Pitäisiköhän asentaa vielä peli ja pelata vielä kertaalleen läpi

@gen.fi kirjoitti:
Pitäisiköhän asentaa vielä peli ja pelata vielä kertaalleen läpi

Odottelin tätä ja katselinkin, jätin jopa boyfriendin (Härryn) käsistäni koko tunniksi. Ihan hyvältä vaikuttaa, katsotaan miten lähtee etenemään. Alku lupaava ainakin, muutama hyvä näyttelijäkin on. Lisää katseltavaa syysiltoihin! 

Fantsu kirjoitti:Tänään alkoi Rillit huurussa - The Big Bang Theory. Kunnon nördehuumori naurattaa ainakin minua, kun olen itekin seminörde.
@gen.fi kirjoitti:Njaa... Jokohan sitten loppuu voicen mainostus "The Voice TV on Suomen ainoa 24h musiikkitelevisiokanava."
Ja sitten 5:n vuoden päästä kanavalla näkyy 21 tuntia tylsiä ja hyvin, hyvin huonoja sarjoja ja 3 tuntia musiikkia.

@gen.fi kirjoitti:Njaa... Jokohan sitten loppuu voicen mainostus "The Voice TV on Suomen ainoa 24h musiikkitelevisiokanava."
Ja sitten 5:n vuoden päästä kanavalla näkyy 21 tuntia tylsiä ja hyvin, hyvin huonoja sarjoja ja 3 tuntia musiikkia.

Suvi kirjoitti:Ja miksi joka helkkarin kanavalle pitää tunkea urheilua?
Eikö sitä näytetä muutenkin jo tarpeeksi?

Suvi kirjoitti:
Ja miksi joka helkkarin kanavalle pitää tunkea urheilua?
Eikö sitä näytetä muutenkin jo tarpeeksi?

Emilia kirjoitti:Mä oon ihan innoissani tästä.
Emilia kirjoitti:Kato MTV:tä sen aikaa. Noita futispelejä tulee vissiin yksi/ pari kk.
Ei pitäis olla liian vaikea sietää.
Luuletko sieltä tulevan musiikkia?DarkSide kirjoitti:
Suomen jalkapallojoukkueen MM/EM-karsintoja ei ilmaiskanavilla ole viime vuosina näytetty ollenkaan. Tämä on siis todella tervetullut muutos.

Suvi kirjoitti:Pahoittelen. Ei ollut tarkoitus pilata iloanne.

DarkSide kirjoitti:Suvi kirjoitti:Pahoittelen. Ei ollut tarkoitus pilata iloanne.
Ei sitä iloa noin vain pilata. Harmi vaan jos et pysty iloitsemaan kanssamme.

En katso muutenkaan enää hirveästi
ToyWiz kirjoitti:Fantsu kirjoitti:Tänään alkoi Rillit huurussa - The Big Bang Theory. Kunnon nördehuumori naurattaa ainakin minua, kun olen itekin seminörde.
Niin, tämä sarja ei tosin ole kunnon 'nörttihuumorista' kuullutkaan. Kaikista ilmeisimmillä stereotypioilla ja väsyneimmillä kliseillä kikkailu ei tuo sarjaan mitään varsinaista lisäarvoa ja kaiken lisäksi sarjan rakenne ja huumori muistuttavat aivan liikaa jo aikansa elänyttä tilannekomediamallia. Sarjan taustavoimien johtavana ohjenuorana tuntuukin toimineen mahdollisimman usean nörtti/pop-kulttuuriviittauksen käyttäminen, joita kotikatsojat voivat sitten tyytyväisenä bongailla ja taputella toisiaan selkään, koska tuntevat vain osan viittauksista eivätkä näin ollen ole onnekseen samalla tasolla sarjan säälittävinä kuvaamien nörttihahmojen kanssa.
Sosiaalisesti kehittymättömille ihmisille nauraminen ei ole ollut koskaan hauskaa ja sarjan epäsympaattinen suhtautuminen päähahmoihinsa vain korostaa tätä ongelmaa. Ensimmäisen kauden perusteella on toki myönnettävä, että välillä tämäkin sarja osaa yllättää positiivisesti, mutta suurimmalti kyseessä on täysin unohdettavaa, kertakatseltavaa huumorituubaa.

(vaikkapa mä olen tuntenut melkein yhtä säälittäviä tyyppejä)
Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jaksonShay kirjoitti:Säälittävistä tyypeistä puheen ollen... Katoin just poksilta Flight of the Concordsin eka jakson.
Ulkoasu toi mieleen The Officen, jonka huumoria en myöskään tajunnut, aivan liian pitkäveteistä
mun makuuni. FOTCissa oli muutama kohta (lähinnä musiikkiosuudet), jotka saivat aikaan pieniä
hymähdyksiä, mutta muuten tuo puoli tuntinen tuntui monta kertaa pitemmältä. Eipä hirviästi
jaksa tuommonen kiinnostaa.Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jakson
perusteella)
enpä ole oikein muita musiikkejakaan ehtinyt kuuntelemaan viimeisen viikon aikana.. mahtavuutta, ei voi muuta sanoa! tarpeeksi junttia, mutta samalla jollain tasolla nerokasta.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa