sybe kirjoitti:UPM käyttää leijupeti tekniikkaa kattiloissaan. Toki siellä mustalipeä palaa, mutta olikos pelkällä mustalipeällä koko höyryn ja sähköntuotanto? Mielestäni ne polttaa Tervasaaressa muutakin.Enpäs muista.
Jotain ne polttaa että höyryä saadaan paperikoneille,luulisi että tekevät höyrynsä jatkossakin omalla kattilalla.

Yabba kirjoitti:Jaah, mistäs lähtien seinään sprayllä maallattu kirkkovene on ollut taidetta? Tieten jos talon jullkisivu koristellaan luvan kanssa jollain ber kuvalla (johon ei sisälly kirkkoveneitä ja v*ttu, homo ja muita vastaavia tekstejä) se voitaneen laskea taiteeksi, mutta mistä lähtien laiton ilkivalta on ollut taidetta? Tosin en minä nykytaidetta ymmärrä muutenkaan...

Galileo kirjoitti:Hyvien tapojen mukaista on laittaa joku linkki tai viite, jos ei itse jaksa asiaa tarkemmin selostaa.
Back at ya. Joku raja nipoilulla.Fantsu kirjoitti:Galileo kirjoitti:Hyvien tapojen mukaista on laittaa joku linkki tai viite, jos ei itse jaksa asiaa tarkemmin selostaa.
Et lue sitten uutisia? Tai katso uutisia telkkarista? Tai selaile uutissivustoja? No kyl maar.
Kai nyt jotkut tapahtumat ja asiat voi katsoa tunnetuiksi, vai pitäisikö tämän viestin liitteeksi laittaa sanakirja?Back at ya. Joku raja nipoilulla.
Plei kirjoitti:Fantsu kirjoitti:Galileo kirjoitti:Hyvien tapojen mukaista on laittaa joku linkki tai viite, jos ei itse jaksa asiaa tarkemmin selostaa.
Et lue sitten uutisia? Tai katso uutisia telkkarista? Tai selaile uutissivustoja? No kyl maar.
Kai nyt jotkut tapahtumat ja asiat voi katsoa tunnetuiksi, vai pitäisikö tämän viestin liitteeksi laittaa sanakirja?Back at ya. Joku raja nipoilulla.
Mä olen täysin samaa mieltä Galin kanssa. Sama, mistä uutisesta puhuu, on varsin kohteliasta ja netiketin mukaista laittaa linkki siihen uutiseen, mistä jauhaa. Ei vie paljon aikaa ja helpottaa huomattavasti keskustelun etenemistä, varsinkin tällaisissa moniaiheisissa ketjuissa. Jos ei jaksa vaivautua, lienee syytä miettiä, kannattaako avata suutaan ollenkaan.
En minäkään lue joka päivä Hesaria. Kiinnostavan aiheen äärellä olisi toki miellyttävää tietää jutun juuri, jos ei ole siitä jostain syystä sattunut kuulemaan.
Shay kirjoitti:Pitäisi vaan osata tehä ero graffititaiteen ja töhryjen välille. Kirkkoveneiden ja spraypurkilla hutaistujen
tagien maalailulla ei ole mitään tekemistä kunnon graffitien kanssa. Töhryt saisi minunkin puolestani
pysyä poissa katukuvasta, mutta graffititaide on hyvinkin tervetullutta etenkin harmaisiin kaupunkimaisemiin.
), ovat vain roskaamista pysyvämmällä tavalla.
Fantsu kirjoitti:Komppaan muuten Shayta tässä asiassa. Suuri pulma on erottaa ne todelliset taiteilijat niistä, jotka luulevat oman lempinimensä olevan taidetta, kun sen sutaisee varastokopin oveen. Ei taida onnistua ikinä tuollainen tehtävä. Suosittelen nollatoleranssia edelleen ja lupia vain erikoistapauksissa tilaustöille.
Fantsu kirjoitti:Tähän tulokseen olis voitu jo päästäkin, jos taiteilijoilla ja muka-taiteilijoilla olis malttia.
LazyBastard kirjoitti:Olen samaa mieltä mielenosoittajien kanssa, että tuollaista kampanjaa ei ole mitään syytä juhlia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa