Big Brother 2008, neljäs kierros

Re: Big Brother 2008, neljäs kierros

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 05 Syys 2008 15:05

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 7_bb.shtml

Tässäkö tämän vuoden julkkispyrähdys bb-taloon?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 05 Syys 2008 18:36

Siis onko Harrilla joku, kun siviilisäädyksi on merkitty sinkku? :riips: Mua ottaa enempi kyllä Cheri päähän,
kun se kysyttäessä mieluisinta seksikumppania talossa vastasi Harrin ja tuijotteli Harria syvälle silmiin
selvästi flirttaillen heidän asiasta keskustellessaan, mutta Riston kanssa nakuillessaan selitti kuinka Harri
on vaan kaveri, mutta Ristoa se oikiasti haluaa. Se vaan yritti olla sanomatta sitä suoraan, että Harri on
'ihan kiva', mutta ei seksuaalisesti viehättävä.

Risto ällöttää ja tympäsee koko ajan enemmän. Minnakin alkaa olla yhtä tylsistyny valittaja kuin Mariia viime
vuonna. :haukotus:

Markon pisteet nousi taasen savusukellustehtävässä. Olin ihan varma, että Minnan takia koko tehtävä
kusee, mutta Marko kyllä osas rauhottaa sen, mikä lienee melko mahdoton tehtävä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 05 Syys 2008 18:48

Shay kirjoitti:Siis onko Harrilla joku, kun siviilisäädyksi on merkitty sinkku?

No ainakin "jotain juttuu". Extrassa näyttivät sellaisen pätkän, jossa Janne Kataja oli Harrin kotona käymässä ja muun jututtamisen aikana havaittiin, että kattilassa oli perunoita, mutta niitä ei ollut ehditty keittää. Janne ihmetteli tätä, ja Harri sanoi, että oli tullut äkkilähtö Iittalaan. Kataja kysyi, onko se nainen vai mies, johon Harri vastasi, että nainen. Sitten Janne kysyi, että mitä jos talossa tulee vastaan joku hemmetin hyvännäköinen bööna, niin mitäs sitten. Harrin vastaus oli sen suuntainen, että toivottavasti talossa ei tule mitään sellaista naisseikkailua, joka vaarantaisi Iittalan-suhteen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Pe 05 Syys 2008 19:42

Toivottavasti Marko ei joudu lähtemään lipettiin talosta. On suorastaan nautinto seurata kuinka mies ei sovi porukkaan ollenkaan mutta ei silti ole valmis antamaan periksi.

Riston pisteet ovat nousussa, kiitos sympatian joka heräsi miestä kohtaan kun BB ja Cheryll yhteistyöllä väkisinmakasivat miehen. Jos Risto joutuu lähtemään, ei se talon menoa mitenkään huonommaksi muuta.

Minna on yhtä kuin sen tissit ja ne on jo nähty.
ismo vaara

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Pe 05 Syys 2008 23:50

Markolla ei liene hätää, jos on uskominen esim. BBplazan sivua jossa on noita varjoäänestyksiä, ne osuivat viime vuonna yllättävän monta kertaa oikeaan. Samoin tänään Extrassa Marko johti.
tämän päivän jasko oli aika boree, tuo Harri.Cheryll homma alkaa kyllästyttämään, tuollaista teinixangstimenoa. Minna oli aika varma että ei tipu, ei taida tietää että kaks lähtee.

Ens viikolla sitten menee toi homma uusiksi kun kaks vihatuinta on pudotettu, naisille alkaa häätöputki.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 01:02

Väärin sammutettu tulipalo

Operaation johtajana toiminut Marianna seisoskeli taustalla ja söi kynsiä ja kiroili, kun taas Andreas syöksyi letkuineen ensimmäisenä liekkien kimppuun ja johti operaation siitä lähtien. Cheryll seisoi tumput suorana keskellä pihaa ja katsoi, kun muut sammuttaa.

Päivän paras oli se, kun Risto jatkoi rakennuksen raivausta vielä palon sammuttua. Tähän Niko kommentoimaan, että eihän sitä ollut mitään hyötyä sammuttaa, jos me revitään se maan tasalle. :virne: Risto mutisi, että olisi muka nähnyt palon vielä kytevän.

Marianna on hieman ehkä ymmärtämässä, että kisaa ei voita pelkästään vittuilemalla ja nenää nyrpistelemällä. Nyt syntyi ainakin muodollinen sovinto Mariannen kanssa, jota Marianna on nokkint alust saakka.

Marian alkaa olla vaikeampi pidätellä suutaan kiinni. Sieltä voi tavaraa tulla vähän enemmänkin kuin se kuuluisa pipuna, kun alkuun pääsee.

Teron kokeilu ilman näköaistia :veivi: päättyi synkkään yksinpuheluun. :virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Syys 2008 10:59

Eka BB-viikko meni mulla ohi reissun vuoksi, aloitusjakso ja eka kooste odotti
boksissa kun palasimme kotiin. Esittelyistä pisti silmään talon naisten uhoilu
bitcheydestä ja v*ttumaisuudesta, enpä minäkään sitä kovin suurena meriittinä
pitäisi, mutta ilmeisesti se on sitten tosi ziiztii.

Muutaman viime koosteen perusteella suosikiksi on noussut Andreas, joka loisti
savusukelluksessa lohduttamalla pariaan ja muutenkin päästelee suustaan ihan
fiksunoloisia kommentteja.

Markokin vaikuttaa ihan fiksulta, vaikka ensin ajattelin hänen olevan täysi tyhjä-
pää. Mutta jos mä kuulen vielä kerran niin tuota, niin mä ehkä heitän telkkarin
ikkunasta pihalle :raivo:

Minna vaikuttaa tosi epävarmalta tytöltä, joka hakee hyväksyntää tekemällä itses-
tään pellen. Cheryll ihan ehdoton ällökki, sitä kiherrystä ei jaksaisi enää yhtään.

Ja olen siis muodostanut nämä mielipiteet 3 koosteen perusteella, eli tosi syväluotaava
raportti kyseessä :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja SimonTemple » La 06 Syys 2008 11:15

Sippura ihan hyvin perusteltu, viimeiset päivät ovat olleet vaisuja, nyt tänään viinaa jengille ja Minnalle varsinkin, niin se pääsee kopeloimaan muutkin munat mitä ei ele vielä kopeloinut :)

Kyllä mää Ristolle annan kyllä pisteet, nääs ei oo herra sortunut nuoleskeluun, mutta se on varmin tapa saada lähdöt. Andreas kyllä johti tehtävää hyvin ja sen pisteet nousivat, Harri on ehkä "inhokkini", tosin sekin vain se kiukuttelun takia, kyllä on pakko sanoa että noihin olmeihin pitää saada liikettä, muuten toi homma kuukahtaa pahemman kerran.

Johanilla on oma jengissä johon kuuluvat Tero, Harri ja Marianne, nämä pyörivät kivasti Johanin ympärillä kuin koiranpennut ;)
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Kati » La 06 Syys 2008 11:38

Pascal Lemoix kirjoitti:Marianna on hieman ehkä ymmärtämässä, että kisaa ei voita pelkästään vittuilemalla ja nenää nyrpistelemällä.
Teron kokeilu ilman näköaistia, päättyi synkkään yksinpuheluun.

Näennäinen sopu mun mielestä. Kun on pakko, muutoin ei kiinnostais ei sitten niin yhtään. Eli odotamme seuraavaa konfliktitilannetta, jolloin päästään kaivamaan vanhatkin jutut esille.

Asennehan ei siis toudellakaan ollut tehtävän epäonnistumisen taustalla niin kuin asukkailta kuulimme. "Sä tulit siihen kun mä halusin nukkua." "Niin mäkin halusin."
Paloasemallahan hälytykset tulee vain päiväsaikaan, silloin kun sopivalta tuntuu ja kun vatsa on jo täysi.

Teron ohella aistittomuuskokeilussa oli ollut muitakin. Lopussa herttainen, synkkä yksinpuhelu. Tuli sitten oikein kunnolla todistettua, että ilman näköä muut aistit - erityisesti se kuulo - on herkillä.

Harri vois jo lopettaa sen rakkaudentuskassa räytymisen. Hölmö marttyyri. Raskasta seurattavaa.
Risto käy päiväkirjahuoneessa aina ilman paitaa. Se varmaan heittää sen siinä ovella pois. Yök.
En usko seuraavan spoilaavan mitään, koska sitä talossa on tapahtunut jo useamman päivän ajan ja täälläkin siitä on mainintaa, mutta tosi herkät sulkekoot kolmeksi riviksi korvansa.
Toivoisin, että koosteessakin näytettäisiin Riston toistuvia minä olen talon tämän vuotinen julkkis -jorinoita. Muiden asukkaiden reaktioissa silmänpyörittely on pientä. Ja kertoishan se tyypistäkin jotain.
Simon Templen jälkeen on vielä sanottava, että Ristohan ei ole syyllistynyt muiden nuoleskeluun, koska se keskittyy itsensä nuoleskeluun.

Nämä asukkaat on mielenkiintoisempia selvin päin kuin kännissä. Talossa on ilmeisesti varsin hyviä sanalllisia yhteenottoja ihan tuon tuosta, mutta koosteisiin saadaan vaan nuo "jos ne nyt tulee sanon suorat sanat" seläntakanapuhumiset.

Nälkä, tuo ihana tekosyy. Asukkaat saivat kuulla, että viikkoon ei ole rahaa ruokaan ja kärsivät heti nälästä, vaikka päivällä vetivät ihan hyvän satsin sapuskaa sitten kun Andreas sitä teki. Ainakin aineksia oli pöydällä enemmänkin. Ristoltahan oli varsin reilukerhoa kokata vain itselleen pieni snäkki kun muut on pihalla.

Toisaalta, olihan viime vuonna Farbod, jolla silmissä sumeni ja korvissa humisi 4 tuntia sen jälkeen kun oli kuullut valvomisviikkotehtävästä. Tänä vuonna 100km lenkkeily olisi Farbodilta onnistunut, se lenkkihän kiersi vastapäivään. Sydän on vasemmalla puolella ja silloin se on profeettojenkin mielestä ok.

Andreas on ehkä se tolkun ihminen talossa, sillä tuntuis olevan kykyä nähdä muutakin kuin muiden viat, mutta sen puhetyyli on mulle jotenkin hankala kuunneltava. Markon myös. Se yrittää olla jotenkin hassunhauska, mutta mun tekis mieli nipistää sitä, että puhu normaalisti. Mutta todennäköisesti tuolla tavalla se puhuu normaalisti. Että mikäs tässä että. Hyvät on fiilikset ja tunnelma että eiköhän tässä porskutella että.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Syys 2008 11:48

Sippura kirjoitti:Muutaman viime koosteen perusteella suosikiksi on noussut Andreas, joka loisti

Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen. :riips:
Sen puhetapa kyllä muistuttaa jotakuta, mutten ihan saa päähäni ketä.

Onko muut muuten huomanny Markon räpsyttelyä? :jaaha: Miten joku voi räpsytellä silmiään noin
paljon? Ne lepattaa kuin kolibrin siivet, herramunjee!

Marianna on muuten täysin turha ihiminen talossa. Pääsikö se sinne, koska se mätki jotain jossain
vai mitä. Meinashan se haukata Johanin cock-a-doodle-doota, mutta muuten se on vaan naama
norsunkutulla ja puhuu ärsyttävän alentavasti ja natisee.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » La 06 Syys 2008 11:58

Mua on ruvennut ihan järjettömästi tympimään Cheryllin puhetapa. En vain kestä sitä, että jonkun ihmisen suusta tulee enemmän täytesanoja kuin itse asiaa.

"Välit Harrin kanssa palautuivat ennalleen melkein itsestään" taipui Cheryllin suussa muotoon "Siis kaikki tää siis mun ja Harrin välillä palautu niinku sillee... Tai siis niinku sillee oikeestaan aika itsekseen. Tai siis. Siis niinku itsekseen päästiin sellaseen siis samanlaiseen tilanteeseen niinku siis sillon alussa. Tai siis sillee."

Että sillee.

Myös Markon ettätuotaniinit vaivaannuttavat, vaikka muuten ihan fiksuakin juttua miehen suusta välillä kuulee.

Kävi mielessä, että kiroilevatko asukkaat talon ulkopuolella samalla tavalla kuin tuolla neljän seinän sisällä? Kaikki tuntuvat tunkevan sitä vattua joka väliin. "Mutta joo, sit kun vattu kysyy jotain et mitä pitää tehdä ni sit vattu ei saa mitään vattu vastausta, stana."
Jokikisellä kaudella on joutunut tuohon kirosanojen määrään kiinnittämään huomiota. Vähentääkö asetelma pieni porukka pienissä tiloissa voimasanojen tehoa heidän keskuudessaan niin paljon, että sitä yritetään lisätä sanojen määrällä?
Äärettömän typerältä se ainakin kuulostaa.
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 12:29

Maija kirjoitti:Mua on ruvennut ihan järjettömästi tympimään Cheryllin puhetapa. En vain kestä sitä, että jonkun ihmisen suusta tulee enemmän täytesanoja kuin itse asiaa.

"Välit Harrin kanssa palautuivat ennalleen melkein itsestään" taipui Cheryllin suussa muotoon "Siis kaikki tää siis mun ja Harrin välillä palautu niinku sillee... Tai siis niinku sillee oikeestaan aika itsekseen. Tai siis. Siis niinku itsekseen päästiin sellaseen siis samanlaiseen tilanteeseen niinku siis sillon alussa. Tai siis sillee."

En tiedä tarkalleen, mitä promoottori tekee, mutta silti tuntuu oudolta, että promoottorin puhe on tuollaista sönkötystä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sade » La 06 Syys 2008 12:49

Shay kirjoitti:Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen. :riips:
Sen puhetapa kyllä muistuttaa jotakuta, mutten ihan saa päähäni ketä.

Meidän kotikatsomossamme Andreasta kutsutaan puhetyylinsä takia Jyrki Kataiseksi.

Onko muut muuten huomanny Markon räpsyttelyä? :jaaha: Miten joku voi räpsytellä silmiään noin
paljon? Ne lepattaa kuin kolibrin siivet, herramunjee!

Talossa on aina ollut joku kovasti silmiään räpsyttävä tyyppi. Yhdeksi selitykseksi on tarjottu talon tehokasta ilmastointia, joka saattaa arkasilmäisellä aiheuttaa räpyttelyä.

Andreaksen puhetapa ei itseäni niinkään ärsytä - enemmän huvittaa - mutta Markon puhetapa ärsyttää minua yhtä paljon kuin koko mies muutenkin. Puhetapa ilmentää täydellisesti Markon yleisolemus: jäykkä mies joka esittää olevansa rento seuramies. Juuri tuo esittäminen nyppii minua - ei niinkään se jäykkyys.

Myönnän kyllä, että verrattuna moneen muuhun asukkaaseen, Marko on joissain asioissa selväjärkisempi ja oivaltavampi. Mutta en tiedä, kuinka suuri ansio se on, kun katsoo, keihin verrataan. Lisäksi ongelma on se, että Marko selvästi myös itse pitää itseään todella tarkkanäköisenä ja älykkäänä tyyppinä.

Risto on ihan käsittämättömän ärsyttävä tyyppi myös, mutta silti pitäisin hänet ennemmin talossa kuin Markon. Riston urpous jaksaa sentään välillä huvittaa. "Mä olen tällanen yksinäinen cowboy". :virne:
Sade

ViestiKirjoittaja Purple » La 06 Syys 2008 13:02

Eilen nauroin ekan kerran koosteen aikana. Niko ja Harri puhuivat Ristosta ja kolmiodraamasta ja Niko tuumas Harrille "Kyllä mä uskon että te nussuttelette tuolla ulkopuolella. Sinä ja Risto." Aluksi Niko lähinnä ärsytti, mutta on sillä näemmä hyvätkin hetkensä. :D

Kolmiodraamasta sen verran, että kyllä mä ymmärrän Harrin närkästymisen. Ei kai siinä ole kyse pelkästään siitä, että "Risto vei sen naisen", vaan siitä, miten Cheryll suhtautui siihen bileiltana. Neito ei ollut huomioinut Harria mitenkään, muiden kanssa kiehnäsi, siis muidenkin kuin Riston, mutta Harrille ei edes jutellut. Kivaa käytöstä tyypiltä, joka on monta päivää viihtynyt kyljessä kiinni ja sanonut, miten niin tuntee toisen läheiseksi ja kiitellyt olemassaolosta. Tuollaisesta kaverin lemppaamisesta voi musta olla niin närkästynyt kuin huvittaa, varsinkin noin suljetussa ympäristössä. Ja noin ajateltuna ymmärrän senkin, kun Harri sanoi, ettei tiedä voiko enää luottaa Cherylliin. Ehkä se tekee seuraavissa bileissä saman, niinpä Harrin ois parempi etsiä seuranpitokaveria muistakin.

Mietin sitä, miten noitten tunteet on tuolla niin omituisissa mittasuhteissa. Harrihan itsekin tilitti, että ei tajua miten tuntee noin, mutta tuntee. Mietin, että onkohan se vähän sama kuin hormonien sekoittaessa pään (naiset ainakin tietää mitä tarkoitan). Siis että ajattelee ihan omituisia, suhtautuu asioihin kummallisesti verrattuna siihen, miten yleensä suhtautuisi, mutta ei vaan voi sille mitään. Oma pää ei ole ihan se oma tuttu pää.

Ristoa ei jaksa. Katin tavoin mäkin kaipaisin näytettäväksi niitä sen puheita, niitä ilmeisesti riittää. Hieno oli myös lemmenyön jälkeinen herääminen. Cheryll kihertää vieressä ja pyytää suukkoa, Risto ei reagoi, ei kai kuule mitä sanotaan. Cheryll lievästi pettyneenä sanoo, että et anna suukkoa, Risto sanoo antaneensa jo kaikkensa edellisenä iltana. Yhdessä tuumaavat, että oli kyllä hieno ilta, johon Risto jatkaa heti innostuneesti puhumalla lihasta. Lihaa! Grilli! Ei ehkä ihan niitä sanoja, mitä vierestä heräävä neito haluaisi ensimmäiseksi kuulla. On se cowboy.
Purple

ViestiKirjoittaja Kati » La 06 Syys 2008 13:22

Purple kirjoitti:Kolmiodraamasta sen verran, että kyllä mä ymmärrän Harrin närkästymisen. Ei kai siinä ole kyse pelkästään siitä, että "Risto vei sen naisen", vaan siitä, miten Cheryll suhtautui siihen bileiltana... Tuollaisesta kaverin lemppaamisesta voi musta olla niin närkästynyt kuin huvittaa, varsinkin noin suljetussa ympäristössä. Ja noin ajateltuna ymmärrän senkin, kun Harri sanoi, ettei tiedä voiko enää luottaa Cherylliin.

Närkästymisen ymmärrän minäkin, sitä rakkaudessa riutumista ja räytymistä Cheryll kainalossa en. Antais olla. Cheryllillä ei muita kainaloita ole tarjolla kun lonely cowboy ei voi ottaa liki. Harria vedetään nyt höplästä.
Täti minussa sanoisi, että semmostahan se nuori lempi tietysti on - ja tässä tapauksessa myös onnettoman yksipuolista. Mun silmissä Cheryll ei ole ihastunut, tykästynyt tai edes mieltynyt Harriin, vaan siihen, että Harri ihailee häntä.

Maijan kanssa olen samaa mieltä Cheryllin ulosannista. Pascalia mukaillen, myyntiulosantina nolla. Cheryll on jossain kertonut promoavansa itseään. Loistoduuni!
Sadelle kiitos Andreas/Jyrki Katainen -assosiaatiosta. Se se tökkivä piirre siinä puheessa on!
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Maija » La 06 Syys 2008 13:52

Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":

Klik!

:friikki:
Maija

ViestiKirjoittaja Kaarina » La 06 Syys 2008 16:20

Maija kirjoitti:Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":

Klik!

Video sisältää todellakin paljon Tukiaista, joten jos haluaa säästyä siltä, kannattaa hypätä suoraan kohtaan 5:13. :virne:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Max » La 06 Syys 2008 16:38

Kaarina kirjoitti:
Maija kirjoitti:Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":

Klik!

Video sisältää todellakin paljon Tukiaista, joten jos haluaa säästyä siltä, kannattaa hypätä suoraan kohtaan 5:13. :virne:

Tukianen voisi säästää meitä, pistää kiven taskuun ja hypätä suoraan kohtaan, jossa on muutaman metrin syvää. :friikki: Henryä ja Jania ainakin kiinnostaa! :virne:
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Max

ViestiKirjoittaja ismo vaara » La 06 Syys 2008 18:53

Klik!

Hyvissä piireissä prinsessa Cheryll näköjään pyörii. Vippii ja shittii ja niinku silleen.
Harri ja Risto, nyt kaikki peliin, tuollaista kultakalaa ei saa karkuun päästää!
ismo vaara

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Syys 2008 19:18

Shay kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Muutaman viime koosteen perusteella suosikiksi on noussut Andreas, joka loisti

Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen.

Ai :O: No sitten mulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, jotain se siinä savusukellusjaksossa
teki fiksusti, taisi olla sitten juuri tuo tehtävän jälkeinen lohduttelu.

Mun tulee muuten siitä Riston vasemman käden tatuoinnista mieleen vaan Trabant Expressin
Mustanaamio vaikkakin se taitaa olla The Punisher -tatska :virne:

Kuva
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Syys 2008 21:12

Sippura kirjoitti:Mun tulee muuten siitä Riston vasemman käden tatuoinnista mieleen vaan Trabant Expressin
Mustanaamio vaikkakin se taitaa olla The Punisher -tatska :virne:

Kuva

Ai, mää oonki miettiny, että mikä se tökerö kallo siinä sen käjesä on. :töktök: Mullon jääny
punisserit näkemättä. :ei:
---
Cherylhän on tosi julkku. :tipahdus: Se hengaa siis Takiaisten ja Susanna Sievisen kaaa. :tipahdus:
:epäilevä:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 23:07

Ihmisten puolue -ohjelmassa vaadittiin Big Brother -ohjelman lopettamista, kun ei kehitysvammaisia saa tällä tavalla käyttää viihteenä... :virne:

Risto on kyllä tosi rasittava aukaistessaan suunsa. Politiikkaan ei noin huonolla retoriikalla ole mitään mahdollisuuksia. Kun ei niistä sen sössötyksistä ainakaan mitään lauseita muodostu. Risto on ainut mielipidekin on ilmeisesti homovastaisuus.

Cheryllin mielestä kirjat on niinku tosi jees. Kyllä nyt kävi niin, että Tuksu-video taisi asemoida Cheryllin oikeaan viitekehykseen. 2007 Wuuu-huuuu!
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » La 06 Syys 2008 23:12

Pascal Lemoix kirjoitti:Cheryllin mielestä kirjat on niinku tosi jees. Kyllä nyt kävi niin, että Tuksu-video taisi asemoida Cheryllin oikeaan viitekehykseen. 2007 Wuuu-huuuu!

Siis niinku... ehkä... joo... :jaaha:

Harri on nysverö. Olen huomannut tämän aikaisemminkin, mutta nyt se varmistui. Harri tykkää
olla Cherin lähellä, vaikka tunteekin antipatiaa tätä kohtaan Risto-jutun takia, muttei uskalla
sanoa sille mitään, koska on nysverö. Mää en ymmärrä nysveröitä.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja SimonTemple » La 06 Syys 2008 23:26

Huominen ulosheitto mietityttää, että miten tuotanto toteuttaa, nyt olisi BB-tiimillä iskun paikka, ekana pitää heittä Risto veke ja sitten antaa Minnan huokasta ja iloita ja vasta jonkin ajan kuluttua kertoa että Valas saa lähteä talosta myös, mutta epäilen että tuotanto sössii tämänkin tilanteen.

Ristosta näkee että se jo tietää lentävänsä talosta. Mutta kaveri voi olla ylpeä ettei taipunut ryhmäpaineen edessä.

Marianne oli kyllä tämän illan säälittävin, mitä voi sanoa ihmisetä joka suostuu Teron tapaisen mitättömyyden patjaksi, Teron on sarjasta "turhat ihmiset".

Harrin ininä on jo liioteltua, muistais vaan sen oman muijansa siiviliissä eikä leikkis marttyyria.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 07 Syys 2008 22:23

I'm still standing :keijo:

Ja Riston ehkä kannattaisi vähän miettiä mitä puhuu "seksuaalisesti vasenkätisistä" :friikki:
Sippura
Epäkelpo jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv