Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 11 Syys 2008 22:10

Sippuralle onnea!

Mitähän ilmoittas...
Väsyttää. Siihen saattaa olla syynä kolme (aivan peräkkäistä) loppuprojektia ja päättöpalaveri Siljalla. En jaksanut ajaa kotiin, vaan jäin yöksi Paimioon.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Plei » To 11 Syys 2008 23:24

Onnea Sippuralle multakin. :D

-

Edari kesti yli neljä tuntia. Aivot sanoo plip plap. Onneksi huomenna on perjantai ja saunapäivä. :sydän:

Kaveri lainasi mulle vuodeksi mappihyllyään, kun lähti vaihtoon. Nyt se piti palauttaa, mistä johtuen huone on kaaos. En viihdy ja sekasorto ahdistaa, mutta ei ole varaa mennä hyllyostoksille. :(
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja damn » To 11 Syys 2008 23:38

Huomenna on vapaapäivä :superhymy:. Tosin vain siksi että päätin ihan omatoimisesti pitää ansaitun vapaapäivän, kun minulla on maanantaista tostaihin kahdeksasta seitsemään koulua ja vapaa-aikaa ei siis käytännössä ole juuri lainkaan. Olisi kiva jos edes yhtenä arkipäivänä kerkeisi päiväsaikaan hoitaa välttämättömiä menoja. Tuokin "vapaapäivä" tulee olemaan semmoinen, että pitää nähdä montaa ihmistä, siivota, käydä kaupungilla asioilla ja tehdä kouluhommia, joten eipä paljoa kerkeä ottaa rennosti. On se kivaa olla taas koulussa.....
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Maija » To 11 Syys 2008 23:42

Gaffa kirjoitti:Onko muuten Heurekassa vieläkin ne kierrätys/muu ympäristönsuojelu- ja autonäyttelyt?

Nehän siellä. :tilt:

Kävin tänään vielä vähän preppaamassa ja kannustamassa kaveria huomista tekstitaidon koetta varten. Peukut pystyssä jännitän nyt hänen puolestaan.

ps. Musta on aivan hurjan ihanaa, että koulussamme on opettajia, jotka oikeasti välittävät.

Koulu. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 12 Syys 2008 07:39

Kiitos onnitteluista näin jälkikäteen :D

Unohtelin synttärini pitkin päivää. Kaveritkin tulivat käymään, niin ihmettelin Mie-
helle että mitä ne nyt tänne paukkaavat, ilmoittamatta :p Sain lahjaksi kynsien pe-
lastukseksi kätevän tölkinavaajan:

Kuva

Ja pitihän sitä päästä heti testaamaan, joten nautin synttäri-illan kunniaksi myös
huurteisen :juoni:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 12 Syys 2008 14:59

Karaokea, karaokea. :sekopää: Olen laulanut tällä viikolla kolmena iltana karaokea. Maanantaina kaksi biisiä, keskiviikkona yhden ja eilen monta. :D Maanantai oli tosin ainoa päivä, jolloin lauloin yksin. Karaoke. :hymyhali: Hämmennyin, kun eräs kaveripoika kehui mun lauluääntä. Uskalsi kuulemma tulla myös laulamaan, kun mä pitelin mikkiä ja mulla on niin hyvä ääni. :hullu: Onko mulla muka hyvä lauluääni? :O:

Muoks. Synttärionnittelut Sippuralle! :D

2. muoks. Maanantaina lauloin karaokessa kaksi biisiä...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 12 Syys 2008 19:46

Skrää! Ja Sippuralle myöhänen onnitus. :hymyhali:

Tää on edelleen kipeenä, kolmatta päivää kuumeessa, blääh. Oon majaillu systerssonin nurkissa kun ei yksin napostele potea kotosalla. Tänään alkoi kaverin kissojen ja koiran hoitopesti, ihan kivaa asustaa viikonloppu tsadin ytimessä. :D Joskin kipeänä. :epäilevä:
Näin tänään junassa hurjan kauniin naisen, jonka naama oli mutussa ihan koko ajan, siis suupielet lattiaa kohden. :o: Se näytti ihan kauhealta, siis olisi ollut mieletön kiisberi jos olisi edes vähän hymyillyt. Sit näin Salkkari-Nikon (ei se missää Tampereella oo :keijo: ) ja Lenni-Kalle Taipaleen. Hee! :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 12 Syys 2008 20:23

Oon jälleen taivaassa. Jostakin kumman syystä.

Vammalassa tuli siis käytyä. :tilt:

Siis Modena! Vammalassa! Pelaamassa VaLePaa vastaan!
Sartoretti ja kumppanit. Herranpieksut.

Kuten sanoin, olen taivaassa.

Tiedättekö, mistä voi päätellä kuuluvansa vakiokasvoihin katsomossa? No, minäpä kerron.
Siitä, että kannattamansa joukkueen pelaajat tervehtivät kuin vanhaa tuttua. :virne:

Italiaanhan se voitto meni, mutta ei vammalalaisia sentään teuraaksi laitettu. Ihmeen laadukasta peliä sai todistaa ottaen huomioon, että liigaottelut alkavat vasta kuukauden kuluttua.

Lentopallo. :sydän:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 12 Syys 2008 21:15

#@!!&#@!!!! :kiro:

Tupakoinnin lopettamisen jälkeen esiintyvät vihanpurkaukset ja kiukkuisuus kestävät noin pari viikkoa. No, tässä nyt toista päivää k*rpä otsassa, koittakaa kestää kanssaeläjät. :nolo: Tänään ei mennyt mikään ihan putkeen.

Töissä oli niin hiljaista, että kyllästyin jo ennen lounasta. Siinä vaiheessa, kun jotain tapahtui, tapahtuikin semmonen nakitus, että pääsen huomenna töihin. :kops: No, oikeasti pyysin päästä huomenna, niin saan edes rahaa omallekin tilille, kun joutuu ahkeroimaan veemäisen homman.

Kaverin takia myöhästyttiin taas miekkailutunnilta. :epäilevä: Jos tyyppi inttämällä inttää, että ottaa mut töistä kyytiin ja mennään sitten autolla ja oo kymmentä yli siinä pihalla, niin jumalauta ei tarvii tulla kakskyt yli hirveellä kaahauksella ja kiukkusena. Olisit lähtenyt aikasemmin. :viha: Eikä edes anteeksipyyntöä. Sama kaveri teki oharit hiphop-kurssin suhteenkin. No kiva, kun ilmottauduin sinnekin vaan siksi, ettei tää toinen tahtonut mennä yksin. :epäilevä: Ei mulla oliskaan parempaa tekemistä lauantai-iltapäivisin.... :epäilevä: S**TANA!! mutta siis enhän mä muutenkaan ole mitään, ei mulla ole velvollisuuksia ketään kohtaan saati ettei mun tarttis tavata esim vanhempiani ikinä, koska olen sinkku. :sekopää:

Hikisenä kauppaan ja sinnekin meni helv*tisti rahaa.. Miten voi ruoka maksaa niin paljon? Järkyttävää. No, ei täs nyt mitään, mutta pääsin kotiin jo valmiiksi vihasena, niin eikös meidän s**tanan Söpö-pupu ollut purrut kaks päivää vanhaan mattoon reiän! Meinasin niin laittaa paistinpannut tulelle. Kania en ookaan ennen maistanut. Voisinkin antaa sille uuden lelun. Kämppis sanoi ihan tosissaan, ettei uskalla enää jättää mua kaksin kanin kanssa. Hyvä niin, mä päästäisin sen oikeesti tonne luontoon... :epäilevä: Sitten hakisin kiväärin ja lähtisin kanijahtiin ton v*n pinserin kanssa. Sekään ei osaa yhtään käyttäytyä, kun tulee kotiin. Hirvee huuto ja hyppiminen. En nykyään viiti edes avata ovea ennen ku se on hiljaa. Kämppis ei tietenkä tee mitään, koska sanomisestahan koira vasta innostuisi, kun saa haukkumalla huomiota. :epäilevä:

Kuva

Kiitos ja anteeksi. En tiiä, oliko tää nyt ihan oikea ketju, mut tätä mulle tänään kuuluu. Siirtäkää muualle, jos on väärässä paikassa. En tosin muutakaan keksinyt. Vituiksmän ei kelpaa, koska tupakattomuus pitää edelleen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Pe 12 Syys 2008 23:38

Emilia kirjoitti: No, ei täs nyt mitään, mutta pääsin kotiin jo valmiiksi vihasena, niin eikös meidän s**tanan Söpö-pupu ollut purrut kaks päivää vanhaan mattoon reiän! Meinasin niin laittaa paistinpannut tulelle. Kania en ookaan ennen maistanut. Voisinkin antaa sille uuden lelun.

Kanit :seko: . Omistan siis semmoisen kivan kanivanhuksen, joka ei oo ikinä purrut mitään johtoja ja tuntenut mitään suurempia tuhoamishaluja. Oltiin sitten kerran meillä kaverini kanssa ja puhelimen laturi oli lattialla. Kaveri sitten kysyi että tarviiko se johto nostaa pois, ettei kani pure sitä. Vastasin siinä sitten vähän turhankin varmana, että ei sitä johtoa mihinkään tarvia nostaa, kun ei se kani oo ikänä mitään purrut. Minuutti meni ja johto oli pätkitty varmaan kymmenestä kohdasta poikki . Kovasti teki mieli tehdä kanista lapaset sillä hetkellä. Ymmärtääkö kanit puhetta ja oliko sillä jotain mua vastaan sinä päivänä :salaliitto: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 13 Syys 2008 01:11

Emilia :paijaus:

Ttu miulla on pyöriny työasiat tänään mielessä :epäilevä: Jotenkin työasioiden miettiminen tuntuu päivä päivältä raskaammalta. Mie kadehdin niitä ihmisiä, jotka onnistuu jättämään kaiken työpaikan oven taakse. Tosin eihän meillä oo edes ovea :töktök:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » La 13 Syys 2008 10:26

Em :paijaus:

Toivottavasti pian helpottaa.

Myös Kuololle olisi tarjolla sympatiaa. :paijaus:

---

Hmph. Sisko tuli eilen kotiin ja tänään heti alkoi painostaa minua Sekelle. :epäilevä:
Samoin kaveri vähän tuossa jutteli, että sinne pitäisi illalla painella. Enpä tiedä.

Sisko on huonoa seuraa, aina se on johdattamassa pahoille teille. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » La 13 Syys 2008 13:27

Emilia rukka :paijaus:

Mä näin eilen ketun. Olin tulossa siskon ja äiten kanssa kaupoilta, niin kettu istui keskellä kävelykatua, aivan rauhassa ja katseli ympärilleen korvia sinne tänne heilutellen ja kuunnellen :p

Illalla sitten kävin koiran kanssa lenkillä. Olin hetken ulos päästyäni täpinoissäni kylmästä pimeästä syysillasta. :hymyhali:

Ja saksan opiskelusta olen aivan täpinöissäni. Kerrankin olen motivoitunut kielen opiskeluun. Tai tällä hetkellä ihme, että olen motivoitunut yhtään mihinkään. Tosin luulen tietäväni syyn tähän motivaation puutteeseen. Se tosin on ehkä pikkiriikkisen henkilökohtainen syy. Tai ainakin sen verran etten siitä täällä puhu.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Syys 2008 18:18

:lanppu: Tajusin juuri, että mullahan on kaapissa pari suklaalevyä. Ehkä suklaan syönti auttaa edes vähän tähän v**tutukseen. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 13 Syys 2008 18:50

Maija kirjoitti:Hmph. Sisko tuli eilen kotiin ja tänään heti alkoi painostaa minua Sekelle. :epäilevä:
Samoin kaveri vähän tuossa jutteli, että sinne pitäisi illalla painella. Enpä tiedä.

No nytpä tiedän. Lähtöhän sinne on edessä.

Mää oon niin helppo. :huoh:
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » La 13 Syys 2008 19:51

Emilia :paijaus: Vaikka mä kyllä naurahtelin kun luin sun avautumista...

Maija, taas se Seke :virne: Onkohan siellä vielä hommissa se vanhempi kalju poke?
Sen nimi tais olla Kaapo, Kaarlo, vaimikäsenytoli.

Eilinen ilta oli ihan hirveetä juoksemista, kellon kyttäämistä ja menemistä paikasta
toiseen. Pääsin vasta tänään iltapäivällä kotiin ja oi että täällä on ihanan rauhallista,
täällä ei sivulliset huutele eikä melttoa. Oma koti on kyllä ihan maailman paras paikka :sydän:

Edit. Ai niin, kiitos onnitteluista :D
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » La 13 Syys 2008 20:00

Maija kirjoitti:
Maija kirjoitti:Hmph. Sisko tuli eilen kotiin ja tänään heti alkoi painostaa minua Sekelle. :epäilevä:

No nytpä tiedän. Lähtöhän sinne on edessä.

Mää oon niin helppo. :huoh:

Mää en pääse koskaan Sekelle :epäilevä: Piti tulla Lontoon reissun jälkeen, mutta lento tulee niin myöhään ettei se pelitä ollenka. Tyhmää.
Flunssa on vähän jopa parempi. :D Siskosein tuli kans tänne hoidokkeja katsomaan, kivaa ettei tarvi yksin olla. Näin vanhaa luokkatoveria, joka oli kuullut että oon huudeilla, käytiin murkinoimassa yhdessä, oli aika erikoista nähdä vuosien jälkeen. Joo tää viesti on ihan diipa daapaa. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Maija » La 13 Syys 2008 20:07

Sippura, sama kaveri, eri verkkarit. :virne:
Nimeä en nyt juuri muista, mutta tänään voin ottaa selvää.
"Mikhä shun nimesh olikhaan? :keijo:"

Sisko on kaverinsa synttäreillä ja siskon poikakaverin kanssa lähdemme tästä sitten yhdessä Sekelle myöhemmin. Näemme sitten siskon siellä.

Nyt tosin toi miäs lähti kalastamaan, joten hörpin kaljaa täällä ihan yksinäni. Villit bileet. :keijo:
Maija

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 14 Syys 2008 17:29

Reissu kaverin mökillä takana.

Kun päästiin perille, sauna jo odotti lämpöisenä. Saunomisen jälkeen maisteltiin useita erilaisia viinaksia alkaen Saarenmaan kahdeksankymppisestä ja päättyen Otto lonkeroon ja siinä välillä hörpittiin jotain viittä tai kuutta muuta juominkia. (Ainoa juoma jonka blokkasin omalta kohdaltani oli punaviini ruokajuomana, sillä viiniä en vaan saa juotua.) Ruoka oli hyvää.

Mukava reissu.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 14 Syys 2008 17:39

Sippura kirjoitti:Emilia :paijaus: Vaikka mä kyllä naurahtelin kun luin sun avautumista...

Kiitti Sippura, ja kaikki muutkin paijaajat. Kyllä itteäkin nyt jo vähän naurattaa. Ja hoppiope olikin aika namu, joten ei haittaa mennä sinne uudestaankin. Vähän kyllä tunsin itteni vanhaksi siellä, kun kurssi oli täynnä teinejä..

Olin eilen baarissa ja join viinaa. Enkä siltikään polttanut tupakkaa! :D Tähän ne aiemmat lakot on yleensä kusahtanut, mutta tällä kertaa pidin pintani. Eikä ollut edes kovin vaikeaa. Motivoitunut asenne näyttää oikeasti auttavan. :virne:
Emilia

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 14 Syys 2008 18:06

Emilia kirjoitti:Vähän kyllä tunsin itteni vanhaksi siellä, kun kurssi oli täynnä teinejä..

Mulla oli ihan sama tunne kurssilla Rovassa, mutta ei se haitannut kun oli asenne kohillaan.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 14 Syys 2008 23:09

Emilia kirjoitti:Olin eilen baarissa ja join viinaa. Enkä siltikään polttanut tupakkaa! :D Tähän ne aiemmat lakot on yleensä kusahtanut, mutta tällä kertaa pidin pintani. Eikä ollut edes kovin vaikeaa. Motivoitunut asenne näyttää oikeasti auttavan. :virne:

Varmaan auttaa se, että tupakalle joutuu nykyään mennä pihalle. Kylmähän siellä on tähän aikaan vuodesta :tilt:

Onneks olkoot ja menestystä myös jatkoon :hymyhali:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 15 Syys 2008 00:04

Joo, kyllähän se ulosmeno vähensikin baaritupakointia. Eilen olisi kyllä saanut ihan sisätiloissa polttaa, mutta mulle riitti passiivinen tupakointi. :p
Emilia

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ma 15 Syys 2008 00:13

Oltiin viikonloppu pohjoisessa sukuloimassa. Kerrankin oltiin oikeaan aikaan, sillä siellä oli todella kaunis ruska. :D
Tänään kotiintulomatkalla pysähdyttiin muutamalle p-paikalle ja räpsin sitten urakalla kuvia kivan värisestä puustosta. Turistiakin yritin leikkiä ja ottaa useaan otteeseen kuvaa tien yli juosseista poroista, mutta yhtäkään kuvaa en saanut. Ihmeellistä sakkia nuo porot. :virne:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 15 Syys 2008 07:53

Kaarina kirjoitti:Kerrankin oltiin oikeaan aikaan, sillä siellä oli todella kaunis ruska.

Ruskasta tuli mieleen: onkohan täällä etelässä ruska jäänyt välistä ja lehdet siirtyneet suoraan
ruskean eri sävyihin? En muista nähneeni kauniin punaisia ja oransseja lehtiä ollenkaan, silmään
osui kuitenkin viikonloppuna likaisenruskeat puut teiden varsilla. Tai sitten lehdet olivat kauniin
värisiä juuri sillä viikolla, kun olin poissa maasta ja missasin ruskan, who knows.

Tunnen tänään eilen aloitetun saunaremontin nahoissani. Olis ehkä pitänyt vähän venytellä, kun
nyt oikea käsi on naulojen irrottamisesta kipeänä :p
Sippura
Epäkelpo jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa