Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 09 Syys 2008 14:56

Kiitokset tsemppauksesta. :D

Vaikkakin hieman paha maku tuosta kuuntelusta suuhun jäi. No, onneksi on vielä kirjallinen osuus edessä. Ja vaikka ei nyt heti tärppäisi, ainahan tulosta voi keväällä yrittää parantaa. :tilt:
Lisäksi olihan mulla jo etukäteen tiedossa se seikka, että ruotsi ei nyt varsinaisesti ihan vahvinta alaani ole.

Multakin vielä Emilialle onnea tielle tupakoimattomuuteen!
Maija

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 09 Syys 2008 16:22

Kiitos onnitteluista! :D Synttäripäivä meni (rahanmenoa lukuunottamatta) hyvin normipäivän tavoin. Ei kai sitä näin vanhana enää jaksa innostua...

Emilialle multakin tsemppausta savuttomuuteen.

Soitin juuri Norjaan. Jestas että osaa olla vaikea kieli! :friikki: Ja sinne mun ehdoin tahdoin pitää sitten tunkea... :veivi: Selvisipä sekin, ettei vieläkään ole asuntoa. Mutta lupasivat kokeilla järjestää jotain tilapäistä sitten, jos ei tärppää ennen lokakuuta. Huokaus... Eikö sitä ihminen voi vain jäädä turvallisiin ja helppoihin kuvioihin kotimaassa? Pitääkö välttämättä tehdä elo hankalaksi?
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 09 Syys 2008 17:34

Olin tänään työhaastattelussa ja meni vähän miten meni. Aavisteluni osui oikeaan ja äsken soitettiin, että valinta ei tällä kertaa kohdistunut minuun. Ei kai sitten muuta kuin uutta matoa koukkuun, huomiseksi olen sopinut kaksi haastattelua ja perjantaillekin olis vielä yksi.

Pitää keräillä itsensä huomiseksi, se tän päiväinen paikka olis ollut semmoinen eniten mua kiinnostava työ, mutta minkäs sille enää mahtaa. Muutenkin vähän apea mieli, vuokraheppani hevoskaveri oli jouduttu lopettamaan toissapäivänä ja "mun" heppa oli myös vähän apealla tuulella. :huoh:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Janet » Ti 09 Syys 2008 21:46

YÖÖÖH!

Multa lähti ukkovarpaan kynsi irti! Laitoin sukkaa jalkaan ja sitten tunsin, että nyt irtos. Tiesin, että heikosti se enää on kiinni, mutta en voinu irrottaa sitä itse. Tänään se sitten lopulta tapahtui, mitä olen aina pelännyt sukkaa jalkaan laittaessani. Huusin, itkin ja nauroin. Se kun jäi pienesti kiinni varpaaseen. Ja kykeninkö katsomaan sitä ja mahdollisesti itse irroittamaan sen? En. Luojan kiitos olin porukoilla kylässä. Odotin niin kauan, että äiti tuli takas sisälle ja ulvoin sen auttamaan. Edelleenkään en voinut katsoa sitä kynttä. Äiti sitten irrotti sen ja minä huusin. Ei se kyllä ollut edes kipeä, mut mä ulvoin sitä iljettävää oloa vastaan. YÖÖH. Vieläkin puistattaa. Äidin jopa piti laittaa siihen laastari, kun mua oksetti sen varpaan katsominen. En tiedä, miten tulevaisuudessa selviän mahdollisista laastareiden vaihdoista.

Siis yök, oksettavaa.

Mut äiti on mun sankari. :sydän:
Janet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 09 Syys 2008 22:52

Janet ei sitten ainakaan hoitoalaa ole ottamassa elämän tehtäväkseen :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 09 Syys 2008 23:09

Liikaa ohjelmaa, liikaa ohjelmaa. :sekopää: Torstaille olis kaks menoa yhtä aikaa ja toiseen niistä oon jo lupautunut. No, onneksi saatan keritä ainakin hetkeksi myös sinne toiseen paikkaan. Tänään on tän viikon ainut arki-ilta, kun ei oo mitään menoa. Mutta tällaista tää opiskelujen alku on. :virnu: Mutta omapa on asiani, kun haluan joka paikas olla ja oon huono laittamaan tärkeysjärjestykseen menoja. Ja opiskellakin pitäis jossain vaiheessa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 10 Syys 2008 00:17

Kirjoittelin taas pitkää vastausta viestiin, sitten päätin ettei maksa vaivaa ja hylkäsin pohjan. Ehkä mä olen jollain tavalla kehittynyt, kun en aina heti ole päätäni aukomassa, jos jossain en ole samaa mieltä. Voihan sitä paremminkin aikansa käyttää - vaikka kirjoittamalla ilmoituksen siitä, ettei kirjoittanut viestiä :keijo: No kyllä mä tästä sain enemmän irti kuin olisin saanut alkuperäisestä viestistä. Terapiaa.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 10 Syys 2008 07:51

Janet :virne:

Leivoin eilen kakun :D Tai no, nakitin Miestä minkä kerkesin, mutta kyllä mä ainakin
suklaat ja voit sulatin. Vatkaaminen on niin tylsää puuhaa että sluibaan siitä aina kun
mahdollista. Sen yhden suklaapaketin kyljessä on niin helppo mutakakkuohje, että sen
kanssa ei voi epäonnistua.

Tänään alkoi tökkiä aamuherätykset. Kai kaksi aikaisempaa aamua meni uutuudenvie-
hätyksessä loman jälkeen tai sitten BB:n katsominen yömyöhään alkaa vaatimaan veron-
sa. Tänään kyllä jätän BB:n väliin, ihan oikeasti jätän... kai.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Janet » Ke 10 Syys 2008 08:00

@gen.fi kirjoitti:Janet ei sitten ainakaan hoitoalaa ole ottamassa elämän tehtäväkseen :virne:

Lastenhoitaja tässä hei! :tsau: Eikä kun mä luulen, että jos jollain toisella lähtis varpaankynsi irti, mä ehkä pystyisin kattomaan. Kunhan se ei vaan lähde multa. :virne: Mulla on nyt vasemmassa jalassa kaks laastaria, kun pikkuvarpaassa on rakko ja ukkovarpaasta puuttuu kynsi. Kyllä mä sit osaan! :virne:

Mut vieläkin puistattaa ja yököttää, jos suon ajatuksen varpaalle, hyii.
Janet

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 10 Syys 2008 08:49

Outolintu kirjoitti:Soitin juuri Norjaan.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ke 10 Syys 2008 11:19

Janet :bubbles:
Tuo kynsi-juttu, siis yöh!
Itse ehkä kestäisin jos multa lähtisi kynsi. Mutta en ehkä jos jolta kulta muulta. Vaikka kyllä silti utelias olisin ja väkisin sitä katsoisin :virne:

Eilen en sitten ostanutkaan B&J:tä. Mutta sen sijaan sorruin ostamaan hiili- ja lyijykynäkokoelmat. Kummassakin 24kpl, yhteensä nuo kaksi maksoivat muistaakseni 46,90 :nolo:

Ja töitä pitäisi hakea. Pitäisi jaksaa soitella sinne tänne. Etenkin nyt päiväkoteihin yritän päästä. Mutta kun olen niin laiska ja avuton työnhakija.
Motivaatio on jotenkin niin nolla ollut koko syksyn, pitäsisi sitten opiskella tai käydä/hakea töitä. Ainoa mihin tällähetkellä olen motivoitunut on se saksan opiskelu. Tai, ainakin vielä olen kun en ole edes aloittanut sitä vielä. Tänään illalla ensimmäinen tunti. :huoh:
Huoh, mitä mä teen?
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 10 Syys 2008 21:11

V*u mikä päivä. Töissä sai taas kuulla sellasta shaibanjauhantaa firman puolelta, että heihei. Kohtahan sitä uutta duunia on jo aikakin ettiä, eiköhän tuolla oo nyt näytetty kaikki mahdollinen, kun ei muuhun anneta edes mahdollisuutta. :viha: Puolukkapäivät. :epäilevä: Tanssituntiki meni v*tuiksi, kun en jaksanut nostaa jalkoja enkä tajunnut, mikä on tahti jajaja... Ei musta tanssijaa saa vaikka kuinka haluisin. Masentaa. :(

Onneks tv:stä sentään tulee futista (suomi häviää kuitenki :epäilevä: ) ja Fazerin Omar-suklaasta on vielä muutama rivi jäljellä. Ja onneksi kello on jo paljon. Mulle ei kannata tänään puhua. Mut yhtään tupakkaa en oo polttanut sunnuntai-illan jälkeen. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ke 10 Syys 2008 22:51

Olen ollut poissa niin kauan, että en millään viitsi lukea kaikkia uusia viestejä mitä tänne on tullut. Antakaa minulle anteeksi paheeni. Ensin huomasin olleeni poissa viikon, sitten kaksi. Kaksi muuttui kuukaudeksi ja kuukausi kahdeksi. Runollista. Nyt oli pakko tulla katsomaan, mitä täällä on tapahtunut. Liikaakin on tapahtunut ja minä olen tippunut kärryiltä. Ehkä te voitte vetää mut takasi kärryihin vielä tässä. :hullu:

Tässä välissä mulle on tapahtunu lyhykäisyydessään seuraavaa:
Paloin ainoana hellepäivänä heinäkuussa, merivesikin oli lämmintä sinä päivänä. Loma alkoi ja matkustin Tampesteriin kylään ja ostin verhot. Lomailin kotosalla ja porukoiden kanssa hengaillen. Vietin aikaa fammon ja faffan kanssa, sekä kävin visiitillä mummulla. Mummu on kiva. F&F on myös kivoja.

Opiskelu alkoi ja mulla on ihan hitosti tekemistä tänä vuonna. Pitäisi opiskella tuplamäärä pisteitä verrattuna muihin vuosiini. Sen siitä saa kun on laiska paska opiskelujen alkuvaiheessa. Olen ainejärjestön pj, enkä tiedä mistään mitään enkä osaa johtaa ja en osaa mitään muutenkaan.

Kaverini mieli ei ole enää kaksimielinen, vaan puti puhdas ja suorastaan neitseellinen. Tää on tän viikon parhain vitsi.

Olen ehkä koukussa Big Brotheriin, vaikka joskus olen vannonut, että en koskaan tule katsomaan kyseistä tyhmää seikkailusarjaa. Nyt katson ja luulen, että voisin vielä elää päivän ilman annostani. Ensi viikolla en ehkä enää pysty siihen.

Loppu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 11 Syys 2008 00:17

Tänään oli eka Saksan tunti. Nyt osaan jo jopa esitellä itseni ja ja... Ja toivottaa hyvät yöt! :)
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja theia » To 11 Syys 2008 01:21

tänään oli ihan kiva päivä :D olin kaverin (+sen kaverin, joka alkaa olla mun kaveri myös :D ) kanssa limpalla ja sain kuulla että kaverit lähtee saariselälle duuniin puoleksi vuodeksi! On hyperonnellinen kaverin puolesta, joka on kaivannut maisemanvaihdosta. Ikävä tulee, mutta mietin sitä vasta sitten.

Myöhemmin kruisailtiin hetki nsexpoikkiksen ja sen kaverin kanssa, ja olin ihan adhd. Oli kiva olla taas oma hölmö itsensä :D kotonakin ehdin viettää äiti-tytär -aikaa :D

Huomenna kampaaja (ehkä), sauna, muutama siideri ja elokuva. Pre-lauantai.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 11 Syys 2008 07:41

skray on bäk! Mä just eilen mietin, että missäköhän tsubu luuraa, kiva että tulit takaisin! :superhymy:

Mulla on tänään synttärit :tilt:

Sain eilen isältä synttärishekin, mutta en saa lunastettua sitä kun se on uudella nimellä
eikä mulla ole vielä uusia papereita :keijo: Tili ammottaa tyhjyyttään ja lahjarahalle olisi
käyttöä. No, onhan se shekki ihan kivannäköinen, mä voin vaikka ihailla sitä siihen asti
että saan uudet henkkarit ja rahat siitä tilille :tilt:

Eilen oli kiva ilta, käytiin vanhempien ja veljen kanssa ulkona syömässä synttäreitten kun-
niaksi. Ei tarvinnut enää paljoa syödä illalla kun veti itsensä killilleen ravintolassa. Velikin
lähti mukaan, se oli positiivinen yllätys. Sitä on aina niin kiva nähdä. Ja on tietty porukoi-
takin :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 11 Syys 2008 09:56

Hyvää syntymäpäivää Sippuralle :hehei:

Omaa ilmoitusta: hitsin nuha taitaa iskeä päälle, leuat ovat niin jumissa että korvissa soi, kahvinjuontia on pitänyt rajoittaa närästyksen vuoksi, mutta ainakin illalla tulee Farscape :pomppu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 11 Syys 2008 10:50

Kahlasin Farscapen läpi joskus aikoja sitten, enkä enää viittis katsoa... Jotenkin höperö sarja, kuten myös Lexx. Mieluummin olisin katsonut lisää SG-1:a, mutta menivät pentele lopettamaan sen.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 11 Syys 2008 11:02

Fantsu kirjoitti:Kahlasin Farscapen läpi joskus aikoja sitten, enkä enää viittis katsoa... Jotenkin höperö sarja

:kauhistunut:

:pitsläp:

Kerrankin toivoo, että olis televisio. Joo, löytyy kans Farscapet omasta takaa, mutta ei niiden katsominen putkeen ole ihan sama, kuin katsoa telkusta kerran viikossa tuleva jakso.

Öö... missäs ketjussa mä olenkaan? Ai, ilimootusta :keijo:

Ei ole ilmoitettavaa sen kummemmin. Töissä on järisyttävän hiljaista, vaikka (tai koska) mun osastolta on maanlaajuisesti kaikki pomot sullottuna jonnekin paattiin, joka seilaa tuolla jossain.

Olen myös ollut reipas tyttö, pyöräillyt töihin, tehnyt omat eväät (aamupala, lounas, salaatti, välipala) ja ja ja... Siinä se reippaus sitten onkin. Kotona on ollut niin puhki kaikesta tästä pyöräilystä, että juuri jaksaa tehdä sapuskat ja sitten pitääkin jo päästä lepuuttamaan.

Jännittävää on elo :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 11 Syys 2008 12:01

Aaaaaauuuuuu!
Mut mä olenkin enemmän sellaisen kovan scifin fani kuin scifi-saippuan... *suojautuu*

Enivei, viikon oon sairastanut ja olo on edelleen aika karmea. Kurkussa oleva lima jarruttaa paranemista. Ja se, etten ehdi makoilemaan kotosalla.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 11 Syys 2008 12:12

Fantsu kirjoitti:Kahlasin Farscapen läpi joskus aikoja sitten, enkä enää viittis katsoa... Jotenkin höperö sarja, kuten myös Lexx.

En nyt menisi vertaamaan Lexxiä ja Farscapea toisiinsa, varsinkin kun Lexx oli enemmän tai vähemmän tarkoituksella hömppä & Sexx.

Farscapessa oli, myönnettäköön, omat hervottomat hetkensä, mutta useammin siinä oli etiikkaa ja moraalia pohtivia jaksoja.

Huomaatteko, osaan puhua vaahtoamatta Farscapesta niin halutessani :aukku:

SG-1:stä olen samaa mieltä, ja nyt vielä näyttää että minulta puuttuvat kaudet eli 4 ja 5 eivät taida tulla halpispakettina ollenkaan :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 11 Syys 2008 15:40

Mäkin voin myöntää, että ehkä Farscapessa voi tiettyä höperyyttä olla, mutta se vaan tekee siitä paremman :ahihi: Kai sitä on sen verran höperö itsekin. Ja olenhan mä jo kertonut, että muhun uppoaa muutenkin jos mikä hömppä ja humpuuki :tilt: Paitsi ettei Farscape noihin kategorioihin mene, tietenkään. Mutta noin muuten.

Lexxistä en ole koskaan kuullutkaan, saati sitten nähnyt :o:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Maija » To 11 Syys 2008 18:04

Onnittelut Sippuralle! :hymyhali:

Ja skraylle päk in pisnes -halit. :hymyhali:

Olin sitten koulusta tänään Heurekassa. Viimeksi tuolla tullut vierailtua joskus 11-vuotiaana.
Teimme dna-elektroforeesin. Pitänee kertoa vanhemmille, ettei taida tähän sukuun ainakaan meikäläisen osalta kemian Nobelia tulla. :keijo:

Jumalaton nälkä, en ole saanut syötyä tänään kuin pari sämpylää. Kohta siis etsimään jostakin ruokaa, kunhan saan taas itseni koottua ulos lähtemistä varten.
Maija

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 11 Syys 2008 18:19

Paljon onnea Sippuralle!

Onko muuten Heurekassa vieläkin ne kierrätys/muu ympäristönsuojelu- ja autonäyttelyt?
Huvittaisi nimittäin käydä siellä, mutta en jaksa sitä samaa näyttelyä uudestaan käydä katsomassa.

Sain koulusta jo viime viikolla semmoisen Valtti-kortin, jolla saa kivoista kulttuurijutuista alennusta (esim. Kansallisoopperan oopperoihin 12e/lippu, tosin ei ensi-iltoja).
Noita kortteja jaetaan siis vantaalaisille ysiluokkalaisille.
Sillä saisi myös Heurekasta alennusta.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Shay » To 11 Syys 2008 20:37

Tänöön on :epäilevä: -olo. Tympii kaikki mahollinen. :epäilevä: Ja väsyttää ihan ketusti. Ei jaksais mennä töihin huomena, mutta
kun todistaa pomoille, että minähän osaan tehä kaiken, niin sitten saa tehä kaiken. :epäilevä: Haluaisin vaan nukkua (ehkä
jonkun suloisen nallekarhun vieressä (enkä nyt puhu lämpimästä olusesta) ja sitten hillua ihanaisessa syyssäässä pihalla.

---

Skrääkkä is päk. :tilt: Eikä häivytä heti taas poijes. :soosoo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa