. Tosin vain siksi että päätin ihan omatoimisesti pitää ansaitun vapaapäivän, kun minulla on maanantaista tostaihin kahdeksasta seitsemään koulua ja vapaa-aikaa ei siis käytännössä ole juuri lainkaan. Olisi kiva jos edes yhtenä arkipäivänä kerkeisi päiväsaikaan hoitaa välttämättömiä menoja. Tuokin "vapaapäivä" tulee olemaan semmoinen, että pitää nähdä montaa ihmistä, siivota, käydä kaupungilla asioilla ja tehdä kouluhommia, joten eipä paljoa kerkeä ottaa rennosti. On se kivaa olla taas koulussa.....Gaffa kirjoitti:Onko muuten Heurekassa vieläkin ne kierrätys/muu ympäristönsuojelu- ja autonäyttelyt?

Sain lahjaksi kynsien pe-

Olen laulanut tällä viikolla kolmena iltana karaokea. Maanantaina kaksi biisiä, keskiviikkona yhden ja eilen monta.
Maanantai oli tosin ainoa päivä, jolloin lauloin yksin. Karaoke.
Hämmennyin, kun eräs kaveripoika kehui mun lauluääntä. Uskalsi kuulemma tulla myös laulamaan, kun mä pitelin mikkiä ja mulla on niin hyvä ääni.
Onko mulla muka hyvä lauluääni? 

Joskin kipeänä. 
Se näytti ihan kauhealta, siis olisi ollut mieletön kiisberi jos olisi edes vähän hymyillyt. Sit näin Salkkari-Nikon (ei se missää Tampereella oo
) ja Lenni-Kalle Taipaleen. Hee! 

Tänään ei mennyt mikään ihan putkeen.
No, oikeasti pyysin päästä huomenna, niin saan edes rahaa omallekin tilille, kun joutuu ahkeroimaan veemäisen homman.
Jos tyyppi inttämällä inttää, että ottaa mut töistä kyytiin ja mennään sitten autolla ja oo kymmentä yli siinä pihalla, niin jumalauta ei tarvii tulla kakskyt yli hirveellä kaahauksella ja kiukkusena. Olisit lähtenyt aikasemmin.
Eikä edes anteeksipyyntöä. Sama kaveri teki oharit hiphop-kurssin suhteenkin. No kiva, kun ilmottauduin sinnekin vaan siksi, ettei tää toinen tahtonut mennä yksin.
Ei mulla oliskaan parempaa tekemistä lauantai-iltapäivisin....
S**TANA!! mutta siis enhän mä muutenkaan ole mitään, ei mulla ole velvollisuuksia ketään kohtaan saati ettei mun tarttis tavata esim vanhempiani ikinä, koska olen sinkku.
Sitten hakisin kiväärin ja lähtisin kanijahtiin ton v*n pinserin kanssa. Sekään ei osaa yhtään käyttäytyä, kun tulee kotiin. Hirvee huuto ja hyppiminen. En nykyään viiti edes avata ovea ennen ku se on hiljaa. Kämppis ei tietenkä tee mitään, koska sanomisestahan koira vasta innostuisi, kun saa haukkumalla huomiota. 

Emilia kirjoitti: No, ei täs nyt mitään, mutta pääsin kotiin jo valmiiksi vihasena, niin eikös meidän s**tanan Söpö-pupu ollut purrut kaks päivää vanhaan mattoon reiän! Meinasin niin laittaa paistinpannut tulelle. Kania en ookaan ennen maistanut. Voisinkin antaa sille uuden lelun.
. Omistan siis semmoisen kivan kanivanhuksen, joka ei oo ikinä purrut mitään johtoja ja tuntenut mitään suurempia tuhoamishaluja. Oltiin sitten kerran meillä kaverini kanssa ja puhelimen laturi oli lattialla. Kaveri sitten kysyi että tarviiko se johto nostaa pois, ettei kani pure sitä. Vastasin siinä sitten vähän turhankin varmana, että ei sitä johtoa mihinkään tarvia nostaa, kun ei se kani oo ikänä mitään purrut. Minuutti meni ja johto oli pätkitty varmaan kymmenestä kohdasta poikki . Kovasti teki mieli tehdä kanista lapaset sillä hetkellä. Ymmärtääkö kanit puhetta ja oliko sillä jotain mua vastaan sinä päivänä
.
Jotenkin työasioiden miettiminen tuntuu päivä päivältä raskaammalta. Mie kadehdin niitä ihmisiä, jotka onnistuu jättämään kaiken työpaikan oven taakse. Tosin eihän meillä oo edes ovea 

Tajusin juuri, että mullahan on kaapissa pari suklaalevyä. Ehkä suklaan syönti auttaa edes vähän tähän v**tutukseen. 
Maija kirjoitti:Hmph. Sisko tuli eilen kotiin ja tänään heti alkoi painostaa minua Sekelle.
Samoin kaveri vähän tuossa jutteli, että sinne pitäisi illalla painella. Enpä tiedä.

Vaikka mä kyllä naurahtelin kun luin sun avautumista...
Onkohan siellä vielä hommissa se vanhempi kalju poke? 

Maija kirjoitti:Maija kirjoitti:Hmph. Sisko tuli eilen kotiin ja tänään heti alkoi painostaa minua Sekelle.
Samoin kaveri vähän tuossa jutteli, että sinne pitäisi illalla painella. Enpä tiedä.
No nytpä tiedän. Lähtöhän sinne on edessä.
Mää oon niin helppo.
Piti tulla Lontoon reissun jälkeen, mutta lento tulee niin myöhään ettei se pelitä ollenka. Tyhmää.
Siskosein tuli kans tänne hoidokkeja katsomaan, kivaa ettei tarvi yksin olla. Näin vanhaa luokkatoveria, joka oli kuullut että oon huudeilla, käytiin murkinoimassa yhdessä, oli aika erikoista nähdä vuosien jälkeen. Joo tää viesti on ihan diipa daapaa. 

"
Sippura kirjoitti:EmiliaVaikka mä kyllä naurahtelin kun luin sun avautumista...
Tähän ne aiemmat lakot on yleensä kusahtanut, mutta tällä kertaa pidin pintani. Eikä ollut edes kovin vaikeaa. Motivoitunut asenne näyttää oikeasti auttavan. 
Emilia kirjoitti:Vähän kyllä tunsin itteni vanhaksi siellä, kun kurssi oli täynnä teinejä..
Emilia kirjoitti:Olin eilen baarissa ja join viinaa. Enkä siltikään polttanut tupakkaa!Tähän ne aiemmat lakot on yleensä kusahtanut, mutta tällä kertaa pidin pintani. Eikä ollut edes kovin vaikeaa. Motivoitunut asenne näyttää oikeasti auttavan.

Kaarina kirjoitti:Kerrankin oltiin oikeaan aikaan, sillä siellä oli todella kaunis ruska.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa