 01:03

Plei kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Kuukautiset alkoi. Tällä kerralla onneksi aika kivuttomat (eli ens kerralla on sitten normaaliakin kovemmat kivut. :epäilevä: ). Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja aloin jo olla vainoharhainen. Onneksi ne alkoivat. Vaikka nyt jää kyllä viikonlopuksi suunnittelemani saunominen väliin. :(

Juu. Seuruesaunomista olis luvassa. Muttakun en oo kuukuppia vielä itselleni hommannu. :( No, toki hauskaa tulee varmaankin olemaan ilman saunomistakin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 09 Syys 2008 18:54

marenkienkeli kirjoitti:
Plei kirjoitti:

Juu. Seuruesaunomista olis luvassa. Muttakun en oo kuukuppia vielä itselleni hommannu. :( No, toki hauskaa tulee varmaankin olemaan ilman saunomistakin.

Tai sitten voi leikata tamponin narun normaalia lyhyemmäksi, jotta sei näy, mutta siitä saa kiinni. :tilt:
Ja eikun askartelemaanpaskartelemaan. :pepsodent:

Mua aina pelottaa uimahallissa, että naru jää roikkumaan uimapuvun lahkeesta... :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Syys 2008 20:18

:woohoo:

Tein nyt sitten ekan kerran tämmöset ranskiksen tapaiset kynsijutut :D Onhan nää vähän karkeet, ei ollu kun luonnollisen näköinen päällilakka ja valkoiset tipit ilman sen kummempia, mutta on nää ihan hianot! Olen tyytyväinen. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 10 Syys 2008 17:06

Hoo. :keijo:

Hankkiuduin eroon kesänkuluttamasta hampputukastani. Koska tämäkin elämääjärkyttävä päätös syntyi suht lyhyellä miettimisellä, piti hetken aikaa ihmetellä itseään peilin edessä jälkeenpäin, mutta kun tarkemmin katsoo ja vähän enemmän pörröttää, ihan hyvältähän se näyttää.

Pituudesta lähti reilusti, niin että pisimmät latvat yltää enää olkapäihin, ja kerrostusta on niin paljon että heikompia hirvittää. Olen ollut superblondi niin kauan että totesin kyllästyneeni, ja värjäsin kuontalon samalla järkytyksellä ruskeaksi - tosin, väripaketti sanoo taas että väri on "vaalea", mutta koska hiusvärien nimeäjillä ja mulla on selkeästi eriävä näkemys siitä, mikä on vaaleaa ja mikä keskiruskeaa... onneksi tällä kertaa tiesin, miten tässä käy. Viimeksi oli melkoinen ylläripylläri, kun "vaaleanruskea" oli mun päässä melkein musta.

En jaksa kammata naamaa niin että ottaisin kuvia, mutta olo on hassun kevyt. Syystukka :sydän:.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » To 11 Syys 2008 14:14

Kuukuppidilemmaa. Miul on ollut sellainen jo ainakin vuoden, mutta -en käsitä miksi- mie en rohkaistu kokeilemaan sitä!
Ahistaa, saakuti. Oisko käyttövinkkejä?

:huoh:
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 11 Syys 2008 16:36

- rentoudu
- varaa hyvin aikaa testailuun
- kokeile ensimmäistä kertaa, kun sulla oikeasti on kuukautiset. Itse testasin noin muuten vaan ööö... "kuiviltaan" (Kuukuppikunnan sivuilla olevan vinkin vuoksi) ja säikähdin ihan pirusti, kun kuppi meni tunnustelun aikana (pidin sitä pari tuntia muistaakseni) aika syvälle ja oli siten hankala poistaa tekniikattomalla räpellyksellä. Meinasi vallan hermot mennä. Kupin täyttyessä se siis tulee luonnostaan hieman alemmas, ja on siis helpommin saatavilla. Samoin kuppi liukuu näppärämmin kuukautisten aikaan.
Nyt toki, kun on harjoitellut asettelua ja poistelua, ei sen syvyyksiin "katoaminenkaan" olisi juttu eikä mikään, mutta alussa sitä säikähdin.
- rentoudu
- valitse joku asettelutekniikka joko kuukupin ohjeista tai Kuukuppikunnan sivuilta (itse käytän ns. "kannutaittelua", joskaan en ihan samalla lailla kuin KKK:n [ :pahis: ] sivuilla)
- keitä kuppi
- mene rauhalliseen paikkaan asettelemaan se
- huolehdi hygieniasta, pese kädet
- kupin voi asetella esim. kyykyssä tai wc-pytyllä istuen. Pytyllä istuen voi olla helpompaa rentouttaa lantionpohjan lihakset, mutta tilaa on vähemmän.
- rentoudu
- aseta aluksi kuppi mielummin liian ulos kuin liian syvälle. Varovasti sitten sitä työntää eteenpäin, se luonnollinen hyvä kohta löytyy kyllä.
- henkilökohtaisesti mulla tuntuu epämiellyttävältä, jos jätän tässä vaiheessa sen sikseen, koska jostain syystä alipaine on mulle liian kova. Siksi painan kupin pohjasta kolmella sormella niin, että kuppi ottaa hieman ilmaa ja paine tasaantuu miellyttäväksi. Samalla varmistan, että kuppi on auennut. Joillakin taas saattaa jäädä alipaine kokonaan pois, ja kuppi ei sitten ole tiivis. Siihen on vinkit KKK:n sivuilla.
- rentoudu
- jos on epävarmuutta kupin pitävyydestä, niin käyttää aluksi vaikka pientä sidettä samaan aikaan
- rieku niin kuin normaalistikin, testaile, tuntuuko kuppi jossain asennossa. Jos tuntuu epämiellyttävältä, niin se luultavasti ei ole oikein asetettu
- mulla on melko niukat kuukautiset, joten joudun tyhjentämään kupin vain minimikerrat, eli 2 kertaa päivässä (12 tuntia kun on se maksimiaika [joka joskus on kyllä ylittynyt sekin tunnilla parilla...]). Kun olet päättänyt, koska tyhjennät kupin, rentoudu
- huolehdi hygieniasta
- kupin saa pois hyvin kyykyssä tai pytyllä
- itse otan pari vessapaperiarkkia avuksi, koska ainakin oman Lunetteni antenni voi olla melkoisen liukas pirulainen. Paperilla siis kuivaan antennin, jos on tarvetta.
- rentoudu ja rentouta lihakset
- jos kuppi on syvällä, voit hieman vetää antennista alaspäin saadaksesi kupista otteen
- poista kupista paine painamalla sen pohjasta sormilla, tunnet kun paine häviää
- vedä kuppi pois varovasti
- tyhjennä kuppi ja pese se
- jos sait ensimmäisestä kokeilukerrasta traumoja, niin kokeile siitä huolimatta uudestaan, se on sen arvoista sitten, kun sen hallitsee :D

Kysymällä saa tarkempia vinkkejä.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja ceuro » To 11 Syys 2008 17:53

Aukulta tulikin jo aika perusteellinen listaus. :virne: Rentoudu.
Mä lisäisin, että antennia kannattaa lyhentää, jos se jää tuntumaan ikävästi. Itse saksin heti ekan kokeilun jälkeen reilusti, mooncupin antennista jäi jäljelle n. 0,5cm.

En osaa muuta tsempitystä antaa kuin että: uskalla ihmeessä kokeilla ja ellei heti ala sujumaan - kärsivällisyyttä.
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa