vaikka sen oonkin joskus nähnytkin.Tahtoisin ostaa Colby Buzzellin kirjan My War: Killing time in Iraq, Popkultissa saivat sen kuulostamaan mielenkiintoiselta. Alkumetsästys ei tuottanut onnea, se jatkukoon ensi viikolla.
vaikka sen oonkin joskus nähnytkin.

tiipetti kirjoitti:Toisena muusikkona jonossa pönöttää Lucy O'Brienin Madonna, joka uhkaa kertoa kaiken
popin 50 vuotta täyttävästä mehiläiskuningattaresta.

Nyt pidin tiukan linjan: 40 euroa saa mennä. Ja menihän se kuin tuhka tuuleen.
Mukaan tarttui muutama uusi kaveri. 

Olen vasta pari muumikirjaa lukenut, mutta ovat olleet niin hyviä, että taidan alata keräämään niitä itselleni. 

Kerron mielipiteeni sitten kun olen lukenut

Itse en lähtisi terrorisoimaan meteorologi Petri Takalaa Ruotsin edessä seisomisen vuoksi...
Olin suunnitelut sen lomaohjelmistoon, kuinka löhöän sohvalla syöden konvehteja ja lueskellessa. Höh.

Olen kylä ihan tyytyväinen ettei äiti keksinyt mitään "parempaa" lahjaa
voin ottaa tulevinakin vuosina näitä Finlandia-palkittuja kirjoja jos se ei muuta keksi 

Kirjat on jo tulleet. Pistin Isännän hakemaan pussin kotiin.
Siksi pidän myös listaa lukemistani kirjoista. Tietenkin listalla on sekin funktio, että siihen voi kirjata vaikutelmat kirjasta, jos sattuisi myöhemmin olemaan tarpeen muistaa mitä mieltä siitä oli. Monesti on ollut.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa