Huippumalli haussa

Re: Huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 09 Syys 2008 23:57

Hyvä, että Moniquesta päästiin tässä vaiheessa eroon. Miten muka tuollainen ihminen voisi pärjätä mallimaailmassa? Sarjan perusteella hän polttaisi sillat alta aikayksikön ja sitten on vaikea enää mitään uraa rakentaa. Mutta samapa tuo. En tykännyt muutenkaan. :nirppa:

A.J. on edelleen mun suosikkini ja tuskinpa se kovin helposti muuttuu.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja kmaria » Ke 10 Syys 2008 16:00

Monique oli kyllä niin käsittämätön tapaus, huh.

Mulla ei ainakaan vielä ole varsinaista suosikkia, mutta pidän kyllä jotenkin kaksosista, vaikkei heidän kävelyssään olekaan hurraamista. Tyraa en oikein jaksaisi minäkään enää.

Australian versiosta alkoi eilen toinen tuotantokausi, ja musta oli mukavaa, että ekassa jaksossa näytettiin hakukiertuetta. Suomen Huippiksissa mua ainakin jotenkin häiritsi se, ettei näytetty juuri ollenkaan sitä, minkälaisia tyttöjä sinne haki ja miten päädyttiin finalisteihin. Se tosin ihmetytti vähän, kun alussa kerrattiin Ameriikan version viidettä kautta. Ja parastahan tässä aussiversiossa (ja toki muidenkin maiden) on se, että se tulee niin usein. En siis tietenkään ole koukussa, mutta... :virne:
kmaria

ViestiKirjoittaja tahris » Ke 10 Syys 2008 16:57

Mantrasin Amerikan Huippisten lopussa koko ajan "Monique tippuu - Monique tippuu" - ja se tehosi! Ei tippunut Etique (vai mikä vattu sen muijan nimi oli, joka ei näyttänyt yhtään miltään kuvassaan). Todella outoa, että Amerikan Huippiksessa tiputetaan näin pian ihan ilmiselvä katsojamagneetti, mutta ehkä Monique oli aivan liian lapsellinen, aivan liian typerä, aivan liian kiukku-uhmaikäinen.
Mun mielestä oli aivan ihmeellinen tehtävä tuo kävellä tommosista ponttooneista veteen rakennetulla catwalkilla. Kuka ihme siinä onnistuisi? Tai tehdäänkö tuollaisia todellisuudessa oikeasti muuten kuin mallien kiusaksi ja katsojien myötähäpeäksi???
Mun suosikki on tällä hetkellä A.J. Sillä on ihan asenne, kaunis ja hienot hiukset ja asennekin kohdallaan.
Miksi ne kaksoset kävelee kuin jotkin tukkijätkät, selkä kumarassa harppovat kummallisen näköisen. Tekisi mieli kiljua, että selkä suoraksi, ryhti suoraksi senkin tumpelot. Kävelisiävt uljaasti, silleen ne näyttäisi tuhat kertaa paremmilta.
Tästä Etiquesta (en minä muista mikä sen oikea nimi on, mutta se, joka jäi Moniquen kanssa vikapariksi viime ohjelmassa) ja Melrosesta saattaa tulla seuraavat draama queenit.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 10 Syys 2008 20:50

Se tumma tyttö on kai Eugena.
Melrose on kyllä minustä häikäisevän kaunis, mutta vähän ärsyttävä.
Mäkin tykkään eniten A.J:sta. Se kävely :tipahdus:
Mä en jotenkin tykkää niistä kaksosistakaan, tosin hyviä kuvia varsinkin se poikamaisempi on saanut aikaiseksi.
CariDeestä tykkään, ehkä.
Se muistuttaa vähän viime kauden Joanieta, joka oli mun ehdoton suosikki.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 10 Syys 2008 20:54

Gaffa kirjoitti:Se tumma tyttö on kai Eugena.

Elä nää horjuta mun mielenterveyttä. :seko: Eka kirjotit Eugene ja rupesin korjaamaan,
että se on Eugena, mutta yhtäkkiä sitaatissa lukikin Eugena, mutta kun painoi bäkkiä luki
Eugene. :seko: Muokkasit, senkin juonikas ihminen. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 20 Syys 2008 01:13

Mä tykkään siitä intialaisesta tytöstä. Ei ehkä onnistu kuvissa maailman parhaiten, mutta voi luoja miten kaunis se on! :tipahdus:
AJ kuuluu suosikkeihin myös.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 22 Syys 2008 22:47

Katsoin viime viikon jakson vasta tänään. Sirkuskuvat olivat enimmäkseen onnistuneita.
A.J:n kannibaalikuva. :tipahdus: Ihan mieletön kuva.

Todella hyviä olivat myös elefanttityttö-CariDee ja lintunainen-Eugena. Myös sen intialaisen tytön kuva oli hyvä, vaikka jättiläisnaiselta hän ei siinä näyttänytkään. Kauniilta tosin.

Kaksosten kuva oli aika hyvä. Ja tämä ärsyttävä tyttö, josta otettiin Vanha nainen nuoressa vartalossa -kuva, oli hyvä, vaikka oli kuva toki pelottava (mutta niinhän sen kuuluikin olla).

Häätöuhan alla olivat oikeat tytöt. Nimiä en vain muista. Olisin tosin toivonut, että se lyhyt hiuksinen olisi tippunut. Aikoo varmaan jokaisessa tulevassa jaksossa valittaa hiuksiensa kohtaloa. :epäilevä:

Muoks. Ja löytyyhän sarjasta miehistäkin silmänruokaa. Nigel Barker. :kuola:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 23 Syys 2008 02:48

No nyt se tämän foorumin yleisön suosikki AJ putos. En nähny jaksosta kuin ihan lopun, joten en voi mitään kommentoida. Toinen pohjakakkosista oli taas se lyhythiuksinen valittaja, joka jostain kumman syystä ei vaan tipu sieltä. Mun mielestä se Anchal ei edes ole kaunis. :sori: Ei vaan sovi mun pirtaan. Se Melrose vai mikä sen nimi nyt olikaan on kanssa ihan hirvee (varsinkin luonteeltaan, mutta ei kyllä ulkonäkökään kolahda). Tätä kautta on tullut nyt niin vähän seurattua, että mitään syvällisiä pohdintoja ei pysty tekemään (niinku niitä nyt multa koskaan muutenkaan tulis). Jos nyt väkipakolla joku suosikki pitäs nimetä, ni se ois varmaan Brooke.

Australian huippumallia sen sijaan olen seurannut hyvinkin aktiivisesti. Se on mun mielestä n. kymmenen kertaa kiinnostavampi ja mukavampi katsoa kuin Tyrä-originaali. Eikä vaan sen takia, että tissejä ei oo sensuroitu. :pahasetä: :vihellys:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 23 Syys 2008 07:29

Yhtään kokonaista jaksoa en ole katsonut, mutta sen eilen pudonneen tytöt hiukset
oli aivan tajuttoman upeat!

Ja Tyralla oli tytöt niin tiskillä, että :ahihi:

Sen lisäksi mä löysin mein digiboksilta Plus TV -nimisen (?) kanavan, ja sieltä tuli Tyra Banks Show :täpinä:
"Silloin kun minä jouduin laihduttamaan / muuttamaan kotoa 14-vuotiaana / olin Voguen kannessa /
olin kuvattavana etelämantereella..."
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja tahris » Ti 23 Syys 2008 16:15

Minen kestä Melrosea. Se melkein kietoo kielensä tuomareitten tai kenen tahansa jumalanaan pitämänsä ihmisen ympärille, suu korvissa valmis mielistelemään. Sitä on niin vastenmielistä katsoa ettei voi katsoa. Vaikka se saa aikaiseksi hyviä kuvia, niin inhoan sitä ihmistä, inhoan.
Suretti, kun A.J. tiputettiin. Sen edellinen kuva oli niin vahva, että mun mielestä tuomareitten olisi pitänyt ottaa se huomioon.
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 23 Syys 2008 22:26

A.J ei onnistunut tällä viikolla. Mutta ihana se silti on. Harmi, että se tippui. Ja vielä kun se lyhythiuksinen valittaja (tarkistin nimen) Jaeda jäi... :huoh:

Melrose on ärsyttävä. Ja se ainainen irvistävä hymy. :epäilevä: Sen yli-positiivisuus tuo mieleen erään ei-niin-mukavan-tutun. En tykkää. :nirppa:

Brooke (jota en edes muistanut viime viikon jaksoa kommentoidessani) oli tällä viikolla yllättävän hyvä. Siitäkään en jostain syystä kuitenkaan oikeen tykkää. Jokin hänen olemuksessaan ei vaan miellytä mua.

Anchal (tämän intialaisen tytönkin nimi piti tarkistaa) on kyllä hyvä kuvissa, mutta kuvien ulkopuolella hän on lähes kokoajan todella anteeksipyytelevä. Se taas latistaa fiilistä hänestä.

Caridee on tämän hetken suosikkini. Kuvat onnistuu ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Välillä hän kyllä muistuttaa Melrosea, mutta hänellä ei ole Melrosen ärsyttäviä piirteitä. :D

Eugenasta tykkään usein kuvissa, mutta kuvien ulkopuolella hän ei useinkaan oikein sykähdytä.

Ja sitten ovat tietysti Amanda ja Michelle (, joista en vieläkään muista, kumpi on kumpi). Hyviä kuvia tulee, mutta jokin klikkaa. Ja toisen heistä jatkuva anteeksipyytelevä olemus ärsyttää...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 23 Syys 2008 23:54

Jorssi kirjoitti:Australian huippumallia sen sijaan olen seurannut hyvinkin aktiivisesti. Se on mun mielestä n. kymmenen kertaa kiinnostavampi ja mukavampi katsoa kuin Tyrä-originaali. Eikä vaan sen takia, että tissejä ei oo sensuroitu. :pahasetä: :vihellys:
Lainailen itseäni. Nyt ne meni sitten pilaamaan Australia-versionkin ottamalla sen täyteen teini-ikäisiä kakaroita. Yritä niitä nyt sitten katsella ilman takaraivossa jyskyttävää namusetä-pedofiili-fiilistä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja tahris » La 27 Syys 2008 18:17

Jorssi kirjoitti:Lainailen itseäni. Nyt ne meni sitten pilaamaan Australia-versionkin ottamalla sen täyteen teini-ikäisiä kakaroita. Yritä niitä nyt sitten katsella ilman takaraivossa jyskyttävää namusetä-pedofiili-fiilistä.

Monet huippumallithan ovat todellakin aloittaneet tossa 14-15-vuotiaina malliuransa. Täytyy vain toivoa, että nämä mallibisneksessä pyörivät sedät, stailistit, suunnittelijat, valokuvaajat (etenkin) sun muut pitäisivät myös näppinsä erossa tyttösistä. Se aussihuippiksen meikkiguru, mikä Napoleon
se nyt olikaan, on niin (mun mielestä) niin rasvaisen irstaan näköinen kuin olisi just ja heti valkkaamassa parhaat päältä (hyi, mikä ajatus)...
Kieltämättä mullekin tuli mieleen monesti, että näitä tyttösiä pitäisi jonkun suojella erityisesti, eikä jättää ihan omilleen pärjäämään, ettei
mitään pahaa sattuisi, kun moni on niin nuori ja niin kokematon. Tosin moni on sitten jalat maassa ja järkeviä, ettei meikäläinen tuossa iässä
ollut lähimainkaan. :nolo:
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 28 Syys 2008 06:35

Kuinka epäreilua, että te katotte siellä Australian Huippista, ja minä en pysty, vaikka asun täällä! Täällä pyörii myös paikallinen versio Make Me a Supermodelista, jonka brittiversio kai pyörähti joskus Suomessakin.

Jospa piakkoin sais sen telkan, niin vois alkaa tuijottamaan tyttöjä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 30 Syys 2008 13:19

Ihan skeidaa A.J:n lähtö. Nyt lähti sitten se psykopaatin silmät omaava nuori flikka, Brookeko se oli nimeltään.
Jakson loppusuoralla kuvia tarkastellessa oikein pisti silmään photoshoppailu, siis ihan häiritsevästi. Ja Tyrä ottaa aina mustavalkokuvia, miksi? Kauniitahan ne toki ovat, mutta niitä lienee myös helpompi muovata haluamaansa muottiin? :p
Hyyi se äijä niissä toisissa kuvauksissa :virne: Tommonen huohottamassa niskaan, nauraisin varmaan katketakseni. Tykkäsin Melrosen kuvasta ehkä eniten. Suosikkia en osaa valita, Melrosen kuvat onnistuvat ok, mutta sen naama ei muuten miellytä. Kaksosten olemus luonnossa edelleen kuin tukkijätkillä tai jotain. :sori:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 30 Syys 2008 19:11

shaana kirjoitti:Hyyi se äijä niissä toisissa kuvauksissa :virne:
:femmat: Todella ällöttävä tyyppi kyseessä. :umpfh:

Melrose onnistuu kuva toisensa jälkeen. Tyran ottama kuva ei ollut mielestäni kuitenkaan kovin onnistunut. Tyyppi ei kuitenkaan muuten miellytä.

Monikaan Tyran ottamista kuvista ei ollut kovinkaan onnistunut. Tyypit hehkuttaa jotain kuvaa ihan tohkeissaan. Itse en kuitenkaan nähnyt raivoa kseisissä kuvissa. Monet Tyran ottamat kuvat ovat olleet mielestäni hyviä, mutta tänä vuonna suurin osa oli mielestäni jopa melko huonoja. Suuresta osasta ei olisi vihaa poiminut, jos ei olisi tiennyt, mitä etsiä.

Brookesta en pitänyt missään vaiheessa, joten ei mua haittaa, että hän tippui.

Ja mistä Jaeda valittikaan tällä kertaa. Hiuksistaan. Yllätys, yllätys. :epäilevä:

CariDee on edelleen suosikkini.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 30 Syys 2008 21:03

Ärsyttää, kun aina ANTM:ssa roikutetaan jotain kuollutsilmäistä kurppaa mukana odottaen, että
sen potentiaalista syntyis jotain, mutta kun ei siitä synny. Eugena ois saanu lähtä. :kiroilu:

Australian versiossa oli melko tyylikkäitä tyttöjä. Se punatukkainen, pitkä laiheliini oli tosi kaunis
tai ainakin erittäin mallimainen. Onneksi Sophie tippui. Karmia ämmä eikä kuvatkaan ollu hyviä. :kieli:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 30 Syys 2008 21:49

Mielummin olisin kyllä Jaedan tiputtanut, kun Brooken, koska Brookella on ollut parempia kuvia aikaisemmin kuin Jaedalla.
Sitä paitsi Jaeda on ärsyttävä.
Jaeda :kieli:
Gaffa

ViestiKirjoittaja tahris » Pe 03 Loka 2008 21:04

Aussihuippiksessa tippu Paloma :hehei:
Vaikka se tuotti hyviäkin kuvia,niin sen asenne oli ihan persposkien välistä. Hirveitä aggressiokohtauksia ihan ihmejutuista
ja ristiriitaisia kommentteja. "Jordan voitti, kun se oli hyvä." "Jordan voitti säälistä." Ja yhelle ainoalle kaverilleen, Stephille,
sanoo, että sen ois pitänyt olla vikakaksikossa hänen sijastaan. Ja sitten muka putosi, koska oli liian hyvä eikä jaksanut
enää yrittää tosissaan. Siis haloo, toivottavasti tyttö saa apua itselleen kun elää tuollaisessa kummallisessa kuplassa.
Mutta ei se "Iskuryhmäkään" kiva keksintö ollut silloin, kun Paloma ja Steph vielä olivat kavereita.
Jotain rotia olla pitää ton ikäisillä ja tuollaisessa tilanteessa!
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
tahris

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 20 Loka 2008 21:02

Lähtihän se Jaeda viimein. Lähes joka viikko tuntui, että hajoan myötähäpeästä ja ärsytyksestä katsellessani huonoja suorituksia ja asennevammaa. Nyt kidutus on siis ohi. :D

CariDeen puolesta pelotti kovasti. Miun rokkitsigunoiden (AJ ja Megg) lähdettyä CariDee on noussut ykkössuosikiksi. Toivottavasti ei mokaa ensi viikolla.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 21 Loka 2008 12:19

CariDeen puolesta jännättiin täälläkin. Siitä on tullut mun suosikki kans AJ:n tiputtua.

Ensi viikolla vois tippua se heikompi kaksonen. Edelleenkään en muista kumpi on kumpi.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 21 Loka 2008 18:47

Myönnetään, että se mainos meni kyllä täysin mönkään CariDeen osalta. Jännitin mäkin, kuinka yksi huono suoritus voisi pudottaa naisen jatkosta. Hyvä että jäi kuitenkin. En ihan tajua kaksosten roikottamista mukana, toinen niistä on tosiaan pökkelömpi, enkä mäkään muista kumpi, mutta ei se toinenkaan mitään tähtiainesta mun mielestä ole. :sori: Tyräkään ei ole enää niin mallimainen kuin muinoin. Jaeda otti aika raskaasti sen epsanjalaismiehen sanat, ehkä turhankin. Työtä tuo kuitenkin on ja ulkonäöstään pitää sietää ihan saatanasti kommenttia - vaikka rasismi nyt onkin ihan eriasia ja se kundi olikin törkeä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 22 Loka 2008 23:53

shaana kirjoitti: En ihan tajua kaksosten roikottamista mukana, toinen niistä on tosiaan pökkelömpi, enkä mäkään muista kumpi, mutta ei se toinenkaan mitään tähtiainesta mun mielestä ole. :sori:

Tyrä on aivan rakastunu noihin kaksosiin. Mää en osaa erottaa niitä toisistaan (enkä haluakkaan)
Michelle tais olla se lepso poikatyttö, joka ei halunnu alunperin malliksi, vai? :riips: Kuitenkin ne
molemmat on kauheita pökkelöitä tosiaan ja ois jo aika heittää ainakin toinen niistä mäkeen. Ei
ne niin hyviä voi olla ees absurdissa mallimaailmassa. :kieli:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 26 Loka 2008 01:43

Olin vähän jäljessä näissä jaksojen katsomisessa. Viime jaksoa edellisen jaksossa se intialainen tyttö tippui ja oli kyllä aikakin. Hän lopetti täysin yrittämisen, joten ihan oikein, että hän lähti. Alkasi ottamaan jo päähän tuo, että hän ei yritä kunnolla.

CariDee oli aivan ihana kuvissa ja oli aivan hulvatonta katsoa hänen heittäytymistään tuomareiden antamaan tehtävään "hide dizzily". En vain voinut olla nauramatta. Mahtavaa. :sydän:

Ja sitten tämän viikon jaksoon. Vihdoinkin Jaeda tippui. Tätä onkin odotettu kauan! Sekä Jaeda että CariDee suoriutuivat surkeasti mainoksen kuvauksesta, mutta onneksi tuomarit tekivät oikean päätöksen. :) CariDee on edelleen suosikkini.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 04 Marras 2008 14:42

No ni, molemmat kaksoset on potkittu pellolle. Toivon CariDeen voittavan, Eugena on tylsä ja Melrose ärsyttää.

Siitä olen iloinen, ettei tuossa alkuperäisessä huippiksessa ole sellaista typerää täytejaksoa kauden tapahtumista ennen finaalia, niin kuin (muistaakseni) brittiversiossa. Haluan saada selville seuraavan liukuhihnamallin ilman turhia vetkutteluja.

Nyt pyörivä brittien huippis on joka jakso pelkkää akkatappelua. Telkkarin välityksellä sitä vielä katsoo, mutta itse en jaksais tuommosessa tyttöporukassa kovin pitkään olla. Suosikkia tyttöjen joukosta ei ole löytynyt, aika samantekevää kuka voittaa. Se pitää kuitenkin sanoa, että Abigaililla on hauska aksentti (vai mikä se on? murre?).
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv