Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 08 Syys 2008 21:55

Kuva
Pitäisiköhän asentaa vielä peli ja pelata vielä kertaalleen läpi :virne:
Viimeksi muokannut @gen.fi päivämäärä Ma 08 Syys 2008 22:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 08 Syys 2008 22:29

@gen.fi kirjoitti:Kuva
Pitäisiköhän asentaa vielä peli ja pelata vielä kertaalleen läpi :virne:

Kuva ei näy :/ Mutta ei tossa Max Paynessä ole omasta mielestä oikeastaan muuta vikaa kuin toi Markki, tosin trailerin perusteella ei sekään niin haittaa :virne:

EDIT: Nysse näkyykin :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Syys 2008 00:09

Tänään tuli Subilta Donnellyn mafiaveljekset. Aihe kiehtoo, mafiat ja irkut. :hymyhali: Odottelin tätä ja katselinkin, jätin jopa boyfriendin (Härryn) käsistäni koko tunniksi. Ihan hyvältä vaikuttaa, katsotaan miten lähtee etenemään. Alku lupaava ainakin, muutama hyvä näyttelijäkin on. Lisää katseltavaa syysiltoihin! :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 09 Syys 2008 00:58

Tänään alkoi Rillit huurussa - The Big Bang Theory. Kunnon nördehuumori naurattaa ainakin minua, kun olen itekin seminörde. :pönde:
Fantsu

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 09 Syys 2008 12:12

Hyviä uutisia!

Leiska tämän jo kertoi tuolla urheilupuolella, mutta onhan tämä TV-poliittinenkin ilmoitus:

Voicen kanavapaikalla (Voicen rinnalla) aloittaa huomenna illalla tv5. Ohjelmaa on näin aluksi vain muutama tunti viikossa, mutta mikä parasta: jalkapallon MM-karsintojen Suomen ottelut! :woohoo:

Tässä ohjelmatietoja. Suomi-Saksa klo 20! :superhymy:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 09 Syys 2008 13:57

No niin no niin no niin no niin no niin...otetaan IHAN rauhallisesti....

DarkSiden mainitsema TV Viisi, ohjelmatiedot ensi torstaille: 22:00 Farscape

Tiedän, onhan nuo jo dvd:llä, mutta silti :woohoo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 09 Syys 2008 15:40

Njaa... Jokohan sitten loppuu voicen mainostus "The Voice TV on Suomen ainoa 24h musiikkitelevisiokanava."
Ja sitten 5:n vuoden päästä kanavalla näkyy 21 tuntia tylsiä ja hyvin, hyvin huonoja sarjoja ja 3 tuntia musiikkia.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja ToyWiz » Ti 09 Syys 2008 21:20

Fantsu kirjoitti:Tänään alkoi Rillit huurussa - The Big Bang Theory. Kunnon nördehuumori naurattaa ainakin minua, kun olen itekin seminörde. :pönde:

Niin, tämä sarja ei tosin ole kunnon 'nörttihuumorista' kuullutkaan. Kaikista ilmeisimmillä stereotypioilla ja väsyneimmillä kliseillä kikkailu ei tuo sarjaan mitään varsinaista lisäarvoa ja kaiken lisäksi sarjan rakenne ja huumori muistuttavat aivan liikaa jo aikansa elänyttä tilannekomediamallia. Sarjan taustavoimien johtavana ohjenuorana tuntuukin toimineen mahdollisimman usean nörtti/pop-kulttuuriviittauksen käyttäminen, joita kotikatsojat voivat sitten tyytyväisenä bongailla ja taputella toisiaan selkään, koska tuntevat vain osan viittauksista eivätkä näin ollen ole onnekseen samalla tasolla sarjan säälittävinä kuvaamien nörttihahmojen kanssa.

Sosiaalisesti kehittymättömille ihmisille nauraminen ei ole ollut koskaan hauskaa ja sarjan epäsympaattinen suhtautuminen päähahmoihinsa vain korostaa tätä ongelmaa. Ensimmäisen kauden perusteella on toki myönnettävä, että välillä tämäkin sarja osaa yllättää positiivisesti, mutta suurimmalti kyseessä on täysin unohdettavaa, kertakatseltavaa huumorituubaa.
ToyWiz

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 09 Syys 2008 22:00

@gen.fi kirjoitti:Njaa... Jokohan sitten loppuu voicen mainostus "The Voice TV on Suomen ainoa 24h musiikkitelevisiokanava."
Ja sitten 5:n vuoden päästä kanavalla näkyy 21 tuntia tylsiä ja hyvin, hyvin huonoja sarjoja ja 3 tuntia musiikkia.

No, eikös tuo ole ihan normaali musiikkikanavan elinkaari... Siis nyt vertaan MTV:n? Ja toisaalta, meillä näkyypi ruotsin voice täällä, sieltä loppuu ohjelma n. klo 19.00 eli ruottin aikaa kuudelta :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 09 Syys 2008 23:22

@gen.fi kirjoitti:Njaa... Jokohan sitten loppuu voicen mainostus "The Voice TV on Suomen ainoa 24h musiikkitelevisiokanava."

Mietin myös samaa. :p

Ja miksi joka helkkarin kanavalle pitää tunkea urheilua?
Eikö sitä näytetä muutenkin jo tarpeeksi? :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 09 Syys 2008 23:56

Suvi kirjoitti:Ja miksi joka helkkarin kanavalle pitää tunkea urheilua?
Eikö sitä näytetä muutenkin jo tarpeeksi?

Et tu, Brute. :huoh:

Suomen jalkapallojoukkueen MM/EM-karsintoja ei ilmaiskanavilla ole viime vuosina näytetty ollenkaan. Tämä on siis todella tervetullut muutos.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 10 Syys 2008 09:04

Suvi kirjoitti:
Ja miksi joka helkkarin kanavalle pitää tunkea urheilua?
Eikö sitä näytetä muutenkin jo tarpeeksi? :epäilevä:

:epäilevä:

Kato MTV:tä sen aikaa. Noita futispelejä tulee vissiin yksi/ pari kk.
Ei pitäis olla liian vaikea sietää.

Mä oon ihan innoissani tästä. Kiitos Darkkis, kun toit tiedon myös
leffapuolelle. En olis hoksannut välttämättä muutoin, kun ei tule
tota futis-ketjuakaan luettua.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kaari » Ke 10 Syys 2008 12:06

Emilia kirjoitti:Mä oon ihan innoissani tästä.

:femmat:

Kyllä mäkin aion tänään leiriytyä sohvalle matsia katsomaan. Paikan päälle olisi ollut halua mennä, mutta jäi nyt väliin, joten olen enemmän kuin tyytyväinen, että voin telkusta tätä jännitysnäytelmää seurata.
Kaari

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 10 Syys 2008 16:08

Emilia kirjoitti:Kato MTV:tä sen aikaa. Noita futispelejä tulee vissiin yksi/ pari kk.
Ei pitäis olla liian vaikea sietää.

:epäilevä: Luuletko sieltä tulevan musiikkia?
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 10 Syys 2008 16:40

DarkSide kirjoitti:
Suomen jalkapallojoukkueen MM/EM-karsintoja ei ilmaiskanavilla ole viime vuosina näytetty ollenkaan. Tämä on siis todella tervetullut muutos.

:sori: :sori: :sori:

Pahoittelen. Ei ollut tarkoitus pilata iloanne. :(

:moro:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ke 10 Syys 2008 17:13

Suvi kirjoitti:Pahoittelen. Ei ollut tarkoitus pilata iloanne. :(

Ei sitä iloa noin vain pilata. Harmi vaan jos et pysty iloitsemaan kanssamme. :tilt:
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 10 Syys 2008 21:14

DarkSide kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Pahoittelen. Ei ollut tarkoitus pilata iloanne. :(

Ei sitä iloa noin vain pilata. Harmi vaan jos et pysty iloitsemaan kanssamme. :tilt:

:femmat:

Joo, anteeksi jos sanoin kärkkäästi. Olen hermoraunio tänään. Tällaisina päivinä kaiken pitää olla just kuten MÄ haluan. :tp:
huomannette huumorin....

@gen. Tulee sieltä, oon nähnyt kerran. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » To 11 Syys 2008 04:15

Kyl mun mielestä sitä urheilua tulee ihan tarpeeks muilta kanaaleilta. Ei mua sinänsä haittaa vaikka Voicelta ei musaa 24/7 tuliskaan, mutta urheilulla on jo oma kanavansa, sen lisäksi sitä tunkee ylen kanavilta, neloselta ja maikkarilta. Musta riittää. Kiva sille tv viidelle että saa kalasteltua katsojia tolla ns tärpillä, toki sen markkinoinnin kannalta ymmärrän. Mut silti, AAARGH.

Kiitos ja anteeksi.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 11 Syys 2008 19:49

Theia sen sanoikin nätimmin kuin minä. :)

Aloin miettimään, miksi reagoin niin voimakkaasti, vaikka ei ole
hirveästi intohimoja Voicea kohtaan. :D En katso muutenkaan enää hirveästi
telkkaria, mutta tuntuu, että urheilu jyrää alleen aina kaiken.

Tämähän oli kuitenkin eri asia, ja ehkä nyt riittää tällä kertaa tästä aiheesta. :)
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 12 Syys 2008 00:42

Tulee sieltä sitten Friday Night Project, joka kiinnostaa ainakin minua.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Purple » Su 14 Syys 2008 17:29

Brittidekkarien ystäville muistukseksi, tänään jatkuu ykkösellä Fitz ratkaisee. Syksyn mittaan uusintoja ja joulukuussa sarjan päätteksi ennen esittämätön jakso.

Mtv3 Maxilla on alkanut Top Gearin uusinnat, maikkarin sivut ei viitsi kertoa millaisia jaksoja, mutta ainakin viime viikolla tuli sen verran vanha jakso (jakso, jossa Gambon sai nimen Gambon), että James Mayta ei vielä mukana ollut, vuosi taisi olla 2002. Kovasti viihdyttävää joka tapauksessa. Uusi kausi alkaa 22.9.
Purple

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 16 Syys 2008 11:48

ToyWiz kirjoitti:
Fantsu kirjoitti:Tänään alkoi Rillit huurussa - The Big Bang Theory. Kunnon nördehuumori naurattaa ainakin minua, kun olen itekin seminörde. :pönde:

Niin, tämä sarja ei tosin ole kunnon 'nörttihuumorista' kuullutkaan. Kaikista ilmeisimmillä stereotypioilla ja väsyneimmillä kliseillä kikkailu ei tuo sarjaan mitään varsinaista lisäarvoa ja kaiken lisäksi sarjan rakenne ja huumori muistuttavat aivan liikaa jo aikansa elänyttä tilannekomediamallia. Sarjan taustavoimien johtavana ohjenuorana tuntuukin toimineen mahdollisimman usean nörtti/pop-kulttuuriviittauksen käyttäminen, joita kotikatsojat voivat sitten tyytyväisenä bongailla ja taputella toisiaan selkään, koska tuntevat vain osan viittauksista eivätkä näin ollen ole onnekseen samalla tasolla sarjan säälittävinä kuvaamien nörttihahmojen kanssa.

Sosiaalisesti kehittymättömille ihmisille nauraminen ei ole ollut koskaan hauskaa ja sarjan epäsympaattinen suhtautuminen päähahmoihinsa vain korostaa tätä ongelmaa. Ensimmäisen kauden perusteella on toki myönnettävä, että välillä tämäkin sarja osaa yllättää positiivisesti, mutta suurimmalti kyseessä on täysin unohdettavaa, kertakatseltavaa huumorituubaa.

Olin tulossa avautumaan sarjasta (yhden jakson perusteella) mutta Toikkari olikin jo asian asiallisesti hoitanut.

Aivan skeidaa. Huonoja vitsejä tylsiltä hahmoilta. Nörtti/pop-kulttuuriviittaukset vaikuttivat olevan aidan alta ali -luokassa, ellei nyt jotain rivien välistä jäänyt huomaamatta. Muovinen ulkoasu tuo mieleen 3rd Rock from the Sunin tai Dharman ja Gregin, joka ei sinällään ole huonoa, mutta uuuuuu-seasti nähtyä jo. Kaksi päänörttiä vaikutti hahmoina olevan lähempänä stereotyyppistä seksuaalivähemmistöpariskuntaa kuin nörttejä ja Will&Grace hoitaa sen tontin paljon paremmin. Weird Science taas hoitaa tämän "nätti tyttö ja pari ei viehättävää heppua" asetelman viihdyttävämmin.

Kuva Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 16 Syys 2008 12:25

Ei se mitään - viihdyttää minua edelleen ;) (vaikkapa mä olen tuntenut melkein yhtä säälittäviä tyyppejä)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 19 Syys 2008 21:01

Säälittävistä tyypeistä puheen ollen... Katoin just poksilta Flight of the Concordsin eka jakson.
Ulkoasu toi mieleen The Officen, jonka huumoria en myöskään tajunnut, aivan liian pitkäveteistä
mun makuuni. FOTCissa oli muutama kohta (lähinnä musiikkiosuudet), jotka saivat aikaan pieniä
hymähdyksiä, mutta muuten tuo puoli tuntinen tuntui monta kertaa pitemmältä. Eipä hirviästi
jaksa tuommonen kiinnostaa. :haukotus: Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jakson
perusteella)
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja alcoholic » La 20 Syys 2008 18:19

Shay kirjoitti:Säälittävistä tyypeistä puheen ollen... Katoin just poksilta Flight of the Concordsin eka jakson.
Ulkoasu toi mieleen The Officen, jonka huumoria en myöskään tajunnut, aivan liian pitkäveteistä
mun makuuni. FOTCissa oli muutama kohta (lähinnä musiikkiosuudet), jotka saivat aikaan pieniä
hymähdyksiä, mutta muuten tuo puoli tuntinen tuntui monta kertaa pitemmältä. Eipä hirviästi
jaksa tuommonen kiinnostaa. :haukotus: Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jakson
perusteella)

täällä ilmoittautuu erittäin innostunut ihailija! jonkin verran olin katsonut jo ennen kuin alkoi nyt YLE:llä, mutta nyt sitten tapahtui totaalinen rakastuminen. :sydän: enpä ole oikein muita musiikkejakaan ehtinyt kuuntelemaan viimeisen viikon aikana.. mahtavuutta, ei voi muuta sanoa! tarpeeksi junttia, mutta samalla jollain tasolla nerokasta.
mitä vikaa on sukkahousuja pitävissä miehissä? käytänhän minäkin pitkiä kalsareita, vaikka olenkin tyttö.
alcoholic

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv