Mua ottaa enempi kyllä Cheri päähän,
Shay kirjoitti:Siis onko Harrilla joku, kun siviilisäädyksi on merkitty sinkku?
Risto mutisi, että olisi muka nähnyt palon vielä kytevän.
päättyi synkkään yksinpuheluun. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Marianna on hieman ehkä ymmärtämässä, että kisaa ei voita pelkästään vittuilemalla ja nenää nyrpistelemällä.
Teron kokeilu ilman näköaistia, päättyi synkkään yksinpuheluun.
Sippura kirjoitti:Muutaman viime koosteen perusteella suosikiksi on noussut Andreas, joka loisti
savusukelluksessa lohduttamalla pariaan ja muutenkin päästelee suustaan ihan
fiksunoloisia kommentteja.

Miten joku voi räpsytellä silmiään noinMaija kirjoitti:Mua on ruvennut ihan järjettömästi tympimään Cheryllin puhetapa. En vain kestä sitä, että jonkun ihmisen suusta tulee enemmän täytesanoja kuin itse asiaa.
"Välit Harrin kanssa palautuivat ennalleen melkein itsestään" taipui Cheryllin suussa muotoon "Siis kaikki tää siis mun ja Harrin välillä palautu niinku sillee... Tai siis niinku sillee oikeestaan aika itsekseen. Tai siis. Siis niinku itsekseen päästiin sellaseen siis samanlaiseen tilanteeseen niinku siis sillon alussa. Tai siis sillee."
Shay kirjoitti:Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen.
Sen puhetapa kyllä muistuttaa jotakuta, mutten ihan saa päähäni ketä.
Onko muut muuten huomanny Markon räpsyttelyä?Miten joku voi räpsytellä silmiään noin
paljon? Ne lepattaa kuin kolibrin siivet, herramunjee!

Purple kirjoitti:Kolmiodraamasta sen verran, että kyllä mä ymmärrän Harrin närkästymisen. Ei kai siinä ole kyse pelkästään siitä, että "Risto vei sen naisen", vaan siitä, miten Cheryll suhtautui siihen bileiltana... Tuollaisesta kaverin lemppaamisesta voi musta olla niin närkästynyt kuin huvittaa, varsinkin noin suljetussa ympäristössä. Ja noin ajateltuna ymmärrän senkin, kun Harri sanoi, ettei tiedä voiko enää luottaa Cherylliin.

Maija kirjoitti:Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":
Klik!

Kaarina kirjoitti:Maija kirjoitti:Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":
Klik!
Video sisältää todellakin paljon Tukiaista, joten jos haluaa säästyä siltä, kannattaa hypätä suoraan kohtaan 5:13.
Henryä ja Jania ainakin kiinnostaa! 
Maija kirjoitti:Ennakkoon pitänee varoittaa, että video sisältää humalaisia Tukiaisia ja viimeisen niitin Cheryllin "kunnialle":
Klik!
Shay kirjoitti:Sippura kirjoitti:Muutaman viime koosteen perusteella suosikiksi on noussut Andreas, joka loisti
savusukelluksessa lohduttamalla pariaan ja muutenkin päästelee suustaan ihan
fiksunoloisia kommentteja.
Eihän Andreas ees ollu savusukelluksessa kenenkään parina. Lohdutti kyllä Miaa tehtävän jälkeen.
No sitten mulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, jotain se siinä savusukellusjaksossa
Sippura kirjoitti:Mun tulee muuten siitä Riston vasemman käden tatuoinnista mieleen vaan Trabant Expressin
Mustanaamio vaikkakin se taitaa olla The Punisher -tatska
Mullon jääny
Se hengaa siis Takiaisten ja Susanna Sievisen kaaa. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Cheryllin mielestä kirjat on niinku tosi jees. Kyllä nyt kävi niin, että Tuksu-video taisi asemoida Cheryllin oikeaan viitekehykseen. 2007 Wuuu-huuuu!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa