A.J. on edelleen mun suosikkini ja tuskinpa se kovin helposti muuttuu.

Gaffa kirjoitti:Se tumma tyttö on kai Eugena.
Eka kirjotit Eugene ja rupesin korjaamaan,
Muokkasit, senkin juonikas ihminen. 

Ihan mieletön kuva. 

Ei vaan sovi mun pirtaan. Se Melrose vai mikä sen nimi nyt olikaan on kanssa ihan hirvee (varsinkin luonteeltaan, mutta ei kyllä ulkonäkökään kolahda). Tätä kautta on tullut nyt niin vähän seurattua, että mitään syvällisiä pohdintoja ei pysty tekemään (niinku niitä nyt multa koskaan muutenkaan tulis). Jos nyt väkipakolla joku suosikki pitäs nimetä, ni se ois varmaan Brooke.

Sen yli-positiivisuus tuo mieleen erään ei-niin-mukavan-tutun. En tykkää. 

Lainailen itseäni. Nyt ne meni sitten pilaamaan Australia-versionkin ottamalla sen täyteen teini-ikäisiä kakaroita. Yritä niitä nyt sitten katsella ilman takaraivossa jyskyttävää namusetä-pedofiili-fiilistä.Jorssi kirjoitti:Australian huippumallia sen sijaan olen seurannut hyvinkin aktiivisesti. Se on mun mielestä n. kymmenen kertaa kiinnostavampi ja mukavampi katsoa kuin Tyrä-originaali. Eikä vaan sen takia, että tissejä ei oo sensuroitu.![]()
Jorssi kirjoitti:Lainailen itseäni. Nyt ne meni sitten pilaamaan Australia-versionkin ottamalla sen täyteen teini-ikäisiä kakaroita. Yritä niitä nyt sitten katsella ilman takaraivossa jyskyttävää namusetä-pedofiili-fiilistä.

Tommonen huohottamassa niskaan, nauraisin varmaan katketakseni. Tykkäsin Melrosen kuvasta ehkä eniten. Suosikkia en osaa valita, Melrosen kuvat onnistuvat ok, mutta sen naama ei muuten miellytä. Kaksosten olemus luonnossa edelleen kuin tukkijätkillä tai jotain. 
shaana kirjoitti:Hyyi se äijä niissä toisissa kuvauksissa![]()
Todella ällöttävä tyyppi kyseessä.

Tyräkään ei ole enää niin mallimainen kuin muinoin. Jaeda otti aika raskaasti sen epsanjalaismiehen sanat, ehkä turhankin. Työtä tuo kuitenkin on ja ulkonäöstään pitää sietää ihan saatanasti kommenttia - vaikka rasismi nyt onkin ihan eriasia ja se kundi olikin törkeä.shaana kirjoitti: En ihan tajua kaksosten roikottamista mukana, toinen niistä on tosiaan pökkelömpi, enkä mäkään muista kumpi, mutta ei se toinenkaan mitään tähtiainesta mun mielestä ole.![]()
Kuitenkin ne

CariDee on edelleen suosikkini.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa